Danique en haar buisjes... 10 juli al!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Danique en haar buisjes... 10 juli al!

Bericht door Miranda »

Het is weer zover: Danique en haar buisjes kunnen maar geen vriendjes worden volgens mij... Danique loopt al, sinds ze in april voor de 2e keer buisjes kreeg, te klungelen met oorpijn. Ik heb al eens geopperd dat de vorige keer niet goed is gegaan. Ik merkte niet zo'n duidelijke verbetering als na de eerste keer. Omdat ze veel oorpijn heeft heb ik 2 weken geleden de KNO arts weer gebeld. We konden al vrij snel terecht en daar bleek een van de buisjes niet goed te zitten waardoor er allemaal oud bloed in het gaatje is gekomen. Het heeft dus niet geholpen. We moesten nu een paar weken 2 x per dag gaan druppelen om te zien of het zou verbeteren, maar dat doet het dus niet. Gisteren is er besloten dat Danique weer nieuwe buisjes moet...
Arm meisje, weer naar het ziekenhuis. Ook al is het maar een kleine ingreep, voor mijn peuter is het heel wat met haar voorgeschiedenis. Gelukkig ging het de laatste keer beter dan de keren ervoor, maar toch..
Ik heb met de KNO arts afgesproken dat er nu een ander soort buisje geplaatst gaat worden, een T-buisje. Deze gaat er minder snel uit dan de gewone. Normaal gebruiken ze deze buisjes pas nadat de gewone er 5- 6 keer uit zijn gegaan. Maar omdat Danique een ziekenhuistrauma heeft, heeft hij toegezegd deze nu al bij haar te plaatsen. Ik moest er wel zelf om vragen, maar uiteindelijk dacht hij er wel in mee. Toch fijn zo'n arts!

Met een beetje geluk kan ze over 2 weken al aan de beurt zijn, zou fijn zijn voor de vakantie!
Morgen eerst maar naar het CB voor de laatste keer! \:D/
Laatst gewijzigd door Miranda op za jun 29, 2013 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Annet
J&J MAURITIUS
Berichten: 4934
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:02 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Annet »

Wat naar zeg!
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Deborah »

Hier ook een jongetje die geen vriendjes is met zn buisjes. Goed dat je om de andere buisjes hebt gevraagd. W essel heeft deze inmiddels ook. Helaas was een van de 2 binnen een half jaar gesneuveld. Inmiddels weer opnieuw geplaatst. De andere zit alweer een tijdje.
Succes!!
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Corina »

Ach arm meisje! Hoop dat deze dan beter blijft zitten. Succes morgen op het CB. Ben benieuwd hoe groot jouw kleine meisje nu is....
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

Corina schreef:Ach arm meisje! Hoop dat deze dan beter blijft zitten. Succes morgen op het CB. Ben benieuwd hoe groot jouw kleine meisje nu is....
Ik ook Corina! Zullen Annelieke en zij nog steeds gelijk op gaan? :D Wat denk je dat Annelieke weegt?
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14174
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door jikke »

ik hoop dat het nu beter gaat. wij zijn ook 4 keer geweest in 3 jaar. Maar nu gaat het super.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

jikke schreef:ik hoop dat het nu beter gaat. wij zijn ook 4 keer geweest in 3 jaar. Maar nu gaat het super.
Fijn dat het bij jullie nu beter gaat. Voor Danique was het vorig jaar oktober de 1e keer, april de 1e keer en dus nu de 3e keer. Dat in 9 maanden tijd...
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Corina »

Miranda schreef:
Corina schreef:Ach arm meisje! Hoop dat deze dan beter blijft zitten. Succes morgen op het CB. Ben benieuwd hoe groot jouw kleine meisje nu is....
Ik ook Corina! Zullen Annelieke en zij nog steeds gelijk op gaan? :D Wat denk je dat Annelieke weegt?
Ik denk rond de 17 kg.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
AnnemiekD
J&J MAURITIUS
Berichten: 4665
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:23 am

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door AnnemiekD »

He wat naar!
Het is heel wat idd dat ze nu weer door die ellende heen moet!
Enig voordeel is dat ze wel steeds ouder word en dingen kan begrijpen, maar dat is dan ook het enige!
Hoop dat jullie snel terecht kunnen en dat het goed gaat.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

AnnemiekD schreef:He wat naar!
Het is heel wat idd dat ze nu weer door die ellende heen moet!
Enig voordeel is dat ze wel steeds ouder word en dingen kan begrijpen, maar dat is dan ook het enige!
Hoop dat jullie snel terecht kunnen en dat het goed gaat.
Als het allemaal meezit kunnen we de 2e week van juli al terecht.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14174
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door jikke »

Miranda schreef:
jikke schreef:ik hoop dat het nu beter gaat. wij zijn ook 4 keer geweest in 3 jaar. Maar nu gaat het super.
Fijn dat het bij jullie nu beter gaat. Voor Danique was het vorig jaar oktober de 1e keer, april de 1e keer en dus nu de 3e keer. Dat in 9 maanden tijd...
hebben ze geen rust pauze ingesteld. Dat moest bij ons omdat ze niet vaker dan 1* per 6 mnd een kind onder narcose wilde hebben. Pas toen ze doof bleek mocht ze toch eerder komen. Hier lag trouwens de oorzaak in een oa huisstofmijt allergie. Sinds ze daarvoor behandeld wordt (ander dekbed/matras en toendertijd ook medicatie) is ze vrij van klachten. Zonder dat ze ooit klachten van snotneus of verkoudheid heeft gehad.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

Nee, ook nooit van gehoord overigens...
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

We hebben vandaag al bericht gekregen: woensdag 10 juli is ze al aan de beurt! Zo fijn dat het dan voor de vakantie klaar is!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Danique en haar buisjes... 10 juli al!

Bericht door Corina »

Fijn dat jullie zo snel aan e buurt zijn. En nu hopen dat ze wat langer blijven zitten....
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8688
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Danique en haar buisjes... 10 juli al!

Bericht door Ilse501 »

Wat een pech. Hopelijk blijven deze langer zitten!!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Mare »

Miranda schreef:We hebben vandaag al bericht gekregen: woensdag 10 juli is ze al aan de beurt! Zo fijn dat het dan voor de vakantie klaar is!
Echt vervelend dat het moet, maar fijn dat het al wel zo snel kan.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Danique en haar buisjes...

Bericht door Miranda »

Mare schreef:
Miranda schreef:We hebben vandaag al bericht gekregen: woensdag 10 juli is ze al aan de beurt! Zo fijn dat het dan voor de vakantie klaar is!
Echt vervelend dat het moet, maar fijn dat het al wel zo snel kan.
Zo denk ik er ook over. Danique begrijpt gelukkig wel steeds meer. Vandaag moesten we voor de heupcontrole naar het ziekenhuis. Ze dacht echt dat ze voor nieuwe buisjes moest.... Na het nogmaals goed uitgelegd te hebben ging ze dan mee naar binnen (ze wilde nl niet...)
Hopelijk is het na de volgende keer dan echt even klaar.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie