Mijn allereerste bruidstaart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Zo, ik leef denk ik een jaar korter maar het is gelukt. Mijn eerste bruidstaart. Ik was om 2.30 uur 's nachts klaar.
Helaas geen mooie foto kunnen omdat ik nog te horen zou krijgen hoe laat de taart opgehaald zou worden en toen stonden de mensen opeens al voor de deur... :?

Hopelijk krijg ik nog een mooie foto van de locatie. Ik weet ook niet wat het bruidspaar er van vond omdat ze nu meteen op huwelijksreis gingen.

Afbeelding
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Pauline »

Mooi zeg!
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6150
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Mamalon »

Wat een beauty! Erg mooi geworden zeg! Durf je het de volgende keer nog aan, qua stress?
Mamalon
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14155
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door jikke »

mooi. wat een gefriemel zullen al die balletjes zijn geweest.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Mamalon schreef:Wat een beauty! Erg mooi geworden zeg! Durf je het de volgende keer nog aan, qua stress?
Ja, de volgende bruidstaart staat in augustus gepland. Maar dat is voor mensen die ik ken en dat is toch leuker.

Het was nu ook voor het eerst dat ik drie lagen stapelde en de taart werd opgehaald en moest nog ruim een uur in de auto staan. Ik had hem denk ik liever zelf gebracht. Nu ging de taart een auto in die net nog vol hing met sigarettenrook en bleek ook dat ze eerst nog terug naar huis gingen, spullen gingen pakken en met een andere auto naar de locatie gingen. Kreeg echt helemaal de zenuwen. Ik weet dus ook niet of de taart goed aangekomen is.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

jikke schreef:mooi. wat een gefriemel zullen al die balletjes zijn geweest.
Daar had ik me inderdaad op verkeken. Ik ben nog meer dan een uur met die parels bezig geweest.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Truus
J&J SANTORINI
Berichten: 2546
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:40 am

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Truus »

Ziet er goed uit! Petje af!
MvOM

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door MvOM »

Oef.... klinkt niet echt goed zoals de taart vertrok :s Ik ben ook heel benieuwd hoe die aangekomen is.
En ja, die balletjes zijn meer werk dan het lijkt, weet ik uit ervaring (maar nog nooit zoveel ineens hoeven doen :-))

Taart ziet er iig op deze foto mooi en strak uit!
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Gerrie »

Schitterend.
Mooie structuurmat gebruikt.

Heb je hem al gestapeld meegegeven?

Ik mag in sept mijn eerste bruidstaart afleveren, ook 3 laags gestapeld, maar dacht deze gewoon op locatie te stapelen, of is het goed haalbaar om een 3 laagse taart te vervoeren?
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Hanne

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Hanne »

mooi hoor! ieuw dat ze hem in een rokerige auto vervoerden.
marjootje

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door marjootje »

het heeft je wat tijd gekost, maar dan heb je ook wat! Mooi geworden hoor.
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8022
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Sarina »

Ontzettend mooi! Kan me voorstellen dat je niet blij met dat ritje was, brrr. Weet je of het goed is gegaan en heb je al een reactie van het bruidspaar?
Lijkt me wel dat je foto's moet krijgen, normaal gesproken staat de taart wel op de checklist van een fotograaf.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Gerrie schreef:
Heb je hem al gestapeld meegegeven?

Ik mag in sept mijn eerste bruidstaart afleveren, ook 3 laags gestapeld, maar dacht deze gewoon op locatie te stapelen, of is het goed haalbaar om een 3 laagse taart te vervoeren?
Ja, ik heb hem gestapeld meegegeven. Heel veel dowels gebruikt en kartonnetjes tussen de lagen natuurlijk. Hij was heel stabiel. Ik zou niet hoger dan drie lagen durven vervoeren.

