bv curve
bv curve
Net bij het bureau geweest.
De wvpk vond het wel wat afbuigen.
Zelf denk ik dat het wel prima is. (de laatste meting is op een andere weegschaal en op een ander tijdstip)
Wat denken jullie???
O ja, ik heb een eigen weegschaal en vind het intressant om te zien hoe een kindje groeit en wat voor dingen invloed hebben op de groei. Vandaar dat ze zo veel gewogen is.
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... /54220/-1/
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... 54220/-1/1
De wvpk vond het wel wat afbuigen.
Zelf denk ik dat het wel prima is. (de laatste meting is op een andere weegschaal en op een ander tijdstip)
Wat denken jullie???
O ja, ik heb een eigen weegschaal en vind het intressant om te zien hoe een kindje groeit en wat voor dingen invloed hebben op de groei. Vandaar dat ze zo veel gewogen is.
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... /54220/-1/
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... 54220/-1/1
Re: bv curve
Je moet de plaatjes even opslaan op je computer. Wij kunnen ze zo niet zien.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Als je de grafiek online voor je hebt, gewoon rechtermuisknop 'opslaan als'' . Sla je hem even op je schijf of en dan kun je hem hier weer opzetten via bijvoorbeeld photobucket of bijlagen toevoegenannelinda schreef:Misschien een domme vraag. Waar moet ik die opslaan????
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
het lukt niet maar, maar zo misschien wel.
Dan haal ik het straks weer weg.
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... view/54220
Dan haal ik het straks weer weg.
http://www.borstvoeding.com/groeicurve/ ... view/54220
nee. we kunnen niet naar een rechtstreekse link kijken, sorry
welk gedeelte lukt er niet? Lukt het wel om de afbeelding op te slaan? Op de curve zelf met de rechtermuisknop, daar kun je 'afbeelding opslaan als' kiezen. Selecteer dan een map zoals 'mijn afbeeldingen zodat je m makkelijk terug kan vinden en geef m ook een logische naam.
Vervolgens ga je naar dit draaje en druk je op 'post reply'. Dus niet de wuick reply gebruiken. Onderaan het berichtvenster zie je dan een venster met Bestandsnaam en daar kun je op bestand kiezen drukken. Je komt dan in de mappen waar je de afbeelding selecteert die je net hebt opgeslagen. Hij upload hem dan. tenslotte druk je op de knop daaronder, bestand toevoegen, de afbeelding komt dan in het bericht.
Vervolgens ga je naar dit draaje en druk je op 'post reply'. Dus niet de wuick reply gebruiken. Onderaan het berichtvenster zie je dan een venster met Bestandsnaam en daar kun je op bestand kiezen drukken. Je komt dan in de mappen waar je de afbeelding selecteert die je net hebt opgeslagen. Hij upload hem dan. tenslotte druk je op de knop daaronder, bestand toevoegen, de afbeelding komt dan in het bericht.
ahhhhh, ik en computers....
Het lukt niet omdat het bestand te groot is.
Weet niet hoe ik het kan verkleine.
Het lukt niet omdat het bestand te groot is.
Weet niet hoe ik het kan verkleine.
Haha, ik loods je er wel door heen 
je hebt nu dus wel het bestand op je computer staan? Als je het dan in de map ziet staan waar je t geplaatst hebt klik je er met je rechtermuisknop op en dan 'openen met' en dan kies je paint. In paint opent hij dan het bestand. In de taakbalk bovenaan kies je "formaat wijzigen en hellen" en dan moet je in het vesnter dat opent in de bovenste twee vensters horizontaal en verticaal op 50 zetten. Hij verkleint m dan met de helft. Als je denkt dat minder nogdig is kun je 70 doen, moet ie nog verder verkleinen dan doe je veertig ofzo. Het bestand wordt dan verkleint. Je slaat het dan in paint op en dan kun je hier weer bij post reply het bestand toevoegen...
als je er ten minste nog zin in hebt om dat te doen

je hebt nu dus wel het bestand op je computer staan? Als je het dan in de map ziet staan waar je t geplaatst hebt klik je er met je rechtermuisknop op en dan 'openen met' en dan kies je paint. In paint opent hij dan het bestand. In de taakbalk bovenaan kies je "formaat wijzigen en hellen" en dan moet je in het vesnter dat opent in de bovenste twee vensters horizontaal en verticaal op 50 zetten. Hij verkleint m dan met de helft. Als je denkt dat minder nogdig is kun je 70 doen, moet ie nog verder verkleinen dan doe je veertig ofzo. Het bestand wordt dan verkleint. Je slaat het dan in paint op en dan kun je hier weer bij post reply het bestand toevoegen...
als je er ten minste nog zin in hebt om dat te doen

doe ik netjes wat jij zegt dan krijg ik zegt hij dit
De extensie bmp is niet toegestaan.
Ggggrrrrrrr
De extensie bmp is niet toegestaan.
Ggggrrrrrrr

Ik zou hier niet zenuwachtig van worden!
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
Mijn dank is groot Liesje28.
Zelf denk ik dat ze het gewoon heel goed heeft gehad in mijn buik en nu haar eigen lijntje gaat volgen.
Zelf denk ik dat ze het gewoon heel goed heeft gehad in mijn buik en nu haar eigen lijntje gaat volgen.
Ik vind dit ook niet zorgwekkend, maar vroeg mij ook af waarom ze zo vaak gewogen wordt.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Waarom ik om de paar dagen weeg is omdat ik dat leuk vind om te zien. Als ik de weegschaal van mijn werk niet had gehad was ze ook niet zo vaak gewogen. Maar alleen op het bureau.
Zelf denk ik dat het prima gaat, maar de wijkverpleegkundige dacht daar wat anders over... (en zij heeft 4 meet punten)
Maar waarom zou veel wegen een verkeerd beeld geven?
Zelf denk ik dat het prima gaat, maar de wijkverpleegkundige dacht daar wat anders over... (en zij heeft 4 meet punten)
Maar waarom zou veel wegen een verkeerd beeld geven?
prachtige groei toch. Ik zou hier niet wakker van liggen en gewoon erg blij zijn.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
- mama talla
- J&J HAWAII
Kun je ook eens een curve maken van die 4 meetpunten van de wvpk? Zo vaak wegen is voor je eigen boekje erg leuk, maar ik denk dat het niet veel meerwaarde heeft. De ene of de andere dag, net een voeding gehad of net een enorme plasluier heeft bij zoveel meetmomenten wat meer 'impact' denk ik (m et mijn boerenverstand hoor
).
Als ik deze curve zo zie zou ik me ook geen zorgen maken eerlijk gezegd.
Groetjes Jikke

Als ik deze curve zo zie zou ik me ook geen zorgen maken eerlijk gezegd.
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)