cake pops invriezen

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13312
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

cake pops invriezen

Bericht door Gootje »

sorry, beetje te lui om terug te zoeken, want volgens mij is de vraag al eens gesteld. E vi gaat cake pops trakteren op school a.s. vrijdag. Kan ik vandaag al de balletjes maken (en er alvast een gaatje voor het stokje in maken) en ze dan invriezen? Ze donderdagmiddag uit de vriezer halen en dan donderdagavond gaan versieren? Of wordt dat dan vies en sompig?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3366
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Re: cake pops invriezen

Bericht door diane76 »

Ik heb echt geenidee, maar wil het wel graag weten!

Op zich lijkt het me geen proleem,omdat je ze toch al een beetje in moet vriezen voor je ze n de chocolade gaat doen. Ik denk dat het voor de chocolade beter is om da niet in te vriezen, dat zal wel uitgaan slaan na zoveel kou. Dus alleen de blootjes wel, de stokjes erin, alleen als ze in de choco zijn gedoopt. (Anders zakken de bollen van je stokje af...)
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13312
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: cake pops invriezen

Bericht door Gootje »

Heb ook even op de leukste taarten gekeken. Het kan inderdaad zoals ik het schreef. Ben er vandaag nog niet aan toe gekomen, ga het morgen doen. Vond bij Xenos ook nog een leuke cake POP standaard van karton.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: cake pops invriezen

Bericht door muppet »

ik doe het altijd zo: balletjes (of andere vormpjes) maken, stokje erin, cakepops met stokje en al in de vriezer. Minimaal 15 minuten, maximaal 1 dag. Dan bevroren in de chocolade dopen. Het is wel zo dat hoe langer ze in de diepvries gestaan hebben, hoe sneller de chocolade weer stolt. Dus met versieren erg opschieten dan. Verder gaat dat prima
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie