voor de dames van het forumbeheer
voor de dames van het forumbeheer
Hoe is het nu?
al nachtmerries?
of juist niet en als een blok in slaap vallen?
al achter met de was, de strijk het huishouden omdat J&J heel veel tijd opslokt?
of is de rust al een klein beetje wedergekeerd?
boze kindertjes omdat jullie de hele dag aan de pc gekleefd zitten?
Ik heb bewondering voor jullie.
succes nog!
al nachtmerries?
of juist niet en als een blok in slaap vallen?
al achter met de was, de strijk het huishouden omdat J&J heel veel tijd opslokt?
of is de rust al een klein beetje wedergekeerd?
boze kindertjes omdat jullie de hele dag aan de pc gekleefd zitten?
Ik heb bewondering voor jullie.
succes nog!
Nou, ik moet bekennen dat ik vannacht van Nancy gedroomd heb.
Ik was op vakantie, ver weg, en Nancy dook daar op ineens met haar MJK en haar kinderen.
Maar verder is het nu redelijk rustig en heb ik zelfs een keer een reclame voorbij zien komen! Yes! Iets met een disco ofzo...
Janneke
Ik was op vakantie, ver weg, en Nancy dook daar op ineens met haar MJK en haar kinderen.
Maar verder is het nu redelijk rustig en heb ik zelfs een keer een reclame voorbij zien komen! Yes! Iets met een disco ofzo...
Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Hahaha, ben ik zo berucht dan?Lampje schreef:Nou, ik moet bekennen dat ik vannacht van Nancy gedroomd heb.
Janneke
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Geen idee, maar je verontschuldigde je nog een beetje voor het feit dat je zo ver van huis opdook maar ja, met die MJK kon je overal terecht. En ik vond het doodgewoon hoor...Nancy schreef:Hahaha, ben ik zo berucht dan?Lampje schreef:Nou, ik moet bekennen dat ik vannacht van Nancy gedroomd heb.
Janneke
Maar idioot he?
Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Beter schoonzus dan schoonmoeder...mama van peanut schreef:Dat hangt natuurlijk ook een beetje van de schoonzus afMarionW schreef:*Dweilt de cola-spetters van de vloer*
Dan is het wel erg he, als je over Nancy begint te dromen? Ik heb van de week over m'n schoonzus gedroomd en dat vond ik al vreemd..
Nancy