Haha... zo leuk!
Sinds de vakantie hefet ze het helemaal te pakken, samen spelen is leuk!
Op de camping een heus vriendje, ze zochten elkaar iedere ochtend/middag en avond als het zich toe lied op... samen fietsen, gek doen, rennen, glijden, zwemmen, kletsen bij andere tenten ed... kortom een plezier.
Eenmaal thuis keek ze eens de buurt rond en vroeg heel serieus 'mama... met wie kan ik hier nou spelen?'.... Hier zijn niet heel veel 'gelijk gestemde' kindjes in de buurt en die zien we dan ook niet veel buiten.
Maar vanochtend een buur jongetje waar ze al wel eerder mee fietste bijv kwamen we tegen en ze regelde het samen 'als jij dan straks terug komt dan bel je aan en kunnen wij samen spelen'...
Nou idd... ik was de hoek nog niet om gefietst of ze begon al te roepen!! 'ik kom eraan hoor!!'... haha
Even een flink overleg bij wie onder hen en P uck vond het spannend maar bleef daar spelen.... en ik ging zonder kind naar huis?! Das gek zeg... haha
Ben blij voor der...

Hoe gaan bij jullie de speel afspraakjes... zijn er van die onuitgesproken regels oid? de do's en dont's?? haha.... ik kom net kijken wat dat betreft

Spreken ze het samen af? Over en weer bij elkaar en kwa tijd?
Ik ga der nu over een half uurtje ophalen ivm eten/slapen...