Zucht.... Lekker getimed weer....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Ann1gje »

Woensdag heeft Fedde nieuwe buisjes gekregen, het was hard nodig volgens de kno-arts. Links was t buisje eruit en zat wat troep, nieuw buisje erin, rechts zat t buisje er nog maar was verstopt en erachter zat echt veel troep.... Leeggezogen en nieuw buisje erin.... Met de mededeling dat als er maandag nog troep uitkwam, ik ff naar de poli moest bellen voor oordruppels ( zeker ff koninginnedag vergeten...), maar, als er vrijdag echt nog veel uitkwam, moest ik vrijdag ff bellen.... Tot nu toe kwam er af en toe wat bloed/troep uit, dus ik dacht te wachten tot dinsdag.... Komt er net een hoeveelheid bloed en troep uit!! Schrok me naar! Nu is t weer gestopt, maar ik denk morgen toch maar ff huisartsenpost bellen voor die druppels.... ( voordat t buisje er weer uitkomt....)
Blegh....
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Dorien »

oh balen zeg. Gewoon bellen morgen hoor en je desnoods door laten verwijzen naar de dienstdoende KNO arts. Niet laten afschepen he! Hopelijk is het nu wel klaar met die oorellende. Heeft hij er last van?
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Ann1gje »

Ja, z'n hele leven eigenlijk, hij is een echt orenkind :? . Eerste operatie was toen ie 11 maanden was.... De laatste tijd was ie ook echt doof, naar hoor! Zelfs zo erg dat z'n spraak eronder leed.... Hij praat al een tijdje een soort van 'dronken' Hopelijk trekt dat gauw bij!
Ik hoop dat als ik morgen de hapost bel, ze me gewoon ff n receptje geven voor de druppels... Zou zo fijn zijn als t gewoon ff n keertje makkelijk gaat :wink:
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
LiesbethN

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door LiesbethN »

Het zit jullie ook niet zo vaak mee hé:-( Sterkte en beterschap!
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Liesje28 »

Annigje schreef:JIk hoop dat als ik morgen de hapost bel, ze me gewoon ff n receptje geven voor de druppels... Zou zo fijn zijn als t gewoon ff n keertje makkelijk gaat :wink:
dat kan wel hoor, dat hebben ze bij mij ook wel eens gewoon gedaan.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Ann1gje »

Oh.... Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn ergere dingen :wink: .... Tis hier aleen vaak zo handig getimd. Haha....
Ikzelf heb de afgelopen weken ook een paar keer een vrijdag of zaterdagavond op de seh gelegen.... Echt van die handige tijdstippen :wink: .
Doe dat soort dingen eens gewoon door de weeks, familie! :wink:

Oortje is nu trouwens weer gestopt met bloeden enzo.... Maar ga zo toch gewoon bellen denk ik, dan hebben we t maar in huis. Had ik eigenlijk gewoon woensdag moeten vragen....
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Liesje28 »

Annigje schreef:Oh.... Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn ergere dingen :wink: .... Tis hier aleen vaak zo handig getimd. Haha....
Ikzelf heb de afgelopen weken ook een paar keer een vrijdag of zaterdagavond op de seh gelegen.... Echt van die handige tijdstippen :wink: .
Doe dat soort dingen eens gewoon door de weeks, familie! :wink:

Oortje is nu trouwens weer gestopt met bloeden enzo.... Maar ga zo toch gewoon bellen denk ik, dan hebben we t maar in huis. Had ik eigenlijk gewoon woensdag moeten vragen....
Hebben ze jou niet zelf de druppels leren aanmaken? Anders kun je dat nog vragen. Die balsoclase (ofzo) druppels bestaan uit twee componenten die los van elkaar gewoon te bewaren zijn. Pas als je ze mengt is t nog een week houdbaar. Ik heb wel eens gewoon standaard een doosje in huis gehad, en mocht t zelf mengen.Zou je ook kunnen vragen als t zo'n terugkerend ding is.
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Gebruikersavatar
Ann1gje
J&J SANTORINI
Berichten: 1010
Lid geworden op: vr aug 06, 2010 9:21 pm

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door Ann1gje »

Liesje28 schreef:
Annigje schreef:Oh.... Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn ergere dingen :wink: .... Tis hier aleen vaak zo handig getimd. Haha....
Ikzelf heb de afgelopen weken ook een paar keer een vrijdag of zaterdagavond op de seh gelegen.... Echt van die handige tijdstippen :wink: .
Doe dat soort dingen eens gewoon door de weeks, familie! :wink:

Oortje is nu trouwens weer gestopt met bloeden enzo.... Maar ga zo toch gewoon bellen denk ik, dan hebben we t maar in huis. Had ik eigenlijk gewoon woensdag moeten vragen....
Hebben ze jou niet zelf de druppels leren aanmaken? Anders kun je dat nog vragen. Die balsoclase (ofzo) druppels bestaan uit twee componenten die los van elkaar gewoon te bewaren zijn. Pas als je ze mengt is t nog een week houdbaar. Ik heb wel eens gewoon standaard een doosje in huis gehad, en mocht t zelf mengen.Zou je ook kunnen vragen als t zo'n terugkerend ding is.
Bact.... Huppeldepup heeft Fedde altijd.... Moet idd aangemaakt worden door de apotheker. Maar wat een briljant idee! Ga ik eens naar vragen binnenkort! Zou een hoop schelen....
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
wennetje

Re: Zucht.... Lekker getimed weer....

Bericht door wennetje »

Heb hier gewoon een recept liggen wat ik mag inzetten. Op zon- en feestdagen is hier in de ochtend dan ook 1 apotheek open dus kan het altijd inwisselen.
Plaats reactie