Tip cupcakestandaard!
Moderator: Chantal
Tip cupcakestandaard!
Aankomende week bij de Xenos de cupcakestandaards in de aanbieding. Grote voor 10 en kleine voor 8. Volgens mij hetzelfde als die ik gisteren van de Makro heb laten halen omdat ik ze NU wilde hebben.... (dan voor 5 en 5.50 )
Re: Tip cupcakestandaard!
ach mocht het niets worden met de kaartcoco schreef:Da's grappig, ik zag het ook net voorbij komen (online folder). Ik moest en zou hem hebben, tot ik laatst bij J0shua's verjaardag gewoon de cupcakes op een etagere zette en dat er eigenlijk ook gewoon leuk uitzag.![]()
Dus ik herken die hebberigheid wel. Zal maar niet bekennen dat ik twee keer in de week een grote bestelling heb gedaan... ik wilde witte fondant bestellen, knalt de eerste keer mijn winkelwagen eruit. Alles teruggelegd, fondant vergeten.Nog een bestelling gemaakt een paar dagen later, want ik had nog andere dingen nodig, hoppa, twee keer verzendkosten (wel een andere winkel, het valt een beetje mee: ik had ook cake boards nodig en die waren bij de ene uitverkocht). Echt ongelooflijk wat een aandrang ik heb om dingen NU meteen in huis te willen hebben.
Ik had al gemeld toch dat de Makro op veel plaatsen nu Wilton en funcakes spullen aanbiedt? En vanaf dinsdag is daar de Kenwood Patissier in de aanbieding ook nog, 99 euro ex BTW. Tja... da's nog goedkoper dan een KA bij H eine. Het is dat ik nu echt tot over mijn oren in de KA zit!
dan kan de kenwood altijd nog
die is regelmatig in de aanbieding
ik vond het assortiment wilton/funcakes nog erg beperkt overigens
en ik de cc-standaard was een stuk duurder dan ik er voor betaald heb begin van het jaar (op een etagere is idd ook leuk, maar die heb ik nog steeds niet gekocht omdat ik verder niet zo goed weet hoe en wanneer ik die gebruiken zal..)
maaike mv 3 jongens en een meisje