blaasonsteking of drammen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4920
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

blaasonsteking of drammen

Bericht door marjolein62b »

Maartje gaat nu heel veel naar de wc en op de meest onmogelijke plaatsen.

Vaak weet ze er een plas uit te persen. Ze lijkt geen andere klachten te hebben.

Ik heb eigenlijk heb ik het idee dat ze aan het drammen is, maar vanmiddag schoot er door mijn hoofd. Stel dat het blaasontsteking is.

Ze wil dus vaak naar de wc en raakt in paniek als ik zeg dat ze net geweest is of dat het niet kan.
Liefst tijdens het eten, in de supermarkt of voor het naar bed gaan.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: blaasonsteking of drammen

Bericht door kes »

Dit heeft Floor ook gehad. Ze moest steeds plassen, elk kwartier ongeveer. En idd paniek als het niet kon/uitkwam. Dus het kan een fase zijn... Maar je kunt natuurlijk altijd een plasje naar de ha brengen, dan weet je het zeker.
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Eve71ne
J&J HAWAII
Berichten: 6256
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:09 am

Re: blaasonsteking of drammen

Bericht door Eve71ne »

Meike heeft dat ook een tijdje gehad. In winkels of als je hèt op het speelveld bent aangekomen.. en dan vette paniek als je zegt dat het hier niet kan. Het is vanzelf over gegaan ( was dus geen blaasontsteking) maar vervelend was het wel soms. Ik denk dat het de angst voor een ongelukje was die haar parten speelde.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Suuz

Re: blaasonsteking of drammen

Bericht door Suuz »

Hier ook zo'n fase gehad maar ook gecontroleerd op blaasontsteking en dat had ze niet. Is vanzelf weer goed gekomen.
Gebruikersavatar
marije1977
J&J SANTORINI
Berichten: 2769
Lid geworden op: do jul 29, 2010 1:19 pm

Re: blaasonsteking of drammen

Bericht door marije1977 »

Laurens heeft dat ook gehad. Bij hem was er sprake van een verstoorde plasprikkel. Zodra er iets in zijn blaas kwam had hij het gevoel alsof hij heel nodig moest. Wij hebben echt moeten uitleggen wat het probleem was en dat hij het echt nog even op moest houden.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: blaasonsteking of drammen

Bericht door Emmy »

Mijn jongste heeft het ook, maar alleen op de dagen dat hij naar school moet. Hij is net begonnen met school en dat levert hem veel spanningen op, hier is het dus stress-gerelateerd.
Plaats reactie