Kreeg net een berichtje dat de taart super was! :D
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Es

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Es »

Erg mooi!! Erg grote uitdaging altijd een bruidstaart, wij ook 1 gemaakt en wel erg leuk om te doen. Gelukkig waren ze erg blij met de taart! Nu hopen op nog een paar mooie foto's!!

( wat voor vullingen had je er in gedaan? Allemaal het zelfde of ook dat nog allemaal anders?)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Es schreef:
( wat voor vullingen had je er in gedaan? Allemaal het zelfde of ook dat nog allemaal anders?)
De vulling was aangevette slagroom en bakkersroom. Ik wilde liever geen slagroom en vooral niet omdat het ook nog een uur de auto in moest. Ik had drie proeftaartjes gemaakt maar de bruid was echt heel moeilijk met haar smaak. Luste eigenlijk niks. En toen wilde ze perse slagroom. Uiteindelijk ben ik op hun verantwoordelijkheid akkoord gegaan.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
MvOM

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door MvOM »

Fijn dat de taart goed is overgekomen!
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Mara »

Oh mooi geheel! Netjes gemaakt, structuur komt goed uit en die paarse accenten ook!
En je strik is ook al zo mooi.
Petje af hoor. Ik durf echt nog geen stapel.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Mara schreef:Oh mooi geheel! Netjes gemaakt, structuur komt goed uit en die paarse accenten ook!
En je strik is ook al zo mooi.
Petje af hoor. Ik durf echt nog geen stapel.
Túúrlijk kan jij wel stapelen. Ik had nog maar twee keer twee lagen gestapeld en dit was mijn eerste drie-laagse taart.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8680
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Ilse501 »

Mooi geworden! En fijn dat alles goed gegaan is met het vervoer!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Es

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door Es »

JasmijnLinde schreef:
Es schreef:
( wat voor vullingen had je er in gedaan? Allemaal het zelfde of ook dat nog allemaal anders?)
De vulling was aangevette slagroom en bakkersroom. Ik wilde liever geen slagroom en vooral niet omdat het ook nog een uur de auto in moest. Ik had drie proeftaartjes gemaakt maar de bruid was echt heel moeilijk met haar smaak. Luste eigenlijk niks. En toen wilde ze perse slagroom. Uiteindelijk ben ik op hun verantwoordelijkheid akkoord gegaan.
Ach wat jammer dan als iemand gewoon geen smaak heeft dus :!: :!: De bruidstaart die wij vorig jaar mochten maken had 3 verschillende smaken. Ook wel fijn voor de gasten lijkt mij als je kunt kiezen..... :lol:
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Es schreef:
JasmijnLinde schreef:
Es schreef:
( wat voor vullingen had je er in gedaan? Allemaal het zelfde of ook dat nog allemaal anders?)
De vulling was aangevette slagroom en bakkersroom. Ik wilde liever geen slagroom en vooral niet omdat het ook nog een uur de auto in moest. Ik had drie proeftaartjes gemaakt maar de bruid was echt heel moeilijk met haar smaak. Luste eigenlijk niks. En toen wilde ze perse slagroom. Uiteindelijk ben ik op hun verantwoordelijkheid akkoord gegaan.
Ach wat jammer dan als iemand gewoon geen smaak heeft dus :!: :!: De bruidstaart die wij vorig jaar mochten maken had 3 verschillende smaken. Ook wel fijn voor de gasten lijkt mij als je kunt kiezen..... :lol:

Nou, dit was een turks/kroatisch stel en er kwamen ongeveer 350 gasten. Van de lokatie uit hadden ze ook taart. Maar deze taart was echt voor hun zelf om op te eten. Ze wilde graag een mooie taart helemaal voor hunzelf en directe familie. Het is ook heel normaal dat familie en vrienden ook nog zelf taart mee nemen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
lotte

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door lotte »

Heel mooi. Ben ook gek op paars! Die strik bovenop is echt schitterend!
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9548
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Bericht door muppet »

mooi zeg!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie