Jij bent mijn mama!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12750
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Jij bent mijn mama!

Bericht door Pauline »

Jij bent Mijn mama!

Dat zegt Sjoerd steeds. Met de nadruk op mijn. Als Maarten dan zegt dat ik ook zijn mama ben dan zegt Sjoerd: echt niet! :lol:

Sjoerd heeft een mama fase en een niet willen delen fase. Heel handig gelijkertijd! :roll: :wink:

Ik zie het maar als een compliment ;)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Dorien »

oh heeeeeeel herkenbaar. Grappig idd
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Annemarie

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Annemarie »

Als ik Linde ophaal bij de PSZ dan komt ze op mijn af en zegt mijn mama, kijkt dan vrolijk en heel blij om zich heen om te kijken of iedereen het net zo fijn vindt om mij te zien als zij, dat is nooit zo 8) :lol: .
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door kaatje71 »

Silke verkondigt dat ook steeds de laatste tijd.
Het stomme is dat ik al bijna 15 jaar moeder bent, maar ik vind het nog steeds bijzonder dat iemand ( een kind van mij dus) dat zo nadrukkelijk verkondigt. Ik vind mezelf niet zo`n moeder type. Zou het ooit normaal gaan klinken voor mij?
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Miep
J&J TEXEL
Berichten: 708
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 12:26 pm

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Miep »

Zie het inderdaad maar als een compliment want het is toch ook wel heel lief. A heeft het over mijn Minnemijn als iemand bij W illemijn in de buurt komt.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Ves

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Ves »

V incent zegt ook vaak MIJN mama! Heerlijk :verliefd:
Chabeli

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Chabeli »

Tomás heeft dat ook een tijdje gehad, volgens mij wel al voordat Sara werd geboren. Nu heeft hij ook heel erg een mama-fase, maar meer dat hij wil dat ik alles doe, dat het de hele dag "mama..." is en dat hij de hele dag aan mij vastgeplakt zit. Ook heel schattig, maar soms wel een tikkeltje benauwend :oops: . Maar als hij dan ligt te slapen, dan is hij wel echt adorable :)
Gebruikersavatar
Linkje
J&J SANTORINI
Berichten: 1763
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:05 pm

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Linkje »

Chabeli schreef:TNu heeft hij ook heel erg een mama-fase, maar meer dat hij wil dat ik alles doe, dat het de hele dag "mama..." is en dat hij de hele dag aan mij vastgeplakt zit. Ook heel schattig, maar soms wel een tikkeltje benauwend :oops:
Ja, die fase hebben we hier nu ook. Alles wat gebeuren moet, moet mama doen. Schone luier, jas aan, de autostoel vast/los maken, je kunt het zo gek niet bedenken of mama moet het doen!
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Mamalon »

"Ja, MIJN mama!!!!" ('s nachts na een keertje extra onderstoppen oh zo :verliefd: :verliefd: )
Heel enkel keertje gevolgd door "Oh nee, Onze mama..."
Mamalon
Emma

Re: Jij bent mijn mama!

Bericht door Emma »

Oh ja, heel herkenbaar! Isla vertelt aan iedereen (willekeurige passanten, de kassiere in de supermarkt) dat ik HAAR mama ben. Maar - daarna wijst ze op haar kleren en zegt 'MIJN jas', 'MIJN schoenen', etc - dus zo speciaal voel ik me niet :)
Plaats reactie