Boem is HO

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Boem is HO

Bericht door ailay »

Vandaag een gezellig dagje met de kinderen naar Duinen Zathe geweest. Hardstikke gezellig, tot we bij de botsauto's kwamen.

Onze kleine man van 2 moest en zou ook in de botsauto's. Het was rustig, dus manlief durfde het wel aan met hem. Hij had de tijd van zijn leven. Met een enorme grijns zat hij daar. Totdat hij uit de grip van manlief schoot en met zijn koppie op het stuur belandde. Bloeden, bloeden, bloeden en natuurlijk huilen. Hij zat echt helemaal eronder, dus het leek behoorlijk ernstig.
Uiteindelijk viel het wel mee en waren er twee kleine plekjes op zijn hoofd die zo bloeden. Pleisters en zwaluwstaartjes erop en meneer was weer goed om te gaan. Het liefste zou hij meteen weer naar de botsauto's gaan...

Hij is nu wel een beetje zielig. Iedereen die hij tegenkomt, wordt even geïnformeerd over het feit dat hij "AUW" heeft.
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8228
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Boem is HO

Bericht door Mara »

Oh wat sneu, gelukkig viel het mee, maar erg stoer dat hij gelijk terug wilde.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Greetje

Re: Boem is HO

Bericht door Greetje »

He jeetje, dat is niet fijn zo'n klapper! Maar gelukkig was hij het gauw weer vergeten dan.

Ik heb er hier ook eentje die echt nog weken lang een plekje aan kan wijzen: kijk, au! Terwijl er allang niks meer te zien is!
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6150
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Boem is HO

Bericht door Mamalon »

Da's pech, gelukkig viel het uiteindelijk achteