Danique...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Danique...

Bericht door Miranda »

Gisteren ben ik met Danique bij een kinderfysio geweest omdat ik vind dat ze nog niet goed genoeg haar beentjes belast.
De fysio heeft goed gekeken, oefeningen met haar gedaan en gaf toen aan dat ze het met mij eens was. Danique staat absoluut niet goed op haar beentjes/ voetjes, heeft enorme X-benen en stabiliteit is ver te zoeken. Ze staat ook niet gewoon op haar voetjes, ze 'klauwt' zich als het ware met de teentjes vast aan de grond.
Zoals het nu lijkt is dit geen probleem wat met de heupdsysplasie te maken heeft, maar heeft dit het verergerd doordat ze langere tijd haar spieren niet heeft kunnen gebruiken.
We zijn voorlopig dus nog niet klaar met haar. Over 2 weken hebben we weer een afspraak met de fysio en met de podoloog. Zij willen samen gaan kijken of het zin heeft om Danique steunzolen aan te meten. Daarnaast belast Danique haar spieren verkeerd en dat moet gecorrigeerd worden. Waarschijnlijk zal ze dan over een paar weken tape op haar benen krijgen om ervoor te zorgen dat ze haar spieren op een andere manier gaat gebruiken en met name de spier gebruiken die nu zo slap is.
We zullen de komende maanden elke week (zo niet 2x per week) naar de fysio moeten.... :cry:
Tel daarbij op dat Danique al bijna 3 weken aan de diarree is (waarvoor we nu ook verder gaan kijken, HA vermoedt dat D ergens allergisch voor is), niet gezellig is in huis, over 2 weken buisjes krijgt (en neusamandelen eruit), manlief elke avond óf aan het werk óf aan de studie is en ik dus overal alleen voor opdraai (inclusief kleine verbouwing van de zolder).

Ik ben het echt even zó ontzettend zat nu, kan wel janken..... :cry: Een sociaal leven heb ik momenteel niet. Ik zou afgelopen woensdag misschien naar Chantall gaan om een taart te maken voor Danique, maar ik ben zó moe van alles hier + dat Marit helemaal gesloopt is van school dat ik het niet zag zitten. Al mijn leuke dingen schieten erbij in......
Even forummen lukt momenteel ook haast niet, dat ik nu wel achter de laptop zit is omdat ik mijn verhaal even kwijt moet.....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2769
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: Danique...

Bericht door marije1977 »

Even een dikke knuffel voor jou. Een of twee keer in de week fysio hakt er wel in. Ik hoop dat ze met buisjes en de neusamandelen verwijders snel opknapt helemaal als ook nog ontdekt wordt waar ze allergisch voor is. Je zult zien, dat zodra het met Danique beter gaat, jij je ook iets beter gaat voelen. Steeds maar weer die zorgen vreet ook energie.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Jo Jo
J&J SANTORINI
Berichten: 3928
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 2:16 pm

Re: Danique...

Bericht door Jo Jo »

Hé Miranda, je verdriet loopt vol door je bericht heen. En wat logisch ook dat je het even helemaal niet meer ziet zitten. Heftig he, dat zorgen voor je kinderen als er ook nog zoveel bij komt kijken zoals bij Danique.
Een hele dikke knuffel vanuit hier, hopelijk komt er snel iets dat de vermoeiende door-ren-situatie kan doorbreken!

Groet,
Joke
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13314
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: Danique...

Bericht door Gootje »

He meid, het is ook ontzettend veel en het lijkt maar niet op te houden. Probeer toch je momentjes van ontspanning in te bouwen, die heb je hard nodig.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11975
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: Danique...

Bericht door MarietteD »

Och meis wat heb je weer veel tegelijk op je bordje. Wat een toestand met Danique nu. Knuffel voor jou! Kom maar af en toe lekker spuien hier. Heeft de verbouwing haast? Anders zou ik die lekker op een laag pitje zetten tot je man meer tijd heeft om te helpen.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Emma

Re: Danique...

