avatar-10 jaar

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14153
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

avatar-10 jaar

Bericht door jikke »

10 jaar is sebas alweer en zijn taart wilde hij bewaren voor zijn kinderfeestje. voor het grote mensen feest waren er cupcakes. alles natuurlijk glutenvrij.

avatar. misschien had ik de eilandjes door moeten laten lopen op de zijkant maar zo kan het ook. In opdracht en beschrijving van de jarige. vulling witte slagroom

Afbeelding
de cupcakes (perzik,, pinda, cognac, gewoon, appel, choco/sinaas)
Afbeelding
how to
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: avatar-10 jaar

Bericht door Mara »

Leuk en lekker, en zo veel verschillende c.c.'s! En ook leuk om het proces te zien. Die lijntjes worden mooi strak met de gun. Heb hem ook liggen maar nog niet daarvoor gebruikt. Ik ga het ook eens zo proberen.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
lotte

Re: avatar-10 jaar

Bericht door lotte »

Ik vind 'm heel leuk, alleen ik begrijp het Avatar thema niet echt...Ik dacht aan de film en herken die eilandjes niet. Is het van een game o.i.d?
Erg mooi ook met die texture mat. Ik ben bang dat ik die print weer uit de marsepein druk bij het bekleden.
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14153
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: avatar-10 jaar

Bericht door jikke »

lotte schreef:Ik vind 'm heel leuk, alleen ik begrijp het Avatar thema niet echt...Ik dacht aan de film en herken die eilandjes niet. Is het van een game o.i.d?
Erg mooi ook met die texture mat. Ik ben bang dat ik die print weer uit de marsepein druk bij het bekleden.
ik heb ook geen idee waar het eiland vandaan komt. Ik stelde de logo's voor en toen kwam hij met de eilanden, en de bergen want dan lijkt het alsof je erop kan wonen. De taart werd super ontvangen de kinderen. de persoonlijkheden uit avatar werden direct bedeeld en ieder kreeg een bij zijn kunde horend stuk taart. heel grappig om te zien. we zijn dus 30min bezig geweest om taart uit te delen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: avatar-10 jaar

Bericht door Gerrie »

jikke schreef:
lotte schreef:Ik vind 'm heel leuk, alleen ik begrijp het Avatar thema niet echt...Ik dacht aan de film en herken die eilandjes niet. Is het van een game o.i.d?
Erg mooi ook met die texture mat. Ik ben bang dat ik die print weer uit de marsepein druk bij het bekleden.
ik heb ook geen idee waar het eiland vandaan komt. Ik stelde de logo's voor en toen kwam hij met de eilanden, en de bergen want dan lijkt het alsof je erop kan wonen. De taart werd super ontvangen de kinderen. de persoonlijkheden uit avatar werden direct bedeeld en ieder kreeg een bij zijn kunde horend stuk taart. heel grappig om te zien. we zijn dus 30min bezig geweest om taart uit te delen.
Inderdaad grappig. Ik haalde Avatar de film er ook niet uit. Maar blijkbaar werkt ons brein toch anders dan die van de kinderen. Altijd fijn als je taart super ontvangen wordt.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
loet78
J&J HAWAII
Berichten: 9218
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:06 am

Re: avatar-10 jaar

Bericht door loet78 »

Gerrie schreef:
jikke schreef:
lotte schreef:Ik vind 'm heel leuk, alleen ik begrijp het Avatar thema niet echt...Ik dacht aan de film en herken die eilandjes niet. Is het van een game o.i.d?
Erg mooi ook met die texture mat. Ik ben bang dat ik die print weer uit de marsepein druk bij het bekleden.
ik heb ook geen idee waar het eiland vandaan komt. Ik stelde de logo's voor en toen kwam hij met de eilanden, en de bergen want dan lijkt het alsof je erop kan wonen. De taart werd super ontvangen de kinderen. de persoonlijkheden uit avatar werden direct bedeeld en ieder kreeg een bij zijn kunde horend stuk taart. heel grappig om te zien. we zijn dus 30min bezig geweest om taart uit te delen.
Inderdaad grappig. Ik haalde Avatar de film er ook niet uit. Maar blijkbaar werkt ons brein toch anders dan die van de kinderen. Altijd fijn als je taart super ontvangen wordt.

De kids bedoelen ook de serie avatar. Met aarde, lucht, vuur en water als de 4 elementen.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: avatar-10 jaar

Bericht door muppet »

Hij is leuk, maar ook ik kon de link niet leggen in eerste instantie. Nu wel. Leuk dat de kids er zo enthousiast over waren.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
Janeway
J&J SANTORINI
Berichten: 3459
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 11:40 pm

Re: avatar-10 jaar

Bericht door Janeway »

De speel film avatar is wat anders dan hier met de taart bedoeld is idd.
Het is een tekenfilm serie en heet dus Avatar. Het was er al eerder dan de film met blauwe mensen..
Avatar de tekenfilm is leuk, erg leuk.. Ook voor volwassenen..
Mv Lis@ 01-99 K@s 03-02, M@dée 10-04
Plaats reactie