Hoe het nu gaat met M arijn

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

Vanaf 1 april ben ik gestopt met voeden op verzoek overdag. Alleen voeden voor het slapen en 's nachts.

Hij bleef behoorlijk standvastig en at weinig en zeurde ontzettend veel om de borst.

Afgelopen maandag ben ik met hen naar een Homeopaat geweest. Ook voor de plekjes die hij regelmatig in zijn mond heeft. Ze had hem ontzettend snel door hoe hij in elkaar steekt. En gaf me een homeopathisch middel mee.

Na vier dagen mocht ik haar mailen met een update. Dit is wat ik schreef (even makkelijk :wink: )
Bij deze even een update over Marijn.

Het slapen is compleet veranderd. Hij gaat nu op eigen verzoek wakker zijn eigen bedje in. Ook 's nachts wil hij na het drinken in zijn eigen bed slapen. En dat allemaal zonder een kik of een huil. Echt zo bijzonder. Als hij wakker wordt zit hij opgewekt rechtop in bed.
Ook de ochtend houd hij langer vol. Eerst ging hij vaak rond 11 weer slapen maar nu is dat vaak 1 uur en kan dan makkelijk 2,5 tot 3 uren slapen.

Kortom ik hoop dat hij dit zo blijft doen.

Overdag lijkt hij ook iets meer ontspannen en de communicatie gaat fijner. Ik kan daar niet zoveel over zeggen. Geen grote duidelijke dingen die veranderd zijn.

Het eten lijkt ook iets beter te gaan.

Al met al gaat het dus echt goed.

Groet Wilma Ruig
Het slapen in zijn eigen bedje was echt een ding waar ik nog geen energie voor had om mee bezig te gaan. Nu is het zomaar ineens veranderd. Ik vind het zo bijzonder!
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Charlotte »

Ik heb niet alles gevolgd, sorry. Maar als ik t zo lees is het rustiger geworden bij jullie allebei. En dat klinkt heel erg goed. Wat heerlijk dat het beter gaat en blijft gaan. Even OT, hoe is t met je polsen?
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
michelle
J&J SANTORINI
Berichten: 3841
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:47 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door michelle »

Wauw, wat bijzonder dat je daar zo snel effect van ziet! Ik hoop dat je de stijgende lijn nu echt gevonden hebt!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Ves

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Ves »

Fijn dat het slapen nu zo goed gaat! Wie had dat gedacht... Wat had de homeopaat bij hem gevonden? En had zij een mogelijke verklaring voor die plekjes in zijn mond? Dat hij beter slaapt zal waarschijnlijk ook goed uitwerken op zijn gedrag overdag.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14171
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door jikke »

fijn
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

@charlotte. Mijn pols gaat de goede kant op. Volgende week mag ik weer naar de fysio. Ik heb het bandje dan weer 6 weken om gehad.

@Ves De homeopaat heeft in principe niets "gevonden" maar wel een soort karakter profiel gemaakt.

Ze had op den duur een middel in haar hoofd wat zou kunnen werken bij zijn "type". Toen ik die beschrijving las was dat precies M arijn.

Het eten gaat vandaag ook weer heel goed. Erg fijn.

Het slapen is ook erg fijn. Anders voedde ik hem in slaap en ging hij huilen als ik hem wakker in bed legde. Nu dus helemaal niet.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11975
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door MarietteD »

Wat fijn dat het zo goed gaat, zowel met hem als met je pols!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6154
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Mamalon »

Wonderlijk wat een verbetering. Fijn joh, voor jullie allebei!
Mamalon
wennetje

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wennetje »

En is dit al het middel wat bij zijn karakter past? Of moet ze eerst wat laagjes 'afpellen'?

Heb ook erg goede ervaringen met (klassiek) homeopaat. Joris had steeds flinke galbultaanvallen en de westerse geneeskunde kan daar helemaal niets mee (ik kon er nl ook maar niet achter komen waar hij op reageerde). Ik kreeg druppels die eerst een sterke aanval uitlokte en daarna was het weg en bleef het heel lang weg. Nu zodra ik galbulten zie opkomen (hele enkele keer) krijgt hij 2 druppels en het stopt direct met uitbreiden en na 2 dagen is alles weer weg.

Fijn dat jullie ook al resultaat hebben, ik hoop dat het zo voortzet!
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Regina »

Wat een goede update Wilma. Super dat het de goede kant op gaat. Wel apart dat de homeopaat dat zo ziet he en daar dan ook iets voor heeft. Is dit dan nu iets dat hij altijd moet blijven slikken of kan je dat weer afbouwen als het goed gaat?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door kaatje71 »

wat fijn dat die homeopaat zo heeft kunnen helpen.
Misschien ook wat voor ons.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Miranda »

Wat fijn dat het nu zoveel beter gaat! Ik hoop voor jullie dat het zo blijft.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

kaatje71 schreef:wat fijn dat die homeopaat zo heeft kunnen helpen.
Misschien ook wat voor ons.
Het kan echt nooit kwaad. Ik ben zo ontzettend onder de indruk.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Marjo