Bericht door Emma »

Oh dat moet heel erg tegengevallen zijn bij de fysio. Wel goed dat je gegaan bent en dat je moedergevoel klopte, maar je wil dit er niet bij hebben. Knuffel, probeeer de lat zo laag mogelijk te leggen wat betreft huishouden en zo, en ik hoop dat het heel snel beter gaat...
Marijn

Re: Danique...

Bericht door Marijn »

Het is ook veel tegelijk. Logisch dat je het even niet meer overziet en verdrietig wordt.

Het lijkt nu gewoon of er geen einde aan komt.

Kun je niet op de een of andere manier wat Miranda-tijd regelen? Dat je man een keer naar de fysio gaat, of je ouders iets doen, of een Jipper? Je moet goed voor jezelf zorgen, des te beter kun jij voor je meiden zorgen.

Knuffel!
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

Marijn schreef:Het is ook veel tegelijk. Logisch dat je het even niet meer overziet en verdrietig wordt.

Het lijkt nu gewoon of er geen einde aan komt.

Kun je niet op de een of andere manier wat Miranda-tijd regelen? Dat je man een keer naar de fysio gaat, of je ouders iets doen, of een Jipper? Je moet goed voor jezelf zorgen, des te beter kun jij voor je meiden zorgen.

Knuffel!
Mijn man een keer mee naar de fysio? Dan zal hij een halve, zo niet een hele dag vrij moeten nemen. Hij zit momenteel ver weg voor zijn werk, 1,5 uur enkele reis... Gaat 6:30 weg en is met geluk om 18:00 uur thuis. (komende 2 weken is hij minimaal 2 keer per week niet voor 21:00 uur thuis)
Ouders is geen optie, schoonouders worden dagje ouder en zien het eigenlijk niet meer zitten....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Danique...

Bericht door Ana »

ow wat krijg jij inderdaad veel voor de kiezen... ik hoop zo dat de mensen om je heen dat ook zien en gaan bijspringen want dit is echt teveel tegelijk.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
AstridJordi
J&J SANTORINI
Berichten: 1983
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:14 pm

Re: Danique...

Bericht door AstridJordi »

Pff inderdaad Miranda, dat klinkt wel even heel zwaar en veel allemaal.
Hier zo nu en dan je verhaal even kwijt helpt misschien een beetje?
In ieder geval sterkte er mee en een dikke knuffel.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11895
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: Danique...

Bericht door Angelique »

En via de kerk Miranda? Ik denk echt dat als je daar aangeeft hoe je erdoorheen zit,
dat er wel iets van een mogelijkheid moet zijn. Je weet dat ik er niet altijd even positief iover ben, maar zoals nu zou het voor jou al een heel verschil kunnen maken als iemand keer bijspringt. En het is moeilijk om hulp te vragen,
maar misschien kan M keer met iemand mee na schooltijd,
echt, ik weet zeker dat de meeste ouders van klasgenootjes dat met plezier doen,


of, als dat te vermoeiend is, is het misschien een optie haar wat meer thuis te houden (ipv school) juist. Dan kan ze wat uitrusten, waardoor ze beter te pas is?
:crazy:
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9559
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Danique...

Bericht door muppet »

sterkte meid.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Danique...

Bericht door wilmama »

Het gaat maar door bij jullie he? Pff woonde ik maar wat dichterbij.

Knuffel.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
kaatje71
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10147
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:19 pm

Re: Danique...

Bericht door kaatje71 »

Wat moeilijk voor je.
Ik hoop dat je op de een of andere manier hulp kunt krijgen of organiseren, zodat jij wat meer ontlast wordt.
Dikke knuffel....!!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10999
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Danique...

