Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3497
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Bericht door Appendix »

Ik heb net N voor het eerst in haar eigen kamer in haar ledikant gelegd. Ze is nu veel te groot voor de wieg, dat gaat niet meer. Het verbaast me dat ze ging slapen en ik durf nu zelf eigenlijk niet te gaan slapen. Door alle heftige nachten (3 tot 7 voedingen per nacht) kan ik de slaap eigenlijk wel gebruiken.

Mensen, daar gaat die periode. Dat komt nooit met terug.
En morgen wordt ze een half. Ook dat nog ;-)

@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Bericht door Ana »

Spannend! En moeilijk, dat loslaten... En verdrietig, en trots... heel dubbel!

(Wij hebben nog een tijd het ledikantje op onze kamer gezet - of het campingbedje met een matrasje erin - als je ruimte hebt?)
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Bericht door monika »

ja, dat voelt wel een beetje kaal he, baby uit de wieg, op d'r eigen slaapkamer.
Het gaat vast wennen hoor. En binnenkort slaap je ook wanneer beeb in d'r eigen kamer ligt.

succes met de verandering.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
vuurvonk
J&J MAURITIUS
Berichten: 5213
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:09 pm

Re: Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Bericht door vuurvonk »

bij mij heeft het zeker een maand geduurd voordat ik gewend was dat het 'stil was op de slaapkamer miste echt de geluidjes...maar daarna vond ik het wel lekker.

ik heb zelf een tijdje iets van grote tas in de slaapkamer neergezet en later het bed weer beetje meer in midden gezet zodat het niet zo groot meer leek.

wat je ook nog kan doen is de babyfoon op de slaapkamer zetten dan hoor je de geluiden nog.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Wanda

Re: Ik slaap alleen, alleen ik slaap niet

Bericht door Wanda »

Is het advies (stichting wiegedood) niet om je kindje tot een jaar op je kamer te hebben? Of is dat een half jaar?

Mijn jongens zijn nu bijna 5 en 7, maar ik vind het jammer dat we ( door de verbouwing) geen ruimte meer hebben in onze slaapkamer. Ik mis ze best vaak.
Plaats reactie