Ik heb een ander kind!!! We zijn gisteren weer met Juul bij de osteopaat geweest. Omdat we allebei toch steeds het idee hadden dat er 'iets' met haar was. Ze overstrekt zich veel, slaapt overdag heel kort en snachts niet langer dan 3 uur achter elkaar, drinkt onrustig en groeit heel matig vergeleken met de andere meiden.
De osteopaat heeft geconstateerd dat een van haar bovenste nekwervels toch scheef zit en hij heeft haar behandeld.
En nu hebben we dus een andere baby. Ze voelt (nu al!) losser, slaapt langer, drinkt veel rustiger en oogt veel meer ontspannen.
Hèhè! Ik ben zo blij en opgelucht. Omdat mijn gevoel dus toch klopte. En we hebben zelf al heel veel gedaan om haar klachten (vooral het overstrekken) zoveel mogelijk te beperken, ook doordat we dat natuurlijk allemaal nog wisten van Sam.
We moeten over 2 weken terugkomen.
Osteopaat geweest
Re: Osteopaat geweest
Wat fijn zeg!! Hopelijk blijft het zo en kunnen jullie weer volop genieten van jullie meiske.
Fijn dat er nu een oplossing is. Ben je trouwens niet al eerder met haar naar de osteopaat geweest?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Fij he. Hier eigenlijk het zelfde verhaal. Het waren alleen de schouders/ nekje en borstbeen.
Goud waard zo'n osteopaat
Geniet lekker van je ontspannen meisje.
Goud waard zo'n osteopaat
Geniet lekker van je ontspannen meisje.
Jazeker. En toen leek alles goed. Ik begrijp het ook niet zo goed. Erik is gisteren geweest, maar ik ga volgende keer zeker vragen hoe dat nou kan.Mare schreef:Fijn dat er nu een oplossing is. Ben je trouwens niet al eerder met haar naar de osteopaat geweest?
Zie dat dacht ik al..gek dat het dan niet eerder is opgevallen. Wij zijn met Sem heel snel naar de manuele therapeut gegaan omdat we met David goede ervaringen hadden. Zo sneu als ze zo veel last van hun nek hebben.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012