Bericht door Dorien »

Ik zou toch hulp gaan vragen bij je kerk Miranda. Had jij het er pas niet over hoe gemakkelijk een ander het vroeg? Al is het maar dat iemand meegaat en je steun ervaart! Door de verbouwing is er in het weekend ook geen vrije tijd zeker? Hoe belangrijk is die verbouwing? Kan die bijv even 4 weken wachten? Weet je man wel hoe erg jij er doorheen zit?
Toen Finn zo ziek was kreeg ik een keer in de week een meisje over de vloer van begin twintig die dan iets met Finn ging doen zodat ik een keer naar de kapper bijv kon. Het gaf zoveel lucht! Ik heb er lang over gedaan om hulp te vragen maar had het eerder moeten doen. Tip tip tip!!!! Dikke knuffel voor jou lieve Miranda. Denk aan jezelf want als jij er aan onderdoor gaat dan zijn jullie veel verder van huis ( want dit moet ook een nakauw geven i je relatie en eigenlijk bij alles! Jij bent het waard!)
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Danique...

Bericht door Mare »

Wat een hoop voor dat kleine meisje, maar zeker ook voor jou. Ik kom zou je graag willen helpen als ik kon. Ik denk oom dat het goed is om toch nog eens hulp te vragen binnen je kerk. Ik kan mij voorstellen dat het lastig is, maar als je niet goed voor jezelf zorgt kan je ook niet voor je gezin zorgen. Het is nu ook tijd om aan jezelf te denken!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
wennetje

Re: Danique...

Bericht door wennetje »

Als ik in de buurt woonde was ik je komen helpen :(
Dat klinkt ook wel als heel veel! Sterkte
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: Danique...

Bericht door Pauwtje »

Och jeetje, dit klinkt wel als erg veel tegelijk. Ik denk dat iedereen in jouw schoenen ee doorheen zou zitten . Ik hoop dat je hulp kan krijgen / vragen.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

MarietteD schreef:Och meis wat heb je weer veel tegelijk op je bordje. Wat een toestand met Danique nu. Knuffel voor jou! Kom maar af en toe lekker spuien hier. Heeft de verbouwing haast? Anders zou ik die lekker op een laag pitje zetten tot je man meer tijd heeft om te helpen.
Het heeft op zich geen haast, maar doordat alles nu ergens anders staat is het een grote puinhoop in huis... Administratiespullen staan ergens ver weg (waar ik nu niet bij kan). Met het schuren van alles dwarrelt alles steeds maar door het hele huis heen waardoor het een zooitje blijft. De zolder is echt een bende nu en ik kan er nu mijn was ook niet goed drogen (doe ik altijd op zolder, maar moet nu verspreid door het huis heen.... :cry: ).
Dus eigenlijk wil ik het wel zo snel mogelijk af hebben nu...
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Danique...

Bericht door Laris76 »

Miranda schreef:
MarietteD schreef:Och meis wat heb je weer veel tegelijk op je bordje. Wat een toestand met Danique nu. Knuffel voor jou! Kom maar af en toe lekker spuien hier. Heeft de verbouwing haast? Anders zou ik die lekker op een laag pitje zetten tot je man meer tijd heeft om te helpen.
Het heeft op zich geen haast, maar doordat alles nu ergens anders staat is het een grote puinhoop in huis... Administratiespullen staan ergens ver weg (waar ik nu niet bij kan). Met het schuren van alles dwarrelt alles steeds maar door het hele huis heen waardoor het een zooitje blijft. De zolder is echt een bende nu en ik kan er nu mijn was ook niet goed drogen (doe ik altijd op zolder, maar moet nu verspreid door het huis heen.... :cry: ).
Dus eigenlijk wil ik het wel zo snel mogelijk af hebben nu...
Als je even wilt vluchten of onze droger wilt gebruiken ben je van harte welkom! Mag je gelijk de DE-punten meenemen :wink:

En kan je iemand vinden die je wat kan ondersteunen of die wellicht de verbouwing een zetje kan geven?
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

