Zohee die is snel

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

Hugo is al heel snel... heeft binnen no-time geleerd hoe hij heen en weer moet rollen.. en hoe hij moet tijgeren en kruipen. Van de week begon hij opeens een hoge knieen stand (dus alleen zijn onderbenen nog op de grond) overal tegen aan te doen. Gisteren deed hij dat soms met 1 hand ergens tegen aan en soms los... En net in de woonkamer na het eten; hij een speeltje hebben wat ik op de bank had gelegd, hij kruipt er naar toe, gaat omhoog met 2 handen tegen de bank... ik dacht, nee dat gaat hem nooit lukken, maar toch het speeltje een stukje verder naar achteren gelegd.... en ja hoor, meneer gaat via schutterstand zo omhoog. En daar stond hij hoor, zelf omhoog gekomen op twee benen. En niet voor 1 tel, nee echt wel een seconde of tien. :shock: :shock:
Niet normaal! Hij is de 28e pas 7 maanden!!!
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4920
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door marjolein62b »

Hij moet zijn zus inhalen dat lukt niet als je het rustig aan doet.

Maar wel super.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6306
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door drus »

Superman!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door kes »

Haha, Floor stond ook met 7 mnd, dat was wel even schrikken, ja! Ik had zelfs een kinderfysio om advies gevraagd, zij zei: wat wil je dan doen? Haar steeds weer op de grond leggen..? :wink:
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

marjolein62b schreef:Hij moet zijn zus inhalen dat lukt niet als je het rustig aan doet.
Je weet denk ik niet hoe raak die opmerking is.... toen Hug0 net geboren was heb ik het even heel moeilijk gehad en had zoiets van... "schiet nou maar op en haal je zus maar in". Niet veel later kwam er een vriendin langs die veel aan Reiki doet (ik heb zelf ook de eerste en tweede graad maar doe er niet veel meer mee). Zij legt haar hand op Hug0 zijn buik en zit zo even met hem. De dag daarna smst ze me dat ze over Hug0 gedroomd heeft, dat hij een baby was maar heel snel een bord spaghetti leeg moest eten omdat S@sh@ het anders op zou eten. Toen vertelde ze me dat ze via de Reiki met hem gecommuniceerd had (ik geloof daar heel sterk in) en dat hij haar had laten weten dat hij het heel raar vond dat hij geboren was maar niet gelijk kon zitten en lopen en dat hij voor mij snel wilde zijn en S@sh@ wilde inhalen. Dus dat jij nu deze opmerking maakt, precies zo als dat mijn vriendin dat gezegd heeft doet me weer realiseren dat er zoveel meer is tussen hemel en aarde als dat we soms denken.
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

kes schreef:Haha, Floor stond ook met 7 mnd, dat was wel even schrikken, ja! Ik had zelfs een kinderfysio om advies gevraagd, zij zei: wat wil je dan doen? Haar steeds weer op de grond leggen..? :wink:
:D ik hoe er zelf niet eens voor naar de kinderfysio want ben zelf grote-mensen-fysio... dus ik weet dat iedereen zich in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier ontwikkelt... maar jeetje, 7 maanden... Hoe oud was Floor toen ze ging lopen??
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Gebruikersavatar
kes
J&J MAURITIUS
Berichten: 5718
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:18 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door kes »

Eghosa01 schreef:
kes schreef:Haha, Floor stond ook met 7 mnd, dat was wel even schrikken, ja! Ik had zelfs een kinderfysio om advies gevraagd, zij zei: wat wil je dan doen? Haar steeds weer op de grond leggen..? :wink:
:D ik hoe er zelf niet eens voor naar de kinderfysio want ben zelf grote-mensen-fysio... dus ik weet dat iedereen zich in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier ontwikkelt... maar jeetje, 7 maanden... Hoe oud was Floor toen ze ging lopen??
O, haha, dat had ik even niet in de gaten.
Ik weet het niet meer precies, maar wel al snel langs de tafel. Ze was iig nog geen één toen ze los ging lopen. (Wat erg dat ik dat niet meer weet... :oops: )
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door Ana »

Zo wat een snellerd zeg!!

(ik kom zijn naam bijna dagelijks tegen als ik op mijn telefoon aan het tikken ben, van 'hihi' ofzoiets maakt hij hugo ;) )
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5056
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door Hemmie »

Hier 2 kinderen die vroeg gingen staan, Marrit was nog geen 6 maanden (die tijderde met 4,5 maand, zag er zo maf uit, een babietje die nog prima in maat 62 paste), Abel was net 6 maanden. Toch liepen ze niet heel vroeg, Marrit met 12,5 maand, Abel net een paar dagen eerder.
Wytse daarentegen stond 'pas' met bijna 10 maanden, maar hij liep net zo goed met 13,5, dus niet eens heel veel later.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door Gerrie »

Wauw, wat snel.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
marjolein62b
J&J MAURITIUS
Berichten: 4920
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:26 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door marjolein62b »

