Hij is er nu vanaf de zomervakantie. In het begin bleef ik er bij en ging maar even weg. Het leek beter te gaan en ik ben een hele ochtend niet gebeld. Hij ging ook vrolijk er naar toe.
De afgelopen keer werd ik alweer vrij snel gebeld dat ik hem beter op kon halen.
Vanmorgen was hij al verdrietig als ik het over het fruit en het drinken had. Hij heeft alleen maar gehuild. Ik heb hem er wel gelaten en hij ging gelijk bij mijn overbuurvrouw op schoot zitten. Daar is hij wel vertrouwd mee maar ja ze moet natuurlijk ook naar huis.
Ik weet het echt niet meer wat ik moet doen. Iedereen zegt dat ik vol moet houden en doorzetten. Zo vind ik het ook echt niet leuk. Het lukt me ook niet goed om met de juf afspraken te maken hoe we dit kunnen doen.
Ik ben verdrietig dat hij zo moet huilen als ik weg ben. Ik had me verheugd op een ochtendje voor mezelf, ik baal dus ook wel een beetje

Buiten dat betaal ik geld voor 4 ochtenden waarvan hij maar een uurtje gebruik maakt. De middagen breng ik hem al niet omdat hij dan nog slaapt.
Wat zouden jullie mij adviseren?