Laris76 schreef:
Miranda schreef:
MarietteD schreef:Och meis wat heb je weer veel tegelijk op je bordje. Wat een toestand met Danique nu. Knuffel voor jou! Kom maar af en toe lekker spuien hier. Heeft de verbouwing haast? Anders zou ik die lekker op een laag pitje zetten tot je man meer tijd heeft om te helpen.
Het heeft op zich geen haast, maar doordat alles nu ergens anders staat is het een grote puinhoop in huis... Administratiespullen staan ergens ver weg (waar ik nu niet bij kan). Met het schuren van alles dwarrelt alles steeds maar door het hele huis heen waardoor het een zooitje blijft. De zolder is echt een bende nu en ik kan er nu mijn was ook niet goed drogen (doe ik altijd op zolder, maar moet nu verspreid door het huis heen.... :cry: ).
Dus eigenlijk wil ik het wel zo snel mogelijk af hebben nu...
Als je even wilt vluchten of onze droger wilt gebruiken ben je van harte welkom! Mag je gelijk de DE-punten meenemen :wink:

En kan je iemand vinden die je wat kan ondersteunen of die wellicht de verbouwing een zetje kan geven?
Lief aangeboden van je! Volgende week en de week erna is het hier een gekkenhuis met al die bezoekjes aan het ziekenhuis, HA en fysio. Ik moet ook gewoon werken en mijn zusje trouwt volgende week vrijdag..... (en ik heb nog niet alle kledingsets compleet, zucht...)
Mijn beste vriendin wil heel graag hier helpen maar is nu 26 weken zwanger en moet het zelf rustig aan doen. Ze kan niet eens de babykamer zelf behangen.. (wat ik anders graag voor haar wil doen maar nu niet zie zitten).
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: Danique...

Bericht door Eve71ne »

Tjee Miranda, wat veel. Ik kan helaas ook niet veel voor je betekenen maar ik wil je wel op het hart drukken om aanbod van hulp (zoals iemands droger gebruiken!) gewoon aan te pakken. Natuurlijk gaat alles sneller, handiger als je het zelf doet. Maar er is maar één Miranda en daar moet je zuinig op zijn!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Ves

Re: Danique...

Bericht door Ves »

Even snel een dikke knuffel om je te laten weten dat ik met je mee leef.
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16999
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Danique...

Bericht door LindaJager »

Pffft, er komt wel weer veel op je bordje zo Miranda ::(
Maar, zoals er al meer zeggen, zo spoedig mogelijk om hulp vragen! Echt doen hoor!
Wat de verbouwing betreft, doen jullie dat zelf allemaal? Dan zou ik, als het mogelijk is, toch een dag een klusjesman gaan huren om er voor te zorgen dat de boel eerder klaar is zodat jij wat meer rust in je hoofd hebt.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Re: Danique...

Bericht door Mamarielle »

wat een tegenvaller, je hebt nu wel echt alles tegelijk he... :( Ik snap goed dat je er nu doorheen zit. Ik hoop echt dat je wat hulp van anderen kunt krijgen zodat het allemaal wat makkelijker voor je wordt. Sterkte en een knuffel!
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

LindaJager schreef:Pffft, er komt wel weer veel op je bordje zo Miranda ::(
Maar, zoals er al meer zeggen, zo spoedig mogelijk om hulp vragen! Echt doen hoor!
Wat de verbouwing betreft, doen jullie dat zelf allemaal? Dan zou ik, als het mogelijk is, toch een dag een klusjesman gaan huren om er voor te zorgen dat de boel eerder klaar is zodat jij wat meer rust in je hoofd hebt.
We doen het juist zoveel mogelijk zelf omdat dat financieel enorm scheelt....

