Straks de rapporten!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Straks de rapporten!

Bericht door kes »

Leuk leuk, ze krijgen straks de rapporten mee naar huis. Voor Mees de eerste keer, voor Floor pas de tweede keer.
Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mijn kind het in de klas doet. Want eigenlijk krijg je dat helemaal niet mee. Natuurlijk heb je wel de 10 minuten gesprekken en af en toe wat losse gesprekjes met de juf, maar nu dus een 'echt rapport'.

Hebben jullie ze al gezien? (Die van jullie kinderen natuurlijk, niet die van de mijne. :mrgreen: )
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14174
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door jikke »

spannend wij krijgen ze maandag
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door LauramvAnneenLisa »

wij krijgen ze helaas pas 3 juli, terwijl ze op 5 juli al vakantie krijgen, dus geen gelegenheid om er nog over te praten als daar aanleiding toe is.....
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11975
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door MarietteD »

Nog een week of 4 hier...
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door kes »

MarietteD schreef:Nog een week of 4 hier...
Huh...???
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14174
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door jikke »

LauramvAnneenLisa schreef:wij krijgen ze helaas pas 3 juli, terwijl ze op 5 juli al vakantie krijgen, dus geen gelegenheid om er nog over te praten als daar aanleiding toe is.....
bij ons is het niet de bedoeling om over het laatste rapport te praten. als je dat wil moet je zelf (of op aanvraag juf) een afspraak maken. zo hebben wij voor volgende week voor s nog een afspraak staan al staat dat niet helemaal in het teken van zijn rapport.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Althea
J&J SANTORINI
Berichten: 3566
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:45 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Althea »

Wij krijgen het rapport volgende week woensdag tijdens het individuele oudercontact (10-minuten gesprek bij jullie).
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Ilse

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Ilse »

Merel heeft geen rapport, maar een portfolio-map. Volgende week mag ze hem presenteren en gaat hij mee naar huis. Vorige keer heeft ze hem aan mij gepresenteerd en dit keer aan papa (papa en mama tegelijk dat is te veel en dan klapt ze dicht).
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12726
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Pauline »

wij krijgen ze ook Maandag
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Liselotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2129
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:07 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Liselotte »

Hier geen rapporten, wel 2 10-minutengesprekjes en iedere dag de mogelijkheid om met de juf te praten.
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Corina »

Wij hebben van de week de 10 minutengesprekken gehad. En daar het rapport gezien. Ik denk dat ze volgende week mee naar huis komen. Bertrik krijgt nog geen rapport omdat hij nog geen heel schooljaar op school zit.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door niekje »

Floor krijgt vanmiddag haar rapport mee naar huis of eigenlijk ook een portfolio met daarin wel haar resultaten o.a van de citotoets .....ben ook benieuwd...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Tienne mv Merel en Stijn

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Tienne mv Merel en Stijn »

Ze zijn zelfs al weer terug op school. Vrijdag meegekregen, maandag en dinsdag gesprekken en ze toen meteen achtergelaten op school.
Suuz

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Suuz »

Hier ook pas over een week of 4. 21 juli begint pas de school vakantie.
Gebruikersavatar
Susan
J&J SANTORINI
Berichten: 2999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:21 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Susan »

Hier krijgen ze de rapporten op 13 juli mee, we moeten nog even geduld hebben dus...
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Regina »

Naomy schreef:Hier krijgen ze de rapporten op 13 juli mee, we moeten nog even geduld hebben dus...
Wij ook de 13de pas. Duurt nog wel even dus. Maar volgens mij het wel goed met mijn meiden.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Esther »

In het begin hechtte ik veel waarde aan de rapporten, maar inmiddels is me wel duidelijk dat het erg weinig zegt. Wij hebben over 2 weken geprekken en ergens over een week of 3 zullen we Anna's rapport wel krijgen. Groep 1 krijgt hier nog geen rapport, en in groep 2 maken ze een 'voortgangsboekje' met werkjes die ze kunnen.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door maartje12 »

F heeft zijn rapport vandaag gehad. Ik kan er werkelijk waar weinig mee.
Het zijn van die balkjes waar elk rapport de voortgang ingekleurd wordt. Er staat bijvoorbeeld nu gekleurd bij het vakje dat hij bijna alle letters kent. En dat terwijl hij nu al een paar maanden kan lezen. :?

