thijme houd niet van drukte

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
caroline

thijme houd niet van drukte

Bericht door caroline »

Gisteren was het weer zover,sinterklaas kwam in het dorp.ik er heen met thijme en binnen 5 minuten moest ik weer gaan.
De zwarte piet vond hij nog niet zo erg,maar de mensen massa wel.

Ik denk dat carnaval er ook weer niet in zit dit jaar.

Houden jullie kinderen wel van druktes?
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door MarietteD »

Ik houd er zelf al niet van. Met de kinderen vermijd ik drukke evenementen, ze worden er alleen maar hyper van. Zo klinkt het wel saai :-) maar ik zoek dus bv de Sint aankomst in het wijkgebouw wel op, en die in het dorp niet. Of ik ga niet naar een druk strand in Zandvoort maar pak de plaatselijke plas, dat soort dingen.
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door SuzanneV »

Robin houdt vooral niet van het rumoer waar drukke mensenmassa's mee gepaard gaan. De laatste maanden merk ik wel dat hij er beter tegen kan dan voorheen.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
Althea
J&J SANTORINI
Berichten: 3563
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:45 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Althea »

I.sis kan niet goed tegen drukte, maar ik kan er totààl niet tegen dus ik ben met haar nooit ergens waar het druk is. Geen last van dus. :wink:
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Ves

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Ves »

V incent houdt er helemaal niet van. Ik ook niet zo. Dus ik zoek het zo min mogelijk op.
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12556
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door monika »

MarietteD schreef:Ik houd er zelf al niet van. Met de kinderen vermijd ik drukke evenementen, ze worden er alleen maar hyper van. Zo klinkt het wel saai :-) maar ik zoek dus bv de Sint aankomst in het wijkgebouw wel op, en die in het dorp niet. Of ik ga niet naar een druk strand in Zandvoort maar pak de plaatselijke plas, dat soort dingen.
precies wzz
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door niekje »

jammer dat hij dat nog steeds niet leuk vind...mist hij toch een hoop leuke dingen en mama ook :wink:

Hier gelukkig geen last van...kindjes altijd mee kunnen nemen naar intochten e.d...Jasper hangt dan wel meer bij ons dan Jasper maar ze genieten hier wel van...

Hoop dat het nog snel goed komt...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13424
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Chantal »

niekje schreef:jammer dat hij dat nog steeds niet leuk vind...mist hij toch een hoop leuke dingen en mama ook :wink:
nog steeds? hij is net 1,5 jaar. dan is het toch niet zo gek? hij snapt helemaal nog niet wat er allemaal gebeurd, kent sint en piet niet... met zulke kleintjes ga ik er niet eens heen. ze missen het ook niet.

hier net als mariette dus. soms wel naar zulke dingen maar meestal niet. dus niet naar het sinterklaasfeest in het dorp, maar wel naar het feestje in onze kleine bso woensdagmiddag.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11888
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Angelique »

Chantal schreef:
niekje schreef:jammer dat hij dat nog steeds niet leuk vind...mist hij toch een hoop leuke dingen en mama ook :wink:
nog steeds? hij is net 1,5 jaar. dan is het toch niet zo gek? hij snapt helemaal nog niet wat er allemaal gebeurd,
Ja, dat lijkt mij ook. Ik moet zeggen dat we nu wel drukkere dingen doen, ook al kunnen de jongens er eigenlijk niet zo goed tegen, maar toen eigenlijk zelden hoor. Lisette nam ik wel eerder naar drukkere dingen mee, gewoon omdat dat zo liep, maar vaak had ik haar nog in de doek lekker tegen me aan, dat scheelde veel qua prikkels.
:crazy:
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2315
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Petra »

Wij gingen voor het eerst naar de intocht van sinterklaas toen Myrthe tweeeneenhalf was. Eerder zag ik het nut niet eigenlijk.
Schoen zetten zijn we een jaar later trouwens pas mee begonnen.

Benthe en Jesse zijn veel meer op sleeptouw mee geweest.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door niekje »

Angelique schreef:
Chantal schreef:
niekje schreef:jammer dat hij dat nog steeds niet leuk vind...mist hij toch een hoop leuke dingen en mama ook :wink:
nog steeds? hij is net 1,5 jaar. dan is het toch niet zo gek? hij snapt helemaal nog niet wat er allemaal gebeurd,
Ja, dat lijkt mij ook. Ik moet zeggen dat we nu wel drukkere dingen doen, ook al kunnen de jongens er eigenlijk niet zo goed tegen, maar toen eigenlijk zelden hoor. Lisette nam ik wel eerder naar drukkere dingen mee, gewoon omdat dat zo liep, maar vaak had ik haar nog in de doek lekker tegen me aan, dat scheelde veel qua prikkels.
Nou ken ik Caroline persoonlijk en weet dat ze er wel beetje van baalt, dus vandaar mijn reactie, maar inderdaad hij is niet de enige die op drukte reageert, maar hoop voor haar toch dat het snel bijtrekt en ze er lekker op uit kan om hem kennis te laten maken met sinterklaas en zwarte piet en over 3 maanden carnaval...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Gebruikersavatar
MarietteD
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11970
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door MarietteD »

Je vindt me vast een oude oma, maar joh, met 1,5 hoeft een kind toch nog geen lol aan Sinterklaas en carnaval te beleven... Daar kan hij nog jaren plezier van hebben. Het Sintfeest wordt pas echt leuk vanaf een jaar of 3, dat is vroeg genoeg :-)
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
caroline

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door caroline »

Ik weet dat hij nog jong is,en het moet van mij niet.
Het zou leuk zijn.

Kinderen van vrienden vinden het wel leuk(zelfde leeftijd).

Het is niet zo,dat hij perse moet.

Ik vroeg of alleen af of er meer kinderen waren die dat zo hebben.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 10997
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Dorien »

MarietteD schreef:Je vindt me vast een oude oma, maar joh, met 1,5 hoeft een kind toch nog geen lol aan Sinterklaas en carnaval te beleven... Daar kan hij nog jaren plezier van hebben. Het Sintfeest wordt pas echt leuk vanaf een jaar of 3, dat is vroeg genoeg :-)
Ja precies! Liv vindt het nu geweldig, sinterklaas maar heeft de voorgaande jaren ook alleen maa gehuild! Nu stond ze een partijtje te dansen bij het songfestival hier in het dorp ( klein zaaltje tot de nok toe vol!)
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13424
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Chantal »

mijn reactie staat er een beetje bot, sorry daarvoor. natuurlijk hoop ik dat het bijtrekt en dat hij over 2, 5 en 10 jaar wel kan genieten van feestjes.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
wennetje

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door wennetje »

Ik heb Joris nu pas meegenomen naar intocht en bijna ook niet omdat hij geen zin had maar toen hij de stoomboot hoorde wilde hij opeens toch en heb ik me een ongeluk gefietst. Joris en drukte mixen tegenwoordig wel, eerder niet zo, maar ik moet het wel laten volgen door een hele rustige dag. Weekend doen we vaak weinig, kinderdagverblijf is voor hem drukte genoeg.
Grote drukte of harde geluiden ondergaat hij nog steeds het liefst in mijn armen, iig de eerste 5 minuten.
caroline

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door caroline »

Vandaag was er een sinterklaas viering op de sportschool.dit is voor thijme een bekende omgeving en niet al te druk.
Hij is er de hele viering bij geweest.hij durfde niet op schoot of een handje te geven.
Maar stond wel alles van heel dicht bij te bekijken.

Het scheelt wel dat hij heel goed geslapen had,en lekker in zijn vel zit op het moment.

Ik vond het wel heel schattig,zo een klein mannetje die overal doorheen huppelt.
caroline

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door caroline »

Ondanks dat dit goed ging,kijk ik ook uit met hem met grote drukte en veel rumoer.
Dat is gewoon niet aan hem besteed
Claudiac

Re: thijme houd niet van drukte

Bericht door Claudiac »

Goed zeg! Dat klinkt al erg dapper!

Ik heb A niet meegenomen naar de intocht, veel te druk. En hij is bang voor pieten en sinterklaas. Ik wil geen huilend jongetje! Komt vanzelf (of niet).

I zegt zelf wanneer hij het te druk vindt. Dan kijken we of we iets van rust kunnen vinden. Dat gebeurt eigenlijk best regelmatig, nu ik er zo over nadenk. Gelukkig houd ik ook niet zo van drukte, dus dat kunnen we altijd wel oplossen!
Plaats reactie