Reactie op enting DKTP ?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Reactie op enting DKTP ?

Bericht door niekje »

Jasper heeft afgelopen donderdag zijn laatste enting, de DKTP gehad en sinds gisterenmiddag voelt ie zich niet helemaal fit, kwam vanmiddag van het logeren met koorts thuis, vanavond had ie zelfs 1,5 uur na een paracetamol nog 38,9 koorts, kan dit nog een reactie zijn op de enting of heeft hij gewoon iets onder de leden, zijn arm doet ook nog erg zeer zegt ie...

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
wennetje

Re: Reactie op enting DKTP ?

Bericht door wennetje »

Kan alleen maar vertellen dat Joris alleen dezelfde avond gereageerd heeft, hangerig, hoogrode wangen en willen slapen. Volgens mij is de reactie op DKTP ook altijd kort erop (itt tot BMR) maar misschien vergis ik me?
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Reactie op enting DKTP ?

Bericht door Mare »

Zo ver ik weet volgt de reactie op deze inentingen binnen 3 uur. Ik zou er in eerste instantie dus van uitgaan dat het iets anders is.
Beterschap!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Suuz

Re: Reactie op enting DKTP ?

Bericht door Suuz »

Ik denk ook wat anders. Hier vrijdag prik gehad en die avond koorts. Maar nu is het echt weg.
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Re: Reactie op enting DKTP ?

Bericht door Ester »

Vaak wordt de weerstand wel verlaagd na een vaccinatie, waardoor je dus vatbaarder bent voor alles wat rondgaat.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Gebruikersavatar
niekje
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:16 am

Re: Reactie op enting DKTP ?

Bericht door niekje »

Dank je wel voor jullie reacties, dacht inderdaad ook dat de reactie vrijwel meteen kon/moest komen....

Gisterenavond heeft hij als een gek liggen zweten en daarna koortsvrij, vanmorgen ook en nu heeft hij weer koorts, hij klaagt ook wat over zijn keel maar heeft vanmorgen als de beste pepernoten zitten eten dus denk dat dat wel meevalt....

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Plaats reactie