Leuk artikel over borstvoeding

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

Leuk artikel over borstvoeding

Bericht door Claudiac »

Ik vond het wel fijn om te lezen. Stukje over dat borstvoeding goed is, maar flesvoeding soms een goede keuze.

http://www.huffingtonpost.com/suzanne-b ... ir=Parents

Haar blog geeft een beetje een tegenreactie op de 'bv maffia'.
Wanda

Re: Leuk artikel over borstvoeding

Bericht door Wanda »

Ze schrijft best overtuigend. En in de basis best reeel. Maar dit is nu net het enige plekje waar ik kritisch durf te zijn over mensen die bij voorbaat al geen bv willen geven. Niet omdat ik deze mensen stom vind, maar omdat ik het niet begrijp. Maar dat schrijft zij indirect dus ook. Bv die mislukt hoor ik dagelijks om me heen en dat is bijna altijd te begrijpen vind ik.
Claudiac

Re: Leuk artikel over borstvoeding

Bericht door Claudiac »

Ja, dat vind ik ook. Ik heb ook flink moeten doorbikkelen de eerste paar weken en daarna vond ik het meer dan waard. Jaren gekolfd, vaak ook minder leuk vanuit een bezemkast. Maar goed, ik ben die ander niet. En ik weet niet hoe iemand anders zich voelt.

En het is nu toch ook wel erg handig dat ik, als A zich wat onzeker voelt, hem nog even de borst kan geven en hij kan er weer tegenaan. En ik vind het heerlijk als hij 's ochtends nog even bij me kruipt voor 'mama a'.

Wat ik het meest irritant vind zijn mensen die vragen wanneer ik nou toch eens stop, want hij is toch al zo oud. Nou ja, val me er niet mee lastig, dat deed ik ook niet toen jij met de flesvoeding begon ;-)
Plaats reactie