Lawaai bij de buren, leuk vervolg

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Lawaai bij de buren, leuk vervolg

Bericht door Charlotte »

Tijd geleden hadden de buren lekkage, dus alles nieuw. Van vloer tot plafond. Dat geeft herrie, dat is logisch. Vloerleggen duurde ook de hele week en door J zit je toch veel thuis. Nu waren we vanmorgen bij Pien voor haar verjaardag dus J later naar bed. Gaan ze 4! gaten boren met een hamerboor!!!! terwijl J net 30/40 min in bed lag. Dus die is nu wakker en geschrokken. Heb maar op mijn rug gedaan want hij is te moe om op zijn benen te staan en wil alleen maar bij me zijn. Zo jammer, maar ja wat kan je er van zeggen he??!!
Laatst gewijzigd door Charlotte op ma sep 17, 2012 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door debby »

ooooo heeel irritant!
Arm manneke!
Misschien aangeven dat J tussen de middag nog slaapt, of ze daar een beetje rekening mee willen houden w.b boren e.d, meer kan je er denk ik niet van zeggen.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door Charlotte »

Heb buurman net even gesproken en uitgelegd wat er bij ons is gebeurd. Hij baalde met ons mee en zei "eigenlijk had ik t kunnen weten"... Ja das aardig maar daar heb ik niets aan. Aan de andere kant ben ik blij dat hij t overdag doet en niet savonds (zoals andere mindere aardige buurmensen bij ons in de straat). Ik denk dat ie deze week nog wel op zijn horloge kijkt als ie gaat klussen, maar daarna niet meer. Zijn kinderen zijn al volwassen, dus t zit niet meer in t systeem.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11895
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door Angelique »

Ik vind dat ook wel gevalletje overmacht.
Kijk, harde muziek, drummen, daar moet je idd rekening houden.
Maar als je lekkage hebt ben je toch vaak afhankelijk van mensen die komen helpen en dat kan niet altijd op handige tijden. En J slaapt misschien om 12.00, aan de andere kant slapen mensen soms uit, of hebben nachtdienst, of of of.....

Overigens heeft mijn zwager in Houten ook al tijden lekkage. Beroerde aannemers daar schijnbaar. Het is bij hem een slepende zaak geworden.
:crazy:
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door Dorien »

Jammer maar je kunt er inderdaad niets van zeggen. Gelukkig had hij al wat geslapen. Ik word er zelf altijd zo onrustig van.
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Suuz

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door Suuz »

dat is idd balen.. Vind anders dan bij ons die buren ging om 21.30 boren met een klopboor in de muur waar ze met hun hoofdjes aan slapen. Nou ze zijn 2 weken van slag geweest. Hopelijk luistert de buren na je en probeert die uurtjes stiller te zijn.
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Re: Lawaai bij de buren

Bericht door Charlotte »

Leuke update: Vanavond belde de buren op om te vragen of ze nog even konden boren, want t was niet helemaal goed gegaan gisteren. Zo ontzettend lief!! Het kon gelukkig, want Jochem lag nog niet op bed. Zo waren wij voorbereid om Jochem in de gaten te houden (wat prima ging) en zij waren blij omdat ze nu door konden gaan met alles afwerken. Dus iedereen blij :P
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14175
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Lawaai bij de buren, leuk vervolg

Bericht door jikke »

fijn zulke buren.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
HeleenW

Re: Lawaai bij de buren, leuk vervolg

Bericht door HeleenW »

Super dat het zo gaat!!
Plaats reactie