Maar... gistermiddag was er iemand die Marit en Danique even heeft meegenomen waardoor ml aan de studie kon en ik op zolder verder kon schilderen. Het is nog lang niet klaar maar ik heb wel even flink wat kunnen doen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
LindaJager
J&J MALEDIVEN
Berichten: 16999
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:03 am

Re: Danique...

Bericht door LindaJager »

Miranda schreef:
LindaJager schreef:Pffft, er komt wel weer veel op je bordje zo Miranda ::(
Maar, zoals er al meer zeggen, zo spoedig mogelijk om hulp vragen! Echt doen hoor!
Wat de verbouwing betreft, doen jullie dat zelf allemaal? Dan zou ik, als het mogelijk is, toch een dag een klusjesman gaan huren om er voor te zorgen dat de boel eerder klaar is zodat jij wat meer rust in je hoofd hebt.
We doen het juist zoveel mogelijk zelf omdat dat financieel enorm scheelt....

Maar... gistermiddag was er iemand die Marit en Danique even heeft meegenomen waardoor ml aan de studie kon en ik op zolder verder kon schilderen. Het is nog lang niet klaar maar ik heb wel even flink wat kunnen doen.

O, dat is fijn zeg!

Wat ik me trouwens ook nog bedacht. Als je hulp vraagt, doe het dan niet alleen maar samen met je man. Mss dat mensen dan beter snappen dat het écht urgent is. Plus dat je het dan ook samen doet en niet alles op jouw schouders neerkomt.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Re: Danique...

Bericht door Truus »

Hè bah, ik vind het zo vervelend voor je. Je hoopt toch na zo'n operatie en pittige tijd erna, dat je het daarmee gehad hebt en dan toch zo'n vervolg.
Ik denk aan je en vindt het jammer dat ik praktisch gezien nu even niets voor je kan betekenen.
wennetje

Re: Danique...

Bericht door wennetje »

We doen het juist zoveel mogelijk zelf omdat dat financieel enorm scheelt....
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar is er via www.werkspot.nl echt niet een goedkope klusjesman te vinden? Zo doe ik het met klusjes (waar ik altijd alleen voor opdraai natuurlijk) een beetje van mezelf en een beetje van werkspot :wink:
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Danique...

Bericht door Mare »

Hoe gaat het nu? Red je het nog? Ik hoop dat je inmiddels hulp krijgt of iig al gedurfd hebt hulp te vragen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: Danique...

Bericht door Esther »

Ik had dit helemaal gemist. Ben ook benieuwd hoe het nu gaat, ik hoop een stuk beter!
Prioriteiten stellen is nu wel heel belangrijk: kun je dat schilderen even stilleggen voor een paar weken, zodat je die druk niet meer voelt? Dan moet je wel een keer extra met de spullen sjouwen. Of heb je een lieve broer die wat kan komen helpen?
En die studie van je man, moet dat per se nu? Samen schilderen als je oppas hebt is slimmer en lijkt beter naar de buitenwereld - ' moeten' studeren geldt alleen als je een heel urgente deadline hebt voor veel mensen.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

Het gaat helaas nog niet veel beter hier. Met de zolder ben ik nog steeds niets opgeschoten.... Er moet nog een klein stukje geverfd en behangen worden en dan moet de vloerbedekking er nog uit, andere erin.... En dan heb ik het nog niet eens over alle spullen die naar de andere kamer moeten (Marit gaat nl naar zolder).
Het is echt een grote bende boven. M'n was drogen lukt er nog maar net zonder de benen te breken...

Manlief moet die studie helaas wel afmaken nu, hij zit nl met praktijkdagen. Voor de praktijkdag moet er weer een stuk theorie klaar zijn. Er zit gelukkig vooruitgang in, met een beetje geluk is hij eind van deze maand klaar..

