welke buggy?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

welke buggy?

Bericht door ailay »

Ik zit er sterk over te denken om mijn wandelwagen te verkopen en een buggy weer te halen.

Maar er is zo veel te koop, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik wil graag een compacte buggy waarin de kleine man ook kan slapen.
Welke buggy vinden jullie fijn?
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8096
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: welke buggy?

Bericht door channiemam »

Mac Laren. Duur maar klein, inklapbaar en makkelijk rijdbaar over allerlei terrein. Ook een prenatal gehad echter veel slechtere kwaliteit.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Miranda »

Ik had zelf een TopMark. Op zich prima ding, maar voor mij te klein, ik liep er helemaal krom achter... Kids konden er wel prima in slapen en alles zat er op en eraan. Was lekker compact. Als ik weer een aanschaf ga ik voor een Koelstra of een MacLaren.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: welke buggy?

Bericht door Pauline »

channiemam schreef:Mac Laren. Duur maar klein, inklapbaar en makkelijk rijdbaar over allerlei terrein.
nou dat dus! overigens worden ze regelmatig 2ehand ook goed te koop aangeboden.
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (14)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Hemmie »

Wij hebben al 7 jaar een McLaren Quest, is al de hele wereld over geweest, vliegtuigen in en uit, over de meest slechte straten, en doet nog steeds trouwe dienst, echt oerdegelijk dus. Loopt lekker, kan ook voldoende plat voor een dreumes/peuter, redelijk mandje eronder, en compact in te klappen.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Gerrie »

Ik heb nu een Nuna Pepp gekocht.
Zijn we zeer tevreden over
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Gebruikersavatar
Sarina
J&J HAWAII
Berichten: 8022
Lid geworden op: za mei 14, 2011 10:40 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Sarina »

Pauline schreef:
channiemam schreef:Mac Laren. Duur maar klein, inklapbaar en makkelijk rijdbaar over allerlei terrein.
nou dat dus! overigens worden ze regelmatig 2ehand ook goed te koop aangeboden.
Yep, die van m'n zus heeft uiteindelijk vier kinderen vervoerd (mijn twee neven en mijn twee jongens), heel fijn ding!
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Jo Jo
J&J SANTORINI
Berichten: 3928
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 2:16 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Jo Jo »

hier ook een maclaren. Was eerst van Marieke (van Thomas) en nu hier ook al jaaaaren gebruikt. Blijft goed.
Gebruikersavatar
petra1969
J&J HAWAII
Berichten: 6769
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 1:00 pm

Re: welke buggy?

Bericht door petra1969 »

Ik had vroeger ook een MacLaren. Heerlijke buggy. Mijn zus heeft hem voor haar 4 jongens gebruikt. Daarna heb ik hem gebruikt voor mijn 3 grote meiden. Voor de kleintjes hier heb ik er eentje bij Prenatal gekocht. Wat een onding zeg. Ik had echt een hekel aan het ding.
Mama van Evelien (35), Jojanneke (32), Sandrina (31), Sarah (18), Elise (17) en Cay (14)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Esther »

Wij hebben ook een Prenatal, maar die is aan vervanging toe na 4 kinderen. Dat wordt dus een MacLaren van Marktplaats, zo te lezen!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Jettepet

Re: welke buggy?

Bericht door Jettepet »

Hemmie schreef:Wij hebben al 7 jaar een McLaren Quest, is al de hele wereld over geweest, vliegtuigen in en uit, over de meest slechte straten, en doet nog steeds trouwe dienst, echt oerdegelijk dus. Loopt lekker, kan ook voldoende plat voor een dreumes/peuter, redelijk mandje eronder, en compact in te klappen.
Dit heb ik eerder gelezen en toen besloot ik een MacLaren op marktplaats te kopen. :wink:
Deborah
J&J SANTORINI
Berichten: 1830
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:07 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Deborah »

Gerrie schreef:Ik heb nu een Nuna Pepp gekocht.
Zijn we zeer tevreden over
Ik overweeg deze ook aan te schaffen. Is hij echt klein wanneer ingeklapt? En rijdt soepel enz.?
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Gerrie »

Deborah schreef:
Gerrie schreef:Ik heb nu een Nuna Pepp gekocht.
Zijn we zeer tevreden over
Ik overweeg deze ook aan te schaffen. Is hij echt klein wanneer ingeklapt? En rijdt soepel enz.?
Ik heb hem aangeschaf oa omdat er ook maxicosi adapters op kunnen (mijn kinder/wandelwagen was zo oud, daar kon dat niet).
Hij rijdt onwijs soepel. Makkelijk met 1 hand te bedienen. Ook in heb bos geen probleem ondanks kleine wieltjes (dan wel even de zwenkwielen vast zetten). Hij is niet klein, maar wel plat in te klappen. Je krijgt een dun, maar wel breed pakket. Als je hem zo plat wilt klappen moet wel de wagenzak eruit. Hij zou ook achterop de fiets kunnen, maar ik heb al een verlengde bagagedrager dus dat waag ik maar niet, bang dat ik achterover klap.
Nadeel vind ik het 'boodschappenmandje' onderop. Klein en slecht toegangkelijk als de buggy in half of ligstand ligt. Ik heb de nieuwste versie, die kan helemaal plat, dat vond/vind ik wel fijn.
Hoogt verstelbare duwstang is top. Zo versteld, dus de meiden duwen Sarah even en ik zet hem zo weer hoger om zelf te duwen. Zwager van ruim 1.90m vond hem ook prettig qua hoogte (op z'n hoogst)
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Laris76
J&J SANTORINI
Berichten: 2827
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:28 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Laris76 »

Hier ook een MacLaren die ondertussen de vijfde ronde is ingegaan. WIj hadden hem ook tweede hands en nu zit onze derde erin. Heeft kampeervakanties en vliegreizen moeiteloos doorstaan.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Gebruikersavatar
Linkje
J&J SANTORINI
Berichten: 1763
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:05 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Linkje »

Gerrie schreef:
Deborah schreef:
Gerrie schreef:Ik heb nu een Nuna Pepp gekocht.
Zijn we zeer tevreden over
Ik overweeg deze ook aan te schaffen. Is hij echt klein wanneer ingeklapt? En rijdt soepel enz.?
Ik heb hem aangeschaf oa omdat er ook maxicosi adapters op kunnen (mijn kinder/wandelwagen was zo oud, daar kon dat niet).
Hij rijdt onwijs soepel. Makkelijk met 1 hand te bedienen. Ook in heb bos geen probleem ondanks kleine wieltjes (dan wel even de zwenkwielen vast zetten). Hij is niet klein, maar wel plat in te klappen. Je krijgt een dun, maar wel breed pakket. Als je hem zo plat wilt klappen moet wel de wagenzak eruit. Hij zou ook achterop de fiets kunnen, maar ik heb al een verlengde bagagedrager dus dat waag ik maar niet, bang dat ik achterover klap.
Nadeel vind ik het 'boodschappenmandje' onderop. Klein en slecht toegangkelijk als de buggy in half of ligstand ligt. Ik heb de nieuwste versie, die kan helemaal plat, dat vond/vind ik wel fijn.
Hoogt verstelbare duwstang is top. Zo versteld, dus de meiden duwen Sarah even en ik zet hem zo weer hoger om zelf te duwen. Zwager van ruim 1.90m vond hem ook prettig qua hoogte (op z'n hoogst)
Ik weet niet welke wagenzak je erin hebt zitten, maar wij hebben de Nuna zak die erbij hoort en dan is ie nog steeds erg plat hoor.
Verder ben ik het helemaal met je eens, het is een hele fijne wagen!
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4150
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Gerrie »

Linkje schreef:
Gerrie schreef: Ik heb hem aangeschaf oa omdat er ook maxicosi adapters op kunnen (mijn kinder/wandelwagen was zo oud, daar kon dat niet).
Hij rijdt onwijs soepel. Makkelijk met 1 hand te bedienen. Ook in heb bos geen probleem ondanks kleine wieltjes (dan wel even de zwenkwielen vast zetten). Hij is niet klein, maar wel plat in te klappen. Je krijgt een dun, maar wel breed pakket. Als je hem zo plat wilt klappen moet wel de wagenzak eruit. Hij zou ook achterop de fiets kunnen, maar ik heb al een verlengde bagagedrager dus dat waag ik maar niet, bang dat ik achterover klap.
Nadeel vind ik het 'boodschappenmandje' onderop. Klein en slecht toegangkelijk als de buggy in half of ligstand ligt. Ik heb de nieuwste versie, die kan helemaal plat, dat vond/vind ik wel fijn.
Hoogt verstelbare duwstang is top. Zo versteld, dus de meiden duwen Sarah even en ik zet hem zo weer hoger om zelf te duwen. Zwager van ruim 1.90m vond hem ook prettig qua hoogte (op z'n hoogst)
Ik weet niet welke wagenzak je erin hebt zitten, maar wij hebben de Nuna zak die erbij hoort en dan is ie nog steeds erg plat hoor.
Verder ben ik het helemaal met je eens, het is een hele fijne wagen!
Inderdaad, ik heb niet de nuna zak. Dat zal het probleem zijn.

In tegenstelling tot wat er bij de advertentie staat, heb ik wel mijn maxicosi adapters erop terwijl de bekleding er ook op zit.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Re: welke buggy?

Bericht door ailay »

Okay, de Mac Laren bevalt goed dus.

Zijn er ook ervaringen met de Quinny Zapp Xtra? Ik zag dat je dat je bij die het zitgedeelte ook naar je toe kunt zitten en dat staat mij best wel aan.
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: welke buggy?

Bericht door Hemmie »

Wij hebben een oude zapp. Die xtra kan wel platter en heeft een mandje, maar ik vind de zapp niet zo makkelijk in en uitklappen, en ik weet niet of deze wel in hoogte verstelbaar is? Wij hebben de zapp puur gekocht om met de max-cosi te gebruiken, verder is hij reserve-buggy (1 in de auto, 1 in huis, handig omdat we in een flat wonen met de auto in de kelder), ik geef absoluut de voorkeur aan de maclaren.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Plaats reactie