Wit t-shirt maat 50

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mamavans

Wit t-shirt maat 50

Bericht door mamavans »

Ik zoek een wit t-shirt zonder printje in maat 50. Korte of lange mouwen maakt niet uit. Heel licht roze mag ook. Ik zoek me een ongeluk maar tot nu toe heb ik het nog nergens kunnen vinden, alleen maar met printjes of niet kleiner dan maat 56. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Gebruikersavatar
mama talla
J&J HAWAII
Berichten: 6218
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:26 pm

Re: Wit t-shirt maat 50

Bericht door mama talla »

Hema?

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (30), Danielle (28 ), Nickson (26), Orland (24) en Melvin (22)
Oma van een kleinzoon (juni 2023)
Gebruikersavatar
Nynke
J&J SANTORINI
Berichten: 1124
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:50 pm

Re: Wit t-shirt maat 50

Bericht door Nynke »

Hema heeft zulke shirtjes wel in de collectie, maar ik kan die vaak niet terugvinden in de winkel.
Rainbowbabies heeft witte shirtjes, kleinste maat 50/56. 6 jaar geleden viel Rainbowbabies nog groot; ik weet niet of dat veranderd is. De T-shirts lange mouw kosten nu 5 euro.
Simply Colors heeft ook witte shirtjes, kleinste maat 44, daarna 50/56. Een shirtje lange mouwen kost 11 euro.

Hier hebben de goedkopere winkelketens als Wibra en Zeeman ook nog wel eens witte shirtjes. C&A ook wel eens.

Succes!
Groetjes,

Nynke, moeder van Sofie (dec. 2005), Lotte (jan. 2008) en Bente (11 aug. 2013)

Met liefs en lapjes
mamavans

Re: Wit t-shirt maat 50

Bericht door mamavans »

Het is echt voor een heel klein kindje dat nu nog steeds niet helemaal in maat 50 past dus ik denk dat maat 50/56 nog echt veel te groot gaat zijn. Dus puur maat 50. Hema niet, Zeeman niet, alleen maar grotere maatjes of met printjes. Wibra nog niet aan gedacht. Dat is dan voor vanmiddag.
mamavans

Re: Wit t-shirt maat 50

Bericht door mamavans »

Ik zit nu te kijken bij rainbowbasics.com en daar hebben ze het inderdaad in 44 of 50-56. Als het inderdaad groot valt zal 50-56 denk ik veel te groot zijn nog en dus niet passen bij de rest van de set (die ik al in huis heb) dus dan misschien 44 maar dan met het risico dat het niet groot valt en maat 44 dus te klein is. Ik houd de site even open maar ik kijk even verder voor een maat 50..
mamavans

Re: Wit t-shirt maat 50

Bericht door mamavans »

Hoe valt Jottum, iemand die dat weet? Daar vind ik er nu ook eentje in 50-56.
Plaats reactie