lars waterpokken, en kan bijna niet slapen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dragoste

lars waterpokken, en kan bijna niet slapen

Bericht door Dragoste »

Lars heeft de waterpokken. Sinds gisteren.
Het ging goed overdag, 's avonds naar bed om half 8 en rond 2 ur werd hij wakker en kon niet meer slapen.
Ik ben vannacht om een uur of 4 naar beneden gegaan omdat hij anders ook mijn man nog wakker hield en zo kon mijn man nog wat slapen.
Maar sindsdien heeft hij nog maar een uur geslapen.
Ik ga zo werken... heb vanmorgen nog een paar uur geslapen omdat ml vrij is vandaag. pffff. Ik ben doodop. Wat moet Lars dan wel niet zijn?

Lars is trouwens nog wel vrolijk... gek heh... hij wil nu zelfs buiten spelen...
channiemam
J&J HAWAII

Re: lars waterpokken, en kan bijna niet slapen

Bericht door channiemam »

Arme jongen!

Havermout in een washandje mee in bad. Na het badje het washandje goed uitknijpen en de emulsie opvangen. Deze drap kan je vervolgens gebruiken om regelmatig in te smeren.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Och sneu! Het is natuurlijk fijn dat hij overdag vrolijk is, maar veel van zulke nachten gaan jullie natuurlijk niet trekken. Beterschap dan maar!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

channiemam schreef:Arme jongen!

Havermout in een washandje mee in bad. Na het badje het washandje goed uitknijpen en de emulsie opvangen. Deze drap kan je vervolgens gebruiken om regelmatig in te smeren.
Dit werkt écht heel goed!

En eh... verder een beetje uitzingen. Heel lang duurt het meestal niet, maar achteraf is het vaak zó weer voorbij. Misschien een lichtpuntje om je aan vast te houden?
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Ja wilde het net zeggen: havermout in een washandje mee in bad, goed dichtbinden en dan uitknijpen. Lekkere smurrie, maar hielp hier als een tierelier. Niets anders nodig gehad en blaasjes keurig ingedroogd.

Verder: uitzitten. Sterkte en beterschap.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Dragoste

Bericht door Dragoste »

Mark heeft t 2 weken geleden gehad. Dat was ook uitzitten inderdaad. Eerlijk gezegd vond ik dat lastiger omdat hij er echt pijn van leek te hebben en we er niets mee mochten doen (niet insmeren of in bad) Lars is een stuk makkelijker.
Hij is nu naar bed, ik hoop dat hij de nacht vol houdt!
Plaats reactie