Ook ik kan niwt meer inloggen

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
gast

Ook ik kan niwt meer inloggen

Bericht door gast »

It's me....Quisase...

Ik probeer al een aantal dagen om in te loggen, maar dat lukt dus niet meer. Toen mijn laptop het nog gewoon deed as er niets aan de hand, maar die moest helemaal leeg gehaald worden omdat hij steeds meer raar ging doen. In die tussentijd heb ik wel geprobeert om via mijn telefoon in te loggen maar dat lukte niet. Ik dacht dat dat gewoon kwam door de telefoon, maar nu de laptop het weer doet kan ik nog steeds niet inloggen. Als ik de 'veiligheidscode' heb ingetoetst zegt hij steeds dat die code of mijn gegevens fout zijn.

Help, wat gaat er niet goed?
Gast

Bericht door Gast »

Je bent vast verbannen wegens te weinig showen van je mooie kinderen!
Simoon
J&J SANTORINI
Berichten: 2350
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:33 pm

Bericht door Simoon »

Kan het iets met beveiliging te maken hebben. Ik kan thuis gewoon inloggen maar op mijn werk niet
Simoon mv Ellen en Senna
Gast

Bericht door Gast »

Ilja schreef:Je bent vast verbannen wegens te weinig showen van je mooie kinderen!
Zou het?
:oops:
Hierbij beloof ik mijn leven te beteren.

*zet nu haar aller aller liefste gezicht op*

Please
Gast

Bericht door Gast »

Simoon schreef:Kan het iets met beveiliging te maken hebben. Ik kan thuis gewoon inloggen maar op mijn werk niet
Ja zou kunnen, voordat de laptop leeg gehaald werd stond ik standaard ingelogd. Dat ik ergens anders niet kan inloggen als ik thuis al ingelogd sta kan heel goed een beveiliging zijn.

Probleem dan nu is dat dat ik mij niet meer kan uitloggen in het 'oude programma' omdat dat niet meer op de laptop staat.

En nu?
Emmy

Bericht door Emmy »

Heb je FB al gevraagd om een nieuw wachtwoord?
Dan gaat het meestal namelijk weer goed.
Als je dan per ongeluk weer je wachtwoord verkeerd intypt, krijg je weer dat gezeur met die lettercodes en geeft hij steeds foutmelding...
Ik heb ervaring, ben al 3 wachtwoorden verder.... :roll:
Gast

Bericht door Gast »

hier lukt het ook niet meer en de pogingen lopen al voorbij de 5. Ben ook blond misschien scheelt dat.

ga het vandaag niet meer proberen, hopelijk is het morgen beter.

Suzanne mv Timber en Marit
Gast

Bericht door Gast »

Ook ik kan niet meer inloggen :(

FB, kunnen jullie er naar kijken?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Kim (mv Daan en Tom)
mamadaantom

Bericht door mamadaantom »

Ik heb mijn wachtwoord laten resetten, maar eerst lukte het NOG niet, moest ik weer die rare letters en cijfers invullen
(terwijl ik het wachtwoord uit de mail had gekopieerd en geplakt, raar). Maar nu is het gelukt gelukkig, hopelijk blijft het zo.
GastGera

Bericht door GastGera »

Ook ik kan niet meer inloggen. Kan ik een paswoord reset krijgen?
Gera

Bericht door Gera »

ondertussen lukt het weer!
Plaats reactie