Vraagjes ivm bruidstaart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Vraagjes ivm bruidstaart

Bericht door Gerrie »

Begin sept. gaat er een broertje van mij trouwen en ik het de 'eer' om de bruidstaart te mogen maken.
Gelukkig willen ze niet al te moeilijk, gewoon 3 lagen gestapeld.
Maar.............
Stapel ik dan van te voren of op locatie?
Vervoer van hier naar locatie is kort, denk bij langzaam rijden max. 15 minuten. Ze hebben daar een grote koelunit, dus hij zou daar gestapeld in kunnen, maar..... In wat voor doos dan?

Daar stapelen kan natuurlijk ook, maar kost tijd en hun planning is ultra strak, dus kan ik met moeite de taart klaar hebben staan als zij binnen komen. En hoe werk ik hem dan af? In de zin van, ik ben slecht in strak afwerken en gebruik vaak bolletjes om de slechte onderrand de maskeren, maar heb natuurlijk nooit tijd om 3x rondom balletjes te plaatsen.

Ze willen vlinders op de taart, nou dat lukt wel van fondant, maar laatst zakten er toch een paar in bij mij nadat de taart een dagje koelkast (in doos) gezien had.
Nou hoeven ze niet perse een koelkast vulling, ze willen graag vlaaienvulling aardbei en botercreme, hoewel ze slagroom erbij ook wel een fijne combi vonden.

Mocht iemand iedeen hebben. Spui ze aub
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: Vraagjes ivm bruidstaart

Bericht door JasmijnLinde »

Leuk én spannend. Ik mag 30 augustus mijn tweede bruidstaart maken.

Maar een drie lagen gestapeld kun je in zijn geheel vervoeren. Ik gebruik deze doos: http://www.tlcs.nl/a-29111960/cake-and- ... m-1-piece/ en dan pak ik hem in met plasticfolie. In de auto in de achterbak zetten in een krat ofzo en onder de doos zo'n anti schuifmatje plaatsen.

Succes!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Vraagjes ivm bruidstaart

Bericht door Gerrie »

Die doos is goed te betalen. Goede optie.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Plaats reactie