Ik had gehoopt met mijn verjaardag de zolder klaar te hebben, dat is dus niet gelukt. Deze week kan ik er ook niets doen: dinsdag moet Danique naar het z'huis voor buisjes en neusamandelen verwijderen. We moeten verplicht een aantal uren blijven na die tijd ivm nare reactie op narcose vorige keer.
Volgende week woensdag komt mijn zusje hier in huis de meiden bezig houden zodat ik boven bezig kan. Mijn zwager komt dan waarschijnlijk 's middags om spullen te sjouwen van de zolder naar het andere kamertje. Eerder kan de vloerbedekking er ook niet uit...
Wij zijn momenteel echt afhankelijk van de zaterdagen om dingen samen te doen. Volgende week zaterdag is Danique alweer jarig, kunnen we ook niets doen.

Het is echt afzien momenteel.... Tel daarbij op dat manlief de afgelopen week 2 dagen ziek is geweest, ikzelf 2 dagen ziek ben geweest maar niet goed heb uitgeziekt waardoor ik nu nog aan het kwakkelen ben....
Hulp vragen is zó lastig.... Als ik al iemand vraag of Danique daar even kan zijn, is het al snel 'nee'. Iedereen heeft het druk, druk, druk en ziet het niet zitten om zo'n handenbindertje erbij te hebben.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
michelle
J&J SANTORINI
Berichten: 3841
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:47 pm

Re: Danique...

Bericht door michelle »

Ik vind het zo jammer voor je en ook vrij onbegrijpelijk dat niemand even kan helpen door D. even mee te nemen. Ik heb nog even gekeken maar 2 uur rijden is echt te ver natuurlijk. Ik zou het hier zo doen, voor elke willekeurige moeder van school. Moeders zouden elkaar gewoon moeten helpen!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Re: Danique...

Bericht door mAmArianne »

Och Miranda, wat ligt er toch veel op je schouders... Het is niet gek dat het zo allemaal niet te behappen is. Fijn dat je wel hulp hebt in dat de meisjes afgelopen week even mee zijn genomen.
Denk er om dat er morgen weer een dag is, dat die zolder niet wegloopt maar jij ook echt wel tijd mag nemen om op te laden... Ga lekker een stuk wandelen, zoek een vriendin op, even iets doen waar je echt blij van wordt, dat zal je zo goed doen en nieuwe energie kunnen geven voor als je het weer nodig hebt!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Gebruikersavatar
Floor83
J&J SANTORINI
Berichten: 1251
Lid geworden op: do jul 29, 2010 2:48 pm

Re: Danique...

Bericht door Floor83 »

wat komt er veel op jou bordje terecht!
Wat anderen ook zeggen, probeer wat tijd voor je zelf te creëren. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan maar je krijgt er misschien wel weer energie van.

Was dat verhaal toen van jou over hulp van de kerk? Jullie kregen weinig hulp, een ander hoefde maar te roepen en iedereen stond klaar? Misschien moet je toch daar eens aankloppen en uitleggen wat er allemaal speelt. Zou fijn zijn als ze van de kerk kunnen bijspringen her en der?

Sterkte!!!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12042
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: Danique...

Bericht door Esther »

Zou je de verjaardag van Danique niet over een paar weken kunnen vieren? Dan kun je nu die zaterdag benutten samen.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique...

Bericht door Miranda »

Esther schreef:Zou je de verjaardag van Danique niet over een paar weken kunnen vieren? Dan kun je nu die zaterdag benutten samen.
Hebben we overwogen Esther, maar we zitten met veel andere verjaardagen en feestjes + dat ik ook om het weekend werk. Daarnaast is het ook tegelijk nog mijn verjaardag die ik vorige week niet echt gevierd heb.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Thommy
J&J MAURITIUS
Berichten: 4322
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:09 am

Re: Danique...

Bericht door Thommy »

Misschien een raar idee, maar kun je voor je verjaardag tegoedbonnen vragen voor oppas en klusjes doen in huis? Dat iemand bijvoorbeeld een middag oppast, of een ander een avond mee komt schilderen. Dat soort dingen, niks materieels dus.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Plaats reactie