Duplo trein.

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Duplo trein.

Bericht door Regina »

Ik ben aan het rond kijken voor Liam zijn verjaardag. Ik vind zo'n duplo trein wel leuk voor hem maar op mp zie ik er verschillende van. Wat is nou een goede? Hij moet natuurlijk wel zelf rijden de nieuwere zijn van die intelli treinen zijn de oudere dat niet? En wat hou dat in dan? Weet iemand dit?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Re: Duplo trein.

Bericht door Betje »

Jaa!! De Duplo trein is zó leuk, Victor heeft die ook voor zijn verjaardag gekregen en heeft er veel plezier van. De Intelli treinen reageren volgens mij op de speciale railstukjes; dan gaan ze fluiten, achteruitrijden enz.
Victor heeft de gewone grote set, zonder die speciale stukjes (weet niet of zijn trein een intelli is). Ik zou er nog wel wat rails bij willen, nu is er maar 1 manier om een 8-tje te maken. Een brug zou ook nog een leuke aanvulling zijn.
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Duplo trein.

Bericht door Liesje28 »

De duplotrein is echt geweldig. Hier spelen ze er enorm veel mi. wij hebben ook een 'oude' zonder intelli-dingen, maar dat drukt de pret niet.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Duplo trein.

Bericht door Mara »

Wij hebben de gewone: beginnersset en uitbreiding met een set van 2 wissels en extra rails (volgens mij 1 set bochten extra en 1 set rechte).
Dan kun je al best veel leggen. En de brug is ook erg leuk.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
mamaSterre&Sep
J&J TEXEL
Berichten: 796
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:48 pm

Re: Duplo trein.

Bericht door mamaSterre&Sep »

S ep heeft hem voor zijn 2de verjaardag gekregen en speelt er nog steeds heel graag mee.
Wij hebben gewoon de 'oude' ik wist niet eens dat er een andere was.
Afgelopen jaren zijn er met verjaardagen, Sint heel veel rails wissels en de brug bijgekomen.
Dat vind ik ook handig, ze hebben door de uitbreid mogelijkheden altijd iets te vragen!
Groet D 00rtje, trotse mama van S terr€ 25-05-2006 & S €p 19-02-2008
HeleenW

Re: Duplo trein.

Bericht door HeleenW »

zoals al genoemd, een ontzettend leuk ding om mee te spelen.
Het is dat we voor Joas net de lego trein hebben gegeven, maar anders stond de duplo trein hier nog op nummer 1. WIj hebben ook gewoon de oude versie.
Annemarie

Re: Duplo trein.

Bericht door Annemarie »

Mijn zus heeft hem en bij zowel haar als mijn kinderen valt hij niet in de smaak, ik wil wel vragen of ze hem wil verkopen.
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13422
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: Duplo trein.

Bericht door Chantal »

hier is er maar even mee gespeeld na chris zijn (derde, vierde?) verjaardag. daarna niet meer.
juist omdat ie zelf rijd vinden ze er niet zoveel aan.
maar goed, er zijn er veel meer die het wel leuk vinden :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
Anne
J&J SANTORINI
Berichten: 1458
Lid geworden op: ma aug 02, 2010 8:42 pm

Re: Duplo trein.

Bericht door Anne »

Bij ons een enorm succes, de duplo-trein. Wij hebben de 'gewone', niet intelligente :) Anderhalf jaar geleden de basisset gekocht, en een paar maanden geleden een enorme doos rails, wissels en bruggen op marktplaats, met nog een extra trein. Daar wordt het wel heel veel leuker van, want de basisset was alleen een ovaal, veel rails maakt het wel een stuk spannender.
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: Duplo trein.

Bericht door Regina »

Annemarie schreef:Mijn zus heeft hem en bij zowel haar als mijn kinderen valt hij niet in de smaak, ik wil wel vragen of ze hem wil verkopen.
Nou Annemarie graag. Ik ben ook al op marktplaats aan het neuzen. Ik ben benieuwd of Liam het leuk vind maar ik denk het wel.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Duplo trein.

Bericht door wilmama »

M arijn krijgt ook een duplotrein voor zijn verjaardag. Ik wil vragen of anderen mee willen doen. We hebben al zo veel speelgoed. Wij gaan voor de uitgebreide set.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8096
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: Duplo trein.

Bericht door channiemam »

Mijn meiden hebben er ook heel veel mee gespeeld, zal hem tevoorschijn halen voor Vera!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: Duplo trein.

Bericht door Emmy »

Wij hadden zowel de oudere als de nieuwere (intelli) versie. Past beiden op de rails. De nieuwere gaat een stukje harder, heeft leuke tank- en remgeluidjes, heeft 2 machinisten en er zitten 4 inlegstrookjes (codes heten ze geloof ik) voor op de rails bij waarmee hij zachter, stopt en terug gaat. De oudere versie rijdt en stopt alleen maar.
De brug is ook erg leuk om er bij te doen. De nieuwere trein heeft meer kracht en kan dus met een aantal wagonnetjes de brug op. De oudere versie gaat dan protesteren en rolt terug... :)
Wissels en oversteekplaatsen (met de slagbomen) waren ook erg populair bij mijn jongens.
Jammer, ik heb zojuist de hele mikmak via MP verkocht.....
mama van b en c

Re: Duplo trein.

Bericht door mama van b en c »

Hier is hij ook een groot succes. C. kreeg de kleine beginners set tijdens zijn eerste sinterklaas en inmiddels heeft hij steeds van de sint en voor zijn verjaardag uitbreiding gehad en kunnen ze behoorlijk wat rails leggen.
Plaats reactie