afscheid kinderopvang

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

afscheid kinderopvang

Bericht door Miranda »

Vanmorgen heb ik Danique dan echt voor de laatste keer naar de kinderopvang gebracht. Wel raar hoor. Ik ben daarna gaan werken en nu net weer thuis. Om half 1 ga ik haar weer halen en dan is het voorbij. Ik merk dat ik het toch lastiger vind dan ik had gedacht.
Als ik terug denk aan de start van Danique bij het kdv dan was dat zeker niet makkelijk. Ze huilde eigenlijk altijd en dat maakte dat ik soms zelf ook elk moment in tranen kon uitbarsten.
Toch waren ze daar allemaal stuk voor stuk ontzettend lief voor Danique. Na het dramatische afscheid lieten ze een uurtje later altijd even weten hoe het ging. Toen ze er net een beetje gewend was en het afscheid ook beter ging werd ze geopereerd en kon ze een paar weken niet naar het kdv. Daarna begon het drama weer opnieuw... Altijd was er de belangstelling voor haar (maar ook voor ons als ouders). Ze wisten dat het met Danique thuis niet altijd even makkelijk was. De leidsters vroegen er altijd even naar en samen konden we fijn praten en goed dingen met elkaar afstemmen.
Dat nu loslaten vind ik erg lastig. En toch zal het moeten... :cry:

Ik heb voor alle leidsters een zakje met vergeetmijniet-zaadjes gekocht en daaraan een persoonlijk bedank kaartje gedaan. Iedereen heeft op haar eigen manier Danique een veilig gevoel gegeven. De ene maakte altijd vlechtjes in haar haren (wat Danique geweldig vond), met de ander kon ze altijd ravotten, weer een ander zat altijd te knutselen en zo had iedereen wel iets. Danique had er verschillende leidsters (omdat ze op 2 groepen kwam) maar 3 waren toch wel favoriet. Toch leuk om te zien hoe dol ze op iedereen is....

Ik ga een broodje eten en dan m'n meisje weer ophalen..
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie