Waarom nieuwe berichten leeg als ik mijn browser afsluit

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4920
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Waarom nieuwe berichten leeg als ik mijn browser afsluit

Bericht door marjolein62b »

Op het oude jip was er een lijst van nieuwe berichten die geloof ik in mijn idee een dag geldig was.

Als ik nu mijn browser afsluit zijn de nieuwe berichten leeg of gelijk aantal berichten gepost tussen de tijd dat ik de browse afsloot en weer openen.

Ik vind dat lastig.

Ik jip, sluit af, ga even iets anders doen, kom terug. Zijn er maar 10 nieuwe berichtjes en dat terwijl het mijn bedoeling was om 2 pagina's te lezen die geschreven zijn sinds de vorige dag en niet alleen die van de laatste 10 minuten.

Ik hoop dat je dit snapt, Is dit een browser instelling of een nieuwe jip instelling.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
C1ndy
J&J SANTORINI
Berichten: 2662
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:19 am

Bericht door C1ndy »

ik heb er ook last van, en vind het ook wel vervelend, tegenwoordig laat ik hem maar open staan, alleen als je hem dan vernieuwd heb je hetzelfde probleem :?
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Bericht door Eve71ne »

Vervelend hè! Aan de andere veranderingetjes ben ik inmiddels wel gewend, maar dit blijf ik erg irritant vinden. Als ik tijd/zin heb ga ik per subforum maar bekijken of ik wat gemist heb. Je bent verslaafd of je bent het niet...:P
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Plaats reactie