Maar ja, of een juf bij een klas van 31 kinderen ook daadwerkelijk weet wat elk kind kan, ik vraag het me af. En F vertelt het ook niet, want die is in de klas lekker met zijn vriendjes bezig.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8688
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Ilse501 »

De rapporten zijn vandaag mee naar huis gekomen. Voor P de eerste keer! We hadden ze deze week al gezien. Meer dan lof voor alle kinderen hier in ieder geval! Het gaat erg goed met ze op school. Niet alleen in de leerprestaties, maar vooral ook sociaal, iets dat ik persoonlijk minstens zo belangrijk vind.

Hier trouwens over 2 weken vakantie.
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door LauramvAnneenLisa »

jikke schreef:
LauramvAnneenLisa schreef:wij krijgen ze helaas pas 3 juli, terwijl ze op 5 juli al vakantie krijgen, dus geen gelegenheid om er nog over te praten als daar aanleiding toe is.....
bij ons is het niet de bedoeling om over het laatste rapport te praten. als je dat wil moet je zelf (of op aanvraag juf) een afspraak maken. zo hebben wij voor volgende week voor s nog een afspraak staan al staat dat niet helemaal in het teken van zijn rapport.
dat is hier ook zo, maar als je dus wel wilt praten als je het rapport gezien hebt dan KAN dat dus niet omdat je ze zo laat krijgt. En dat vind ik erg jammer.

Voor Lisa heb ik al aangegeven dat ik in elk geval een afspraak wil, ze is weer helemaal doorgetoetst en ik weet wel dat ze weer meer dan een jaar voorloopt (terwijl ze vorig jaar al is versneld) en dat ze daarom een handelingsplan krijgt, maar ik wel iets preciezer weten wat er uit de toets kwam en hoe ze het nu aan gaan pakken.
Als het goed is krijg ik gesprek met de nieuwe leerkracht er meteen bij, is een juf die ik al ken omdat anne haar gehad heeft.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Dorien »

Wij hebben het rapport al 2 weken in huis. Afgelopen week waren er gesprekken op school ove rhet rapport.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door kes »

Beiden een prima rapport! Cito's echt goed (meeste A en wat B). Sociale vlak etc voornamelijk rv.

Ik vind het kleuterrapport een leuke globale indruk, ik denk dat ik vanaf gr 3 (Floor volgend jaar) wat meer waarde hecht aan de uitslag.

Maar ze hebben het goed gedaan, allebei! Hier een trotse moeder. :D
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Dorien »

kes schreef:Beiden een prima rapport! Cito's echt goed (meeste A en wat B). Sociale vlak etc voornamelijk rv.

Ik vind het kleuterrapport een leuke globale indruk, ik denk dat ik vanaf gr 3 (Floor volgend jaar) wat meer waarde hecht aan de uitslag.

Maar ze hebben het goed gedaan, allebei! Hier een trotse moeder. :D

Oh verrek nu zie ik het pas, Finn kreeg geen rapport in groep 1/2 en nu op zijn rapport in groep 3 staan er geen citoscores op zijn rapport. Heb eigenlijk geen idee hoe hij die gedaan heeft. Nouja zijn rapport was keurig dus dat is het belangrijkste
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16997
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door LindaJager »

Vandaag hebben Lucas en Robert hun rapport mee gekregen. Lucas heeft een prachtig rapport, op veel gebieden is hij nóg wat vooruit gegaan. Robert heeft ook een goed rapport maar erg wisselvallig, net als hemzelf ::wink:
Vincent zit in gr2 en krijgt geen rapport. Volgende week de 10-minutengesprekken.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Straks de rapporten!

Bericht door Eve71ne »

Meike heeft hem ook vandaag gekregen. Weinig nieuws onder de zon, behalve dat ze door naar Groep 3 mag! Ze heeft geen enkele G maar alles V of RV en dat is goed genoeg.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5612
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Straks de rapporten!

Bericht door JasmijnLinde »

Hier krijgen ze geen rapporten in groep 1 en ik geloof alleen een rapport als ze een jaar in groep 2 hebben gezeten. Jasmijn zit pas sinds januari in groep 2 en heeft geen rapport gekregen (krijgen ze hier tijdens het 10-min gesprek). Maar omdat Jasmijn al wel naar groep 3 gaat maakt de juf toch nog een rapport voor haar. Die krijgt ze nu de laatste schooldag en dat is volgende week vrijdag!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Plaats reactie