Goedkope Vitamine D ?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
edevries

Goedkope Vitamine D ?

Bericht door edevries »

Ik weet niet of ik merken mag noemen, maar vandaag heb ik vitamine D voor de kinderen gehaald bij de HEMA.
Die is echt stukken goedkoper dan die van Davitamon. Verder heb je daar ook maar 4 druppels van nodig in vergelijking met 10 van Davitamon.
Nu vraag ik me af, of die vitamine D van de HEMA wel even goed is ? Ik neem aan van wel, maar waarom is het zoveel goedkoper ?
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4153
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door Gerrie »

En vooral, hoe smaakt het.
Davitamon smaakt best fijnaart anijs, eigenmerk kruitvat heeft een hele sterke sinaasappel smaak, vind ik zelf echt niet lekker.
Dus ik ben erg benieuwd naar de hema smaak.

Ik denk dat ze allemaal even goed zijn. Je betaalt ok b voor merknaam en mogelijk smaak
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2828
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door Laris76 »

Wij gebruiken Kruidvat. Die wordt hier (gelukkig) ook lekker gevonden. Wel even opletten met de dosering, die is anders dan die van het merk D.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door Ana »

Hier altijd kv-vitamines voor welk gezinslid dan ook.

Mijn moeder heeft vorige maand een maagverkleining gedaan en in het voortraject werd haar (en alle anderen in dat traject) in het ziekenhuis in A-dam expliciet de multivitamine van kv aangeraden. Omdat ze prima en compleet zijn, plus voor een goede prijs. De artsen daar zeiden dat de merkvitamines geen meerwaarde hebben.

wat vitamine D betreft, de kinderen zijn gek op dat sinaasappelsmaakje van kv :!:
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
mama van b en c

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door mama van b en c »

Hier ook hema. Ze waren,er gek op. Het maakt niet uit, je geeft hetzelfde. Je betaald idd voor merk
@ri

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door @ri »

mama van b en c schreef:Hier ook hema. Ze waren,er gek op. Het maakt niet uit, je geeft hetzelfde. Je betaald idd voor merk
Maar die van de hema is ook nog eens geconcentreerder, waardoor je minder verbruikt. Ik vond de smaak niet sterk overigens, beide kids slikken de druppels graag.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Goedkope Vitamine D ?

Bericht door vuurvonk »

hier die van de kruidvat en die vind hij wel lekker...de vitamine k vind hij vies!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Plaats reactie