Buikslaper en in slaap vallen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charlotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2397
Lid geworden op: di dec 28, 2010 3:01 pm

Buikslaper en in slaap vallen

Bericht door Charlotte »

Nav http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... =3&t=35640 heb ik nog een vraag.
H@nnah valt niet altijd bij mij in slaap en dan leg ik haar weg op haar rug in de box om te spelen. Maar als ze dan moe word wil ze niet omgedraaid worden om te gaan slapen. Hoe hebben jullie dat gedaan met je buikslaper????
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Gebruikersavatar
Katje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:38 pm

Re: Buikslaper en in slaap vallen

Bericht door Katje »

ik weet dat mijn buuv haar kinderen weglegt en dan kijkt ze even of ze gaan slapen. Soms protesteren ze even en vallen ze toch in slaap, soms gaan ze echt huilen en dan pakt ze ze weer op. Vaak zijn ze na het drinken wel rozig maar zodra ze het matras raken worden ze toch wakker.
Mink@ mv B. 22 jaar
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Buikslaper en in slaap vallen

Bericht door Gerrie »

hier ook een buikslaper.
Ik legde haar gewoon op haar rug in de box totdat ze moe werd, dan draaide ik haar op d'r buik. Soms legde ze haar hoofd zelf lekker neer en viel zonder moeite in slaap, soms werkte/werkt dat niet. Dan helpt het om even erbij te blijven, wij leggen een hand op haar kontje en wiebelen haar zo heel rustig heen en weer.
Nu draait ze zelf naar haar buik en valt dan best makkelijk in slaap.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Plaats reactie