Zelfstandig?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Pauline
J&J MALEDIVEN

Zelfstandig?

Bericht door Pauline »

Sjoerd en Maarten waren vanochtend vroeg wakker. Ik sliep nog ( met oordopjes in want erik lag te snurken omdat hij ook ziekjes is). Erik had tegen de jongens gezegd dat ze wel naar beneden mochten gaan. De jongens zijn vroeg naar beneden gegaan. Maarten is wat ziekjes dus hangt op de bank. Sjoerd had blijkbaar honger. Hij heeft een boterham uit de diepvries gehaald. In de magnetron gestopt. Een kindermes gepakt. De smeerkaas uit de koelkast gepakt. Brood uit de magnetron gehaald. Waarschijnlijk te lang ingesteld want het was toast geworden. :shock: Brood besmeerd met smeerkaas.

Tja, kleine jongetjes worden zelfstandig. Ik ga toch maar even uitleggen hoe hij de magnetron kan instellen, want ik rook toen ik beneden kwam at er iets geroosterd was. :o

Oh ja, de magnetron staat op ooghoogte (als ik sta). Het is niet dat hij er zo bij kan hoor. De trip trap stond naast de magnetron. Hij is dus op de triptrap geklommen om het brood in en uit de magnetron te doen/ halen :roll:
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Ves

Re: Zelfstandig?

Bericht door Ves »

:shock:
(dat zie ik die peuter van mij nog laaaang niet doen... denk ik)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Wauw, dat zie ik Mirjam nog niet doen.
Die pakt dan wel ontbijtkoek of een eierkoek.
Volgens mij heeft Mirjam geen idee dat ze brood kan ontdooien in de magnetron.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Dus........
:lol: :lo :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik is trots!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

Ja, hier hebben we ook zo'n exemplaar; Bram maakt het liefst zijn hele ontbijt zelf.
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

:shock: :D
Moet er eigenlijk ook wel om lachen. Lekker ventje, hoor
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Ik dacht even dat het over maarten ging. Maar sjoerd dus :shock:

Ondernemend kereltje hoor
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Knap.hoor! Ben stiekem wel blij dat David 's ochtends niet zelf wil opstaan, als hij al die dingen zou doen zou het ergens vast wel mis gaan :P
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
drus
J&J HAWAII

Bericht door drus »

heerlijk die zelfstandigheid. Hier maakt Simon ook zijn eigen pap klaar als het op het aanrecht allemaal staat..... OK, er ligt ook een bord pap naast zijn bord, maar het is zo schattig!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Hier ook zo eentje. En het kereltje moet nog 3 worden...
Victor staat op zondagochtend zelfs boterhammen te smeren voor Floris. Die heeft daar namelijk totaal geen zin in en laat zich liever bedienen.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Dat belooft wat voor Moederdag!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Laris76
J&J SANTORINI

Bericht door Laris76 »

Dat staat me dus over een paar maanden te wachten. Die van ons (4 mnd jonger) stond deze week bovenop de 2 meter hoge schutting en is zojuist zelf vanaf het schoolplein maar naar huis gaan lopen, omdat ie papa niet meer zag (papa naar huis?). Lees: een hele drukke weg overgestoken...mmmm

Die truc van trip trap als ladder gebruiken ken ik ook helaas.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
wennetje

Bericht door wennetje »

Ook hier herkenning, magnetron versus oven helaas op zijn ooghoogte (hele kleine keuken dus daar is geen keuze in), dan wel met kinderbeveiliging maar die weet hij te omzeilen. Heb van de nood maar deugd gemaakt en hem geleerd hoe deze te bedienen, hij warmt zelf zijn melk op (hij houdt niet van koude melk). Hij weet ook dat hij het rek eruit moet halen eerst als die er nog in zit na gebruik oven.

Ik zorg alleen wel dat hij niet in zijn uppie naar beneden kan, traphek blijft dan ook stevig zitten!

Laris76, die 2 meter hoge schutting.... brrrrr, zie Joris ook nog staan vorig jaar. Ik stond te koken en gelukkig zag de buurman zijn koppie er boven uit piepen en heeft hem vastgehouden terwijl ik naar buiten vloog (Joris zou van mijn schrik nog per ongeluk loslaten zeg). Gelukkig heeft hij het daarna niet meer gedaan.
Plaats reactie