stapeltaart vervoeren?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

stapeltaart vervoeren?

Bericht door muppet »

Ik mag weer een bruidstaart maken, 2 lagen deze keer. De bruid is de zus van onze buurman en ze wil graag dat ik de taart aan hem meegeeft. Nou willen ze een taart met verschillende bloemen en om die mooi te laten overlappen, zou ik de taart eigenlijk al moeten stapelen. Maar ja, hoe neemt de buurman hem dan mee. Als ik hem de 2 losse taarten meegeef, moet ik hem vertellen hoe te stapelen en waar de laatste bloemen moeten liggen. Is ook niet zo heel handig. Dus is een stapeltaart van 2 lagen goed te vervoeren zonder schuiven? Of weten jullie nog een andere oplossing? Anders moet ik hem toch gewoon zelf gaan bezorgen en stapelen.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2765
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: stapeltaart vervoeren?

Bericht door marije1977 »

Hoe ver moeten ze hem vervoeren? Ik heb nl. wel eens een stapeltaart gewoon op schoot vastgehad, maar dat gaat alleen als het niet te ver weg is.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13421
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: stapeltaart vervoeren?

Bericht door Chantal »

in ieder geval ipv een kartonnetje, een houten plankje als onderkant.
die een mooi kadopapiertje en daar overheen een folietje geven.
ik neem aan dat je de taart wel stut met stokjes/dowels?
het schuift niet zomaar hoor, maar als je bang bent dat het gaat gebeuren, kan je in het midden 1 lange stok zetten die ook voor de helft in de bovenste taart zit.
dan wel van tevoren een gat maken in de taartkartonnetjes die tussen de taarten zitten. dan kun je hem er zo overheen schuiven!
lint er omheen, bloemen erop.. prachtig!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: stapeltaart vervoeren?

Bericht door muppet »

een cakedrum van 10mm ook goed? En ik denk dat ik dan idd maar een lange stok door beide taarten doe. Maar zal eerst straks wel even vragen waar de taart naartoe moet en of het zeker is dat de buurman hem meeneemt.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie