is het illegaal...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

is het illegaal...

Bericht door Eeffie »

om mijn dram-dreumes in te wikkelen met een rol behang en daarna op te plakken?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :roll:

Hij is de hele dag (week, eigenlijk) al in een dram bui. Krijgt woede aanval na woede aanval en driftbui na driftbui als hij iets niet mag. Ligt al de hele ochtend te brullen en te janken op de grond, waar we ook maar zijn. Ben er wel een beetje klaar mee.
Tips, iemand?
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8096
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: is het illegaal...

Bericht door channiemam »

Helaas... Ik krijg visioenen van koude douches en ander onverantwoorde maatregelen.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Hemmie »

Ik heb geen tips, maar na de drama's met Marrit ben ik zooooo blij met een gezellige, vrolijke, nauwelijks boze dreumes. Maar ik herken je gevoel, mijn man en ik zeiden op een gegeven moment tegen elkaar, we snappen nu heel goed dat ouders uiteindelijk een tik verkopen, maar als we het nu nog niet hebben gedaan zullen we het vast nooit gaan doen.
Overigens was Abel de laatste week voor zijn doen ook erg huilerig en bozig, 3 kiezen die tegelijk doorkwamen, het ergste lijkt nu weer voorbij. Misschien bij jou ventje ook zoiets?
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: is het illegaal...

Bericht door Pauline »

pick your battles! dus maak niet overal een strijd van, alleen de dingen die er echt toe doen of gevaarlijk zijn. verder: adem in Adem uit!

TISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASE

sterkte ;)
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Esther »

Mijn vader heeft mijn broer ooit aan de kapstok gehangen, hahaha! Dat was zo bizar dat de sfeer meteen verbeterde.
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Esther »

Maarre... Leuk is het niet, sterkte ermee!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8022
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Sarina »

Ik heb net R3ns buiten gezet :oops:
Heel even maar hoor, om af te koelen :oops:
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Ilse

Re: is het illegaal...

Bericht door Ilse »

Volgens mij als je lijm op waterbasis gebruikt, mag het gewoon hoor. Hier kan ik soms ook het hele huis behangen. Adem in, adem uit......
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Miranda »

Mag het ook bij kleuters die om de haverklap driftig worden, schoppen, slaan en waar geen land mee te bezeilen is?

Ik heb nu de mazzel dat ze even uit logeren is, maar wat was het de afgelopen dagen afzien...... Voelde me net een politieagent.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door JasmijnLinde »

Ik hoor het zoveel om mij heen en heb hier ook zo'n kleuter. (de honden van de overburen sloegen gewoon aan van mijn boze dame...) Het schijnt volle maan te zijn.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Ana »

20 maanden is hij toch...... ooow ik kan het me nog zo herinneren van J0ela.... is toch een sprong?!
Ik hoop zo dat I.van wat makkelijker zal zijn :oops: :oops: :oops:
Voor jou ondertussen: sterkte!!!!!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Miep
J&J TEXEL
Berichten: 708
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 12:26 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Miep »

Ons dametje kan er ook wat van. Helaas geen tips behalve rustig blijven (een uur geleden zei ik tegen manlief dat hij maar moest gaan omdat ik bijna plofte). Hopenlijk gaat het snel over.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6300
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door drus »

Och, hier net ook geploft omdat er gegooid en gesmeten werd. Had het even zooooo gehad!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Eeffie »

Ik ben het met jullie allemaal eens hoor, zat gewoon ff in een momentje frusty. Wel fijn om te weten dat het herkend wordt.
Bij Nadí heb ik dit soort dingen échtechtechtécht nooit meegemaakt, dus het is allemaal nieuw voor me.

Qua leeftijd zouden het heel goed kiezen kunnen zijn, maar een sprongetje zou ook kunnen. Sprongetje naar goed gaan praten, vermoed ik dan.
En dan kan het ook nog frustratie zijn juist omdát hij nog niet goed kan praten. Dus komen we ook weer op het aloude TISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASETISUNFASE
Alle genoemde opties zouden kunnen...
Ilse schreef:Volgens mij als je lijm op waterbasis gebruikt, mag het gewoon hoor.
En Ilse: dank je wel voor deze tip. Ik zal eens goed gaan zoeken; moet niet al te moeilijk zijn om te vinden in de bouwmarkt.
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2827
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Laris76 »

Eeffie schreef:om mijn dram-dreumes in te wikkelen met een rol behang en daarna op te plakken?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :roll:

Hij is de hele dag (week, eigenlijk) al in een dram bui. Krijgt woede aanval na woede aanval en driftbui na driftbui als hij iets niet mag. Ligt al de hele ochtend te brullen en te janken op de grond, waar we ook maar zijn. Ben er wel een beetje klaar mee.
Tips, iemand?
Hier werkt ducktape erg goed :wink:

Ik probeer het maar gewoon te negeren en de dame in kwestie voor drama queen uit te maken...
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door ailay »

Ik stel peuterpuberruil voor. Is iets kindvriendelijker dan een rol behang. :wink:
Gebruikersavatar
Eeffie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4080
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:35 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Eeffie »

Oké, ik denk dat het toch kiezen zijn.
Ik waag mijn vingers niet in die mond om het grondig te onderzoeken, maar hij kan af en toe zo sneu en jammerend tegen ons aan liggen, in combinatie met wat hij in zijn luiers producteert én de warme wangetjes...
Komen waarschijnlijk allemaal tegelijk door. Arm joch. :cry:
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2827
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: is het illegaal...

Bericht door Laris76 »

Eeffie schreef:Oké, ik denk dat het toch kiezen zijn.
Ik waag mijn vingers niet in die mond om het grondig te onderzoeken, maar hij kan af en toe zo sneu en jammerend tegen ons aan liggen, in combinatie met wat hij in zijn luiers producteert én de warme wangetjes...
Komen waarschijnlijk allemaal tegelijk door. Arm joch. :cry:
M@tte heeft precies dezelfde symptomen maar dan ook icm met hoesten en hoge koorts. Ik dacht eerst ook kiezen, maar ze lijkt nu gewoon flink verkouden.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Plaats reactie