Eghosa01 schreef:
marjolein62b schreef:Hij moet zijn zus inhalen dat lukt niet als je het rustig aan doet.
Je weet denk ik niet hoe raak die opmerking is.... toen Hug0 net geboren was heb ik het even heel moeilijk gehad en had zoiets van... "schiet nou maar op en haal je zus maar in". Niet veel later kwam er een vriendin langs die veel aan Reiki doet (ik heb zelf ook de eerste en tweede graad maar doe er niet veel meer mee). Zij legt haar hand op Hug0 zijn buik en zit zo even met hem. De dag daarna smst ze me dat ze over Hug0 gedroomd heeft, dat hij een baby was maar heel snel een bord spaghetti leeg moest eten omdat S@sh@ het anders op zou eten. Toen vertelde ze me dat ze via de Reiki met hem gecommuniceerd had (ik geloof daar heel sterk in) en dat hij haar had laten weten dat hij het heel raar vond dat hij geboren was maar niet gelijk kon zitten en lopen en dat hij voor mij snel wilde zijn en S@sh@ wilde inhalen. Dus dat jij nu deze opmerking maakt, precies zo als dat mijn vriendin dat gezegd heeft doet me weer realiseren dat er zoveel meer is tussen hemel en aarde als dat we soms denken.
Bijzonder.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (14)
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9553
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door muppet »

Een bijzonder verhaal zeg. Wat een snelle vent!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
annelinda

Re: Zohee die is snel

Bericht door annelinda »

Zo die is snel! Mooi om te zien dat ieder op zijn eigen tempo ontwikkeld!
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

annelinda schreef:Zo die is snel! Mooi om te zien dat ieder op zijn eigen tempo ontwikkeld!
Daar heb je helemaal gelijk in... hij is dan wel snel met bewegen, maar van eten moet hij nog maar weinig hebben. Zo af en toe vind hij eens iets lekker, maar dan maar een hapje of 2/3, voor de rest trekt hij alleen maar een vies gezicht.. Geen energie voor waarschijnlijk, er kan maar 1 ding goed ontwikkelen, de rest komt later wel. We genieten er gewoon van hoe het nu gaat, en alles komt op zijn tijd.
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Suuz

Re: Zohee die is snel

Bericht door Suuz »

Hier ook 2 kindjes die snel zijn. En 1 gemiddeld.

M heeft vandaag.net 3 stapjes los gelopen! Hij is op 3 dagen na bijna 11 maanden.

Maar verder vind ik het erg bijzonder die reiki!
Gebruikersavatar
Hermien
J&J SANTORINI
Berichten: 2001
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Hermien »

Wat snel! Vind je dat stiekem niet jammer?
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

Hermien schreef:Wat snel! Vind je dat stiekem niet jammer?
Ja, ik vind het aan de ene kant jammer, maar ja, ik kan er toch niets aan doen. Mijn kleine babietje word heel erg snel groot... sneller dan ik zou willen, dus maar zoveel mogelijk van het kleine genieten.
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Chabeli

Re: Zohee die is snel

Bericht door Chabeli »

IndInderdaad vlot!

Tomás stond ook zelf met 6,5 maand. Sara ook iets van 7. Lopen deed T met nog geen 7 maanden aan de hand, met 9 de eerste stappen los en de kamer rond met een jaartje. Sara zette haar eerste stappen met 8 maanden, eerste ls met 11 en met 13 maanden helemaal los.

Eerlijk gezegd nooit getwijfeld of het wel goed was. Ze deden het, dus zat vast goed ;). Ze worden wel sneller groot zo. Dus flink van genieten! :)
Gebruikersavatar
Eghosa01
J&J SANTORINI
Berichten: 1586
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:31 am

Re: Zohee die is snel

Bericht door Eghosa01 »

Chabeli schreef: Lopen deed T met nog geen 7 maanden aan de hand
Tja, Hug0 heeft sinds vrijdag bedacht dat hij ook langs de bank kan lopen. En als je hem 2 handen geeft loopt hij als een robotje ook aan de hand.... pfff, inderdaad maar genieten.. Want hij is qua lengte en gewicht al zo groot... maar nu ook in doen en laten... het is echt geen babietje meer...
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Gebruikersavatar
SuzanneV
J&J SANTORINI
Berichten: 1448
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:08 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door SuzanneV »

Lol, Marijn is pas net een weekje geleden begonnen met tijgeren. En dat vind ik al zo volwassen van hem! :D
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12569
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: Zohee die is snel

Bericht door monika »

leuk al die verschillen. Nic liep met 9 mnd een achttal stappen los, maar elke keer als hij liep was het meer omdat hij vergeten was dat hij het nog niet kon. Zo gauw hij er achter kwam dat hij liep plofte hij weer neer.
Sinds dit weekend loopt hij bewust tussen speelgoed en meubels heen en weer. Zo schattig... eerst even kijken... nadenken... daar gaan we.. en dan haalt hij het ook elke keer weer.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Chabeli

Re: Zohee die is snel

Bericht door Chabeli »

monika schreef:leuk al die verschillen. Nic liep met 9 mnd een achttal stappen los, maar elke keer als hij liep was het meer omdat hij vergeten was dat hij het nog niet kon. Zo gauw hij er achter kwam dat hij liep plofte hij weer neer.
Sinds dit weekend loopt hij bewust tussen speelgoed en meubels heen en weer. Zo schattig... eerst even kijken... nadenken... daar gaan we.. en dan haalt hij het ook elke keer weer.
heel herkenbaar van Tomas! :) Schattig hoor!
Plaats reactie