Oh ik baal er zo van... P uck heeft flinke spruw en heeft er veel last van.
Tja ik dacht laatst nog van jeetje die dans zijn 'we' mooi ontsprongen de bv-periode, niet afgeklopt natuurlijk maar helaas...
Ik voel zelf helemaal niets, P uck 'drinkt' nog eens per dag bij mij en dat gaat niet van harte... als ik het nu terug denk is het al een poos aan de gang. Gestart met slecht drinken, rode/kapotte billen enzo...
Ik ben naar de huisarts geweest, daktarin gel (mond) en miconazol (billen) gekregen... ze noemde ook nog maizena?
Moet dat dan ook op de billen of alleen in de luier strooien?
MOet ik mezelf nu ook behandelen? Ben ik vergeten te vragen aan de ha.
En minderen met suiker helpt ook bij het bestrijden van spruw toch?
Jeetje... das toch lastig en vervelend in de praktijk.
Bah... spruw
Bah... spruw
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Re: Bah... spruw
O, wat naar. Bij mij was dat de reden dat ik moest stoppen bij @nne......Sorry, ik heb toen 3 maanden lang alles geprobeerd, niets hielp
Sterkte ermee!

Sterkte ermee!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
ik lees je berichtje nu pas.
wat vervelend dat je kleine er zo'n last ervan heeft!
slaat de daktarin al aan?
maizena kan inderdaad helpen bij kapotte billetjes, bij elke luierwissel dit na het schoonmaken flink op de billen strooien.
bij mijn ventje ging het vaak wat vastzitten waardoor ik nog meer moest poetsen.
Daarom gebruik ik crackfree (stijfsel) zodra hij uitslag heeft op de billetjes.
ook toen de billen echt helemaal stuk waren van de diaree, was het met 2 dagen een stuk minder.
Heeft de huisarts gekeken naar de billen? want als het schimmel is moet je ook een zalfje gaan smeren.
en ik zou zeggen ook jezelf behandelen, ook al heb je geen klachten.
wat vervelend dat je kleine er zo'n last ervan heeft!
slaat de daktarin al aan?
maizena kan inderdaad helpen bij kapotte billetjes, bij elke luierwissel dit na het schoonmaken flink op de billen strooien.
bij mijn ventje ging het vaak wat vastzitten waardoor ik nog meer moest poetsen.
Daarom gebruik ik crackfree (stijfsel) zodra hij uitslag heeft op de billetjes.
ook toen de billen echt helemaal stuk waren van de diaree, was het met 2 dagen een stuk minder.
Heeft de huisarts gekeken naar de billen? want als het schimmel is moet je ook een zalfje gaan smeren.
en ik zou zeggen ook jezelf behandelen, ook al heb je geen klachten.
Trotse mama van J en T
Wij hebben het net een poosje achter de rug. Daktarin werkte hier goed. Ik kreeg van mij lk de tip om die die belachelijke hoeveelheid 4x in het ondje te smeren, maar wat vaker een klein likje. Met een week waren we ervan af. Ik smeerde de miconazol op mijn tepeld na elke voeding.
Hoe is het nu?! Mooi rot he, als je na zo'n poos nog spruw krijgt. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!
Hoe is het nu?! Mooi rot he, als je na zo'n poos nog spruw krijgt. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)