prutoog

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
muppet
J&J HAWAII

prutoog

Bericht door muppet »

Eline heeft sinds gister een dik vies oog. Ze heeft er geen pijn van zegt ze zelf. Ze is ook verkouden. Ik ken dit helemaal niet, wat is nu wijs om te doen? Gewoon schoon blijven houden of mee naar de ha? Gister heb ik het schoongemaakt met afgekoeld gekookt water en vanochtend was het niet vies, maar wel behoorlijk dik. Ik heb ook gelezen over bv in het oogje, maar hoe krijg ik dat erin dan (goed mikken kan ik niet :lol: )?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Re: prutoog

Bericht door Dorien »

Liv heeft regelmatig een ontstoken oog (haar ogen tranen ook vrij snel) vieze ogen kunnen goed bij een verkoudheid erbij horen. Goed schoonmaken van buiten naar binnen met veel water en telkens een schoon watteschijfje.

Ha doet de eerste drie dagen niets. Als ze er erg last van heeft dan tel ik wel eens een dagje bij danmkrijg ik een zalfje
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Bv werkte hier super. Gewoon een klein beetje afkolven. Ik weet niet of het bij Eline lukt, maar je kan haar laten liggen met de ogen dicht en dan een druppel in de ooghoek doen. Als ze dan haar ogen opent loopt het er vanzelf in.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
MvOM

Bericht door MvOM »

muppet schreef:Ik heb ook gelezen over bv in het oogje, maar hoe krijg ik dat erin dan (goed mikken kan ik niet :lol: )?

Een beetje moedermelk op een lepeltje kolven (of desnoods met een pipetje of zo opzuigen), Eline op d'r rug leggen en dan erin druppelen.
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

dank jullie, hier kan ik weer mee verder.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Plaats reactie