Splinter onder nagel :(

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
@ri

Splinter onder nagel :(

Bericht door @ri »

Ah, die arme O. Gister naar de speeltuin geweest, en tegen het einde van de dag moest ze opeens erg huilen. Ze wees naar haar voet, maar ik zag niets geks. In de auto bleef ze huilen, en dat ging steeds harder. Maar goed, ze is 2, ze heeft nu ze goed slaapt ineens energie voor driftbuien dus nog steeds niets geks. Totdat ml vanmorgen een enorme splinter onder haar nagel van haar grote teen ontdekt :| . Gelukkig konden ze vanmorgen al terecht bij de ha en die heeft een stuk uit haar nagel moeten snijden om de splinter eruit te halen. Ze hadden nog even gesproken om het te verdoven, maar het leek mee te vallen. Maar uiteindelijk heeft hij een heel stuk eruit moeten halen :( . Ze heeft de hele praktijk bij elkaar geschreeuwd. Gelukkig is bijna de hele splinter eruit. Ze wil alleen er niets op, dus ook geen pleister. Dat wordt nog wel even lastig als we naar buiten gaan. Gelukkig lijkt het de komende tijd sandalentijd te zijn.

We zeiden zondag nog tegen elkaar dat het alweer een jaar geleden was dat ze haar arm brak, en dat we wel hadden verwacht inmiddels meer brokken te hebben meegemaakt. Moet je ook nooit zeggen dat soort dingen :oops: :roll:
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9553
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Splinter onder nagel :(

Bericht door muppet »

och arm meiske. Vreemd dat de ha dan niet toch verdoofd heeft zeg. Beterschap.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Gebruikersavatar
Emmy
J&J HAWAII
Berichten: 7391
Lid geworden op: ma mar 19, 2012 10:36 am

Re: Splinter onder nagel :(

Bericht door Emmy »

Oh, dat heb ik ooit ook mee moeten maken, ik was een jaar of 8. Ik kan de pijn me nog zo helder voor de geest halen... :(
Heel veel sterkte met je meisje. Moet ze ook in de soda/biotex badjes?
@ri

Re: Splinter onder nagel :(

Bericht door @ri »

Emmy schreef: Moet ze ook in de soda/biotex badjes?
Nee, gek genoeg niet. Alleen even spoelen aan het eind van de dag. Daar zullen nog wel wat tranen vloeien. Daarom pak ik het liever in, maar zij wil er nog niet eens een pleister op en ml is vooral heel bang dat er iets aan de wond blijft plakken. Voorzichtig dus maar doen.
Gebruikersavatar
Liesje28
J&J MAURITIUS
Berichten: 5069
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 8:59 pm

Re: Splinter onder nagel :(

Bericht door Liesje28 »

Ai, pijnlijk! Hoe is t nu?
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Plaats reactie