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Marjo »

Ik had deze update helemaal gemist maar was wel heel benieuwd. Maar dat had je van mijn pb vast wel door :wink:
Wauw wat een verschil!! Wat geweldig en het houdt ook aan begrijp ik. Fijn voor jullie zeg!
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Floor83 »

wilmama schreef:
kaatje71 schreef:wat fijn dat die homeopaat zo heeft kunnen helpen.
Misschien ook wat voor ons.
Het kan echt nooit kwaad. Ik ben zo ontzettend onder de indruk.
Ik vind je verhaal ook fijn om te lezen.
Hier gaat het ook (weer) niet best. Het ging een periode goed, maar nu niet zo best. Ik ga het hier toch maar eens overleggen.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

Floor83 schreef:
wilmama schreef:
kaatje71 schreef:wat fijn dat die homeopaat zo heeft kunnen helpen.
Misschien ook wat voor ons.
Het kan echt nooit kwaad. Ik ben zo ontzettend onder de indruk.
Ik vind je verhaal ook fijn om te lezen.
Hier gaat het ook (weer) niet best. Het ging een periode goed, maar nu niet zo best. Ik ga het hier toch maar eens overleggen.
Als je aanvullend verzekerd bent dan krijg je veel vergoed en het gaat niet van de eigen bijdrage af.

Vandaag en gister heeft hij zelfs zijn aardappeltjes opgegeten. Hij eet banaan, kiwi, mandarijn, paprika, komkommer, koekje en vandaag zelfs brood.

Net tijdens het voeden bleef hij wakker (beetje dommelen dat wel) Voor hij echt slaapt vraag ik of het op is en of hij in bed wil. Dan wordt hij helemaal enthousiast :roll:
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Floor83 »

Ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat! Gaat het nog steeds zo goed?

Volgende week heb ik een afspraak voor Tyg0 voor bij de homeopaat. Het gaat hier namelijk niet goed. Ik baal er zo van, en zit er behoorlijk door heen. Ik hoop echt zo dat hij wat voor Tyg0 wat kan betekenen!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

Floor83 schreef:Ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat! Gaat het nog steeds zo goed?

Volgende week heb ik een afspraak voor Tyg0 voor bij de homeopaat. Het gaat hier namelijk niet goed. Ik baal er zo van, en zit er behoorlijk door heen. Ik hoop echt zo dat hij wat voor Tyg0 wat kan betekenen!
Als het net zo gaat helpen als bij M arijn dan heb ik goede hoop voor je. Ik zat er ook echt even helemaal doorheen en het is nu zo veel beter geworden. Ik ben erg benieuwd naar jou ervaring.

Hij gaat echt nog steeds op eigen verzoek wakker zijn eigen bed in. Eten gaat stukken beter. De week voor ik bij de homeopaat was geweest was ik nog een week bij mijn ouders. Ze waren nu bij ons met Pinkster en mijn moeder merkte wel een duidelijk verschil. Hij was meer ontspannen, opener, communicatie ging makkelijker en minder boos. Hij kan zicht nu steeds beter uiten en duidelijk maken wat er is. Dat geeft ook zeker rust.

Ik geniet nu steeds meer van mijn ventje. Hij komt nu ook duidelijk in de nee fase en dat is ook best wel grappig (tot nu toe).

Mijn vriend geloofd nog steeds niet dat het van de homeopaat komt wat betreft het slapen. Aan zijn gedrag merkt hij geen verschil :roll: Als ik maar blij ben dat het werkt.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Floor83 »

Dat klinkt wel heel goed zeg!
Maandagochtend hebben we een afspraak.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door wilmama »

Gister had M arijn het middel weer moeten hebben maar ik ben het vergeten. Ik ben nu op Terschelling dus kan er ook niet meer bij.

Zo bijzonder maar hij valt dus helemaal terug in zijn gedrag. Wou vanavond dus ook niet meer rustig gaan slapen en is hier bij mijn ouders weer een projectiel. Zit continu te klieren en maakt kastjes open, zeurt, dreint, eet niet, drinkt niet. Aaarg vrijdag ben ik weer thuis.

De homeopaat vond het wel een goede manier om te testen wat het doet om er mee te stoppen. Ik kan nu al zeggen dat ik het een minder goed idee vind. 8)

Ben nog onder de indruk van het effect.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Kimmie
J&J SANTORINI
Berichten: 3148
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:40 am

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door Kimmie »

nou dat kan ik me voorstellen zeg!
Wat een verschil, bijna eng ofzo... en wat doet dat middel dan precies, bedoel waar gaat het op zitten zeg maar?
Of heb ik er helemaal overheen gelezen?
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Hoe het nu gaat met M arijn

Bericht door kaatje71 »

zo, dat is dan wel duidelijk denk ik.
Frappant dat je het zò goed merkt, maar idd, nu weet je wel dat je er nog niet mee wil stoppen.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie