Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door SuzanneV »

Misschien heb je er allang over verteld en heb ik het gemist, maar ik vraag me af hoe het nu bij jullie thuis gaat. Het laatste wat ik meegekregen heb is dat je contact had opgenomen met vroeghulp (toch?) en dat zij terug contact zouden opnemen. Dat is nu alweer een tijdje geleden, dus ik was benieuwd of je er wat aan gehad hebt.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door wilmama »

Wat lief dat je er aan denkt.

Tot nu toe is hier nog niets gebeurd. Toevallig komt er morgen iemand langs. Ben benieuwd wat dat gaat brengen.
Laatst gewijzigd door wilmama op di mei 14, 2013 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6158
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door Mamalon »

Zo dat klinkt bewerkelijk zeg. Je (ik!) kunt echt knotsgek worden van gepiep en gehuil. Ben benieuwd welke tips er komen, hopelijk helpen ze jullie.
Mamalon
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door SuzanneV »

Hee, heel je verhaal van gisteren is weg. Met reden? Ik hoop dat degene die vandaag langs komt jullie op weg zal kunnen helpen.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door wilmama »

Het voelde niet goed om alles te laten staan daarom heb ik het weg gehaald. Als je het nog een keer wil lezen kan ik het je wel pben.

De dame is geweest en M heeft alles uit de kast getrokken om zijn gedrag te laten zien :oops:
Daar was ik wel heel erg blij mee want zo kon ze goed zien wat hij doet. Ik kreeg echt het gevoel dat ze me goed begreep en dat was voor mij wel heel erg fijn. Ze begreep ook waarom ik hulp heb ingeschakeld en dat ik het zo niet vol ga houden.

Ze vond het moeilijk om gelijk een vinger te leggen op wat er precies speelt. Ze vond hem erg slim en pienter maar daarentegen zijn emotionele ontwikkeling achter. Hij is in heel veel dingen heel dwangmatig enz.

We hebben een nieuwe afspraak gemaakt. Toevallig zijn mijn ouders dan hier aan het logeren. Ik kan heb wel goed bij mijn moeder achter laten. Daarom een afspraak gemaakt op het kantoor zonder M zodat we rustig kunnen praten en een plan kunnen maken. Ook hebben we video hometraining besproken. Ik heb aangegeven dat ik overal voor open sta als ik daarmee een blij vrolijk mannetje kan krijgen en daarmee ook een ontspannen mama.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6158
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door Mamalon »

Fijn dat ze heeft kunnen zíen wat je bedoelt. Ook prettig dat je werkelijk open staat voor hen, en dat je er vertrouwen in hebt. Had ik niet echt, destijds, maar toen was de nood idd zó hoog dat ik bereid was een aantal dingen uit te proberen die ik eerst niet wilde. Uiteindelijk is Lieke er een soort van overheen gegroeid. Maar ik had toen wel ineens een stok achter de deur. Hoe staat J aap hierin, eigenlijk (ik weet niet meer of je daar iets over had geschreven?) Wij zaten toen ook niet helemaal op één lijn... Succes iig met jullie volgende stap hierin!
Mamalon
Gebruikersavatar
wilmama
J&J HAWAII
Berichten: 6412
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:32 pm

Re: Wilmama, hoe gaat het nu met jouw M arijn?

Bericht door wilmama »

J staat er idd heel anders in dan ik. Maar hij maakt hem niet dagelijks mee en hij gedraagt zich toch ook anders bij J.
Ik ga hopen dat hij straks ook meegaat in wat er ook voor aanpak gaat komen.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Plaats reactie