als je toch zo kunt slapen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hanne

als je toch zo kunt slapen

Bericht door Hanne »

Vanmiddag wilde Espen zijn slaapje niet doen. Hij heeft alleen maar gesprongen en gestuiterd in zijn bedje. Maar toen we, voordat we Leander uit school gingen halen, even boodschappen gingen doen bij de Jumbo, is hij heel diep in slaap gevallen in de bakfiets. Ik vond het zo sneu hem wakker te maken. Nu heb ik altijd een handdoek bij me in de bakfiets om het zadel en het stuur mee droog te wrijven als het geregend heeft. Deze heb ik op de bodem van de winkelwagen gelegd om het iets minder hard te maken. Ik heb Espen pontificaal midden in de wagen gelegd en ben zo met hem gaan rijden door de Jumbo. Alle boodschappen rondom hem gezet. Rustig afgerekend, spullen in de bakfiets geladen. Espen al slapend weer in zijn zitje gezet. Hij sliep toen we naar school fietsten, hij sliep toen het stortregende en de krijsende kinderen om de bakfiets heen renden. Hij sliep op weg naar huis.
Leander had elders een speelafspraak geregeld, dus die ging onverwacht niet mee. Pas toen ik hem naar boven tilde thuis werd hij wakker. Alles bij elkaar zo toch bijna anderhalf uur geslapen.
Mare
J&J HAWAII

Re: als je toch zo kunt slapen

Bericht door Mare »

Aaah wat aandoenlijk. Ik vind het altijd zo typisch dat ze op zulke momenten door alles heen slapen, maar 's nachts bij wijze van elke scheet wakker worden :roll:
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hanne

Bericht door Hanne »

Mare schreef:Aaah wat aandoenlijk. Ik vind het altijd zo typisch dat ze op zulke momenten door alles heen slapen, maar 's nachts bij wijze van elke scheet wakker worden :roll:
nou idd. rare jongens die kinderen :mrgreen:
mama talla
J&J HAWAII

Bericht door mama talla »

Wat schattig zeg! En wat zal je een bekijks hebben gehad in de supermarkt. geen rare reacties?

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Hanne

Bericht door Hanne »

nou eigenlijk allemaal heel leuke reacties. iedereen vond het schattig, vooral veel: 'ach kijk nou toch eens wat lief". alleen de ongelooflijke trut van een leidster van de psz die we in de supermarkt tegen kwamen zei: "ja dat krijg je als ie geen middagslaapje doet, he".
ik vind het toch zo'n vreselijk mens.
mama talla
J&J HAWAII

Bericht door mama talla »

Hanne schreef:alleen de ongelooflijke trut van een leidster van de psz die we in de supermarkt tegen kwamen zei: "ja dat krijg je als ie geen middagslaapje doet, he".
:evil: Net alsof zo'n middagslaapje iets uitmaakt.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Ves

Bericht door Ves »

Grappig zeg. Op vakantie wilde V ook niet slapen. Toen we later die middag een stukje gingen wandelen wilde hij op een gegeven moment écht niet meer lopen. Ik tilde hem even op (éventjes, dacht ik :roll: ), en hij viel direct op mijn schouder in slaap. En snúrken! Ik ben zo maar naar het huisje terug gelopen, af en toe moest ik hem weer omhoog heisen en dat ging niet altijd even zachtzinnig, maar hij bleef maar door ronken. Toen ik eindelijk bij het huisje was en hem in bed wilde leggen, werd hij natuurlijk wakker...
mama talla schreef:
Hanne schreef:alleen de ongelooflijke trut van een leidster van de psz die we in de supermarkt tegen kwamen zei: "ja dat krijg je als ie geen middagslaapje doet, he".
:evil: Net alsof zo'n middagslaapje iets uitmaakt.
En alsof je een middagslaapje zomaar af kunt dwingen :roll: .
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Ontzettend leuk en lief zeg!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Plaats reactie