gesjoemeld met zijn leeftijd

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Pauwtje »

Yanick gaat 2e paasdag meedoen met de Wurm-Lint-loop, hier in het park. 1 km hardlopen, en dan krijgt hij een medaille en een t-shirt. Uiteraard wil Daniel ook meedoen. Alleen het mag pas vanaf 4 jaar. Maar ik weet vrij zeker dat Daniel ook wel een kiometer kan lopen/rennen. Inschrijven moet digitaal, en lukt ook echt niet voor een 3-jarige. Ik heb dus net Daniel ingeschreven met geboortedatum 7 april 2008. Ik voel me er wel een beetje slecht over, want eigenlijk vind ik dat je je gewoon aan de leeftijd moet houden. Maar zonder inschrijving geen medaille en t-shirt. En een boze/verdrietige Daniel. En nu maar hopen dat Daniel zich als een net-4 jarige gaat gedragen :)
Laatst gewijzigd door Pauwtje op zo mar 25, 2012 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
michelle
J&J SANTORINI
Berichten: 3841
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:47 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door michelle »

Haha, dan moeten ze het maar niet digitaal doen he ;-) Als jij inschat dat hij het prima kan dan is het toch goed, leuk juist!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door kaatje71 »

doet me denken aan die keer dat ik met Merlijn de bus in ging en hij nèt 4 was geworden en ik er niet aan gedacht had een roze strippenkaart te kopen. En net die keer vraagt de buschauffeur hoe oud Merlijn was. Ik schrik ervan en zeg dat-ie 3 is waarop Merlijn zegt ik ben toch 4 mamma. Haha, lekker gênant. En ik had `m natuurlijk net zo goed op mijn blauwe kunnen laten reizen maar in het moment dacht ik daar niet eens aan.

Daarom zou ik niet zo snel een valse leeftijd opgeven; stel dat ze het aan je kind vragen en hij dan moet liegen ( niet leuk) en het dan niet doet ( ook niet leuk, maar vooral voor jou dan :P ).

Maar ws. gaan ze niks aan hem vragen toch?
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Liselotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2129
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:07 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Liselotte »

Nou, ik vind liegen vanwege centen iets anders dan dit.
Ik zou het ook doen, hoor, als grote broer mee zou doen en kleine broer het m.i. aan zou kunnen om mee te doen. Ik vind dit meer het liegen in het genre van 'W. Alexander' alias 'W.A van Buuren' :wink: Niemand wordt er minder van...
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door maartje12 »

Hé wat gezellig! Floris gaat ook meedoen! Wellicht zien we elkaar nog.

En volgens mij is het Lint-Wurmpie run hoor :wink:
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Pauwtje »

Hee, leuk dat F ook mee gaat doen! Ja, je hebt gelijk dat het Lint-Wurmpie run heet, ik wist het zo snel even niet meer precies.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Hanne

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Hanne »

ik vind het helemaal niet zo erg om te zeggen dat jouw kind jonger of ouder is, als je dat geld bespaart. dierentuinen en pretparken vragen absurd hoge prijzen. ik heb er alle begrip voor als je dan zegt dat jouw kind 2 is als hij/zij dan gratis naar binnen kan. ze maken toch winst genoeg.
en een jaartje ouder om mee te laten doen met een loop waarvan je weet dat hij het makkelijk kan, zie ik helemaal geen kwaad in.
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door kaatje71 »

Liselotte schreef:Nou, ik vind liegen vanwege centen iets anders dan dit.
zo bedoelde ik het niet hoor.
Moest alleen denken aan dat gênante voorval en hoe stom het dan voelt dat je kind dan wel de waarheid zegt ( of misschien maar goed ook ;-) )
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1723
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Marijke »

O, dat kan Daniel wel inderdaad. Zou ik me niet schuldig over voelen, komt best goed. Heb je trouwens ook een naam van een basisschool ingevuld bij zijn inschrijving, of toch maar niet :D ? En moeten jullie nu allebei meelopen als begeleider of mag 1 volwassene met 2 kinderen lopen?

Jouw bericht deed me er trouwens aan denken dat ik J anna ook nog moest inschrijven. Heb ik vandaag meteen gedaan. (Zij gaat ook lopen, maar dan bij de Jaarbeurs.) Maar dat hoort eigenlijk niet in dit subforum thuis natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Marijke op zo mar 25, 2012 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Pauwtje »

Wat leuk dat Janna ook gaat lopen, maar die gaan we dus niet zien.
Tja, que begeleiding moeten we nog maar even zien. Ik denk dat het wel slim is om alle twee mee te lopen, want ik kan me wel voorstellen dat Yanick sneller rent. Maar dan moeten we even iets voor Evy regelen. Maar dat lukt vast wel.

Wat K arin zegt is nog wel een goeie. Ik voel me op zich niet bezwaard hoor dat ik hem heb op gegeven (ik heb ook gewoon 5 euro voor hem betaald). Maar we moeten inderdaad maar even nadenken of we hem willen laten liegen als er naar gevraagd wordt of niet. Maar ach, ik denk dat het wel los loopt, ik verwacht dat het druk is en dat niemand leeftijden gaat controlen (wel inschrijvingen)
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13313
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: gesjoemeld met zijn leeftijd

Bericht door Gootje »

Pauwtje schreef:Wat leuk dat Janna ook gaat lopen, maar die gaan we dus niet zien.
Tja, que begeleiding moeten we nog maar even zien. Ik denk dat het wel slim is om alle twee mee te lopen, want ik kan me wel voorstellen dat Yanick sneller rent. Maar dan moeten we even iets voor Evy regelen. Maar dat lukt vast wel.

Wat K arin zegt is nog wel een goeie. Ik voel me op zich niet bezwaard hoor dat ik hem heb op gegeven (ik heb ook gewoon 5 euro voor hem betaald). Maar we moeten inderdaad maar even nadenken of we hem willen laten liegen als er naar gevraagd wordt of niet. Maar ach, ik denk dat het wel los loopt, ik verwacht dat het druk is en dat niemand leeftijden gaat controlen (wel inschrijvingen)
Dan oefen je toch gewoon met hem dat hij dan zegt dat hij bijna 4 is? Als je gewoon netjes betaald hebt, is er vast niemand die er moeilijk over doet.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Plaats reactie