sack'n seat??
sack'n seat??
Ik ben op zoek naar een extra kinderstoel voor bij m'n vader. ik heb er niet veel geld voor over omdat we er thuis 1 hebben en we hebben ook een camping kinderstoel, maar deze is moeilijk (lees niet) mee te nemen met ov of de fiets. Ik eet daar gemiddeld 1x in de 1 1/2 week en om steeds de stoel te laten brengen en ophalen door mijn man is niet altijd handig en als we hem laten staan heb je hem net nodig.
Dus ik ben een beetje aan het kijken op het grote mp en daar zie ik een sack'n seat staan, mooi klein en ik zou hem vaker ook naar andere mee kunnen nemen als ik ergens alleen (lees dus zonder auto) heen moet er daar eet.
Maar een ikea kinderstoel zag ik voor onder de 10 euro en zo'n sack'n seat vanaf 10 euro.
Debora is een behoorlijke klauteraar en we hebben echt een tuigje nodig in de kinderstoel anders klimt of valt ze eruit waar je bijzit, zou ze dan wel in de sack'n seat kunnen of zou dat gevaarlijk zijn? En zou ze als de stoel een lage zitting heeft wel makkelijk bij de tafel kunnen? Ze eet tenslotte zelf.
Kortom wie kent dit en zou het wat zijn? of zou ik toch beter voor een andere kinderstoel kunnen gaan?
Dus ik ben een beetje aan het kijken op het grote mp en daar zie ik een sack'n seat staan, mooi klein en ik zou hem vaker ook naar andere mee kunnen nemen als ik ergens alleen (lees dus zonder auto) heen moet er daar eet.
Maar een ikea kinderstoel zag ik voor onder de 10 euro en zo'n sack'n seat vanaf 10 euro.
Debora is een behoorlijke klauteraar en we hebben echt een tuigje nodig in de kinderstoel anders klimt of valt ze eruit waar je bijzit, zou ze dan wel in de sack'n seat kunnen of zou dat gevaarlijk zijn? En zou ze als de stoel een lage zitting heeft wel makkelijk bij de tafel kunnen? Ze eet tenslotte zelf.
Kortom wie kent dit en zou het wat zijn? of zou ik toch beter voor een andere kinderstoel kunnen gaan?
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Re: sack'n seat??
Wij hebben op een gegeven moment deze gekocht. http://www.prenatal.nl/shop/Speciaal-Va ... =&id=80238
Wel wat duurder dan 10 euro maar ik vond hem ideaal. Je neemt hem heel makkelijk mee. Past bijna op alle stoelen. Kind zit vast met de riempjes en kan zo goed bij de tafel.
Bij M icah zijn hem gaan gebruiken toen hij 1,5 was, misschien zelfs wel eerder. We hebben het toen ook mee genomen op vakantie. Heb je altijd iets bij je in een restaurant waar je kind in kan.
Wel wat duurder dan 10 euro maar ik vond hem ideaal. Je neemt hem heel makkelijk mee. Past bijna op alle stoelen. Kind zit vast met de riempjes en kan zo goed bij de tafel.
Bij M icah zijn hem gaan gebruiken toen hij 1,5 was, misschien zelfs wel eerder. We hebben het toen ook mee genomen op vakantie. Heb je altijd iets bij je in een restaurant waar je kind in kan.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Wij hebben zoiets als die van Prenatal, maar dan van de Hema. Iets meer volume, maar het weegt bijna niets. Zitten ze wat hoger dan in de sack n seat. Maar een echt tuigje is het niet, ze kunnen er best uitklimmen.
Als je er zo vaak eet zou ik er gewoon een IKEA stoel neerzetten.
Als je er zo vaak eet zou ik er gewoon een IKEA stoel neerzetten.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Als je er zo vaak bent zou ik voor een IKEA stoel gaan. Wij hebben er zelf ook eentje en mijn schoonouders hebben er zelf een. Echt ideaal!
Op de fiets is het niet makkelijk mee nemen, maar als ik zo vaak ergens zou zijn, zou ik het fijn vinden als er standaard iets staat.
Op de fiets is het niet makkelijk mee nemen, maar als ik zo vaak ergens zou zijn, zou ik het fijn vinden als er standaard iets staat.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

wij hebben een sack'n seat gehad, maar het grote nadeel vond ik dat kinderen zo laag zitten en dan kun je ze nog niet aan tafel schuiven omdat alleen oogjes er boven uit komen. Wij hebben hem daarom weer weggedaan.
Nova, moeder van Scarlet (6 jaar) en Ruben (1 jaar)
De Ikea stoel is ideaal.
Ze kan wel een klauteraar zijn, maar omdat er geen voetenplankje onder zit kan ze zich niet afzetten.
En de poten kunnen er makkelijk afgeschroefd worden, waardoor het makkelijk op te bergen is voor je ouders.
Ze kan wel een klauteraar zijn, maar omdat er geen voetenplankje onder zit kan ze zich niet afzetten.
En de poten kunnen er makkelijk afgeschroefd worden, waardoor het makkelijk op te bergen is voor je ouders.
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Hier uit gemakzucht ook een IKEA kinderstoel voor in de tuin gekocht, scheelde me tillen. Prima stoelen, ik zou daar voor gaan. Is ook lekker hoog!
Ik heb een sack n seat (oranje), maar we gebruiken em nooit. Je mag hem zo van me hebben. Maar als het voor vaker gebruik is, zou ik toch ook voor een ikea stoel gaan.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Sack n seat is handig afhankelijk van de stoelen....bij mijn schoonmoeder kunnen we em niet gebruiken omdat de rugleuning naar boven wijd uitloopt en daardoor past hij niet.
Bij mijn moeder zou het wel lukken alleen zij heeft een kinderstoel....dus hier ligt het ding te verstoffen.
Maar goed het neemt amper ruimte in dus ik doe hem pas weg als Janiek groot is denk ik...
Bij mijn moeder zou het wel lukken alleen zij heeft een kinderstoel....dus hier ligt het ding te verstoffen.
Maar goed het neemt amper ruimte in dus ik doe hem pas weg als Janiek groot is denk ik...

Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Ikea kinderstoel is dan veel handiger. En als je er wel wat meer geld voor over hebt: Ikea heeft ook een kinderstoel die je kunt inklappen. Wel weer wat duurder (ik dacht EUR 35), maar je zet 'm wel heel makkelijk en snel weg. Makkelijker dan die goedkope waarmee ik altijd met die poten loop te klooien (vingervelletje ertussen enzo).
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)