En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Claudiac »

E en I hebben al een bril, dus we zijn bij Achilles ook doorverwezen. Maar inderdaad...
Er staat een theepot en heel droog zegt hij 'gordijn'. Er staat een laars en hij zegt 'peer'. Met grotere plaatjes zei hij het wel goed.

Grappenmaker.

Voor de andere twee deze maand ook nieuwe glazen moeten kopen, dus dat wordt een duur maandje.
Miem

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Miem »

Oei!

Wij zijn precies daarom ook aanvullend verzekerd, met 3 personen met bril is het wel de moeite, dan haal je het er wel uit.
Nicole
J&J SANTORINI
Berichten: 1698
Lid geworden op: do jul 29, 2010 5:43 pm

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Nicole »

Hier ook 3 kids aan de bril.

Tip: eyes and more
Altijd een bril voor 99 euro
Nu hebben ze de kinderbrillen in de actie
2 voor 99 euro :)
Groetjes,Nicole
Mama van 4

What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Gebruikersavatar
Angelique
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11888
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 11:09 am

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Angelique »

Vlgs mij was Marloes daar niet zo tevree over ;-)
:crazy:
Miem

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Miem »

Ik heb Lynn haar bril bij Hans gehaald, de mijne ook. Gaat prima. €65 voor een complete bril en omdat we goed verzekerd zijn (en ze een mooie constructie doen bij Hans) kregen we alles vergoed. Ik kan dit jaar nog een zonnebril op sterkte nemen en dan volgend jaar nog een bril daar of misschien lenzen. Dat lijkt me voor zo nu en dan ook wel handig.
Claudiac

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Claudiac »

Ik heb eerst ook goedkope brillen gehad. Maar die gingen snel kapot. Daarna een dure bij een goede opticien. Toen liep i tegen een lantaarnpaal en had een behoorlijke snee in z'n hoofd (gelukkig had hij al rode kleren aan) maar dat moest gehecht worden.
Nu heeft I een rubberen sportbril. Die staat wel leuk, maar is van rubber. Kan hij ook op bij sporten. Ik denk dat ik dezelfde koop voor Achilles:
Afbeelding
(schoolfoto van pas)
Claudiac

Re: En, zou hij een brilletje nodig hebben?

Bericht door Claudiac »

Maar, inderdaad een goed idee om eens aan de aanvullende verzekering te denken..

Even nagezocht, maar 50 euro per 3 jaar is niet echt de moeite waard. De verzekering zelf is duurder.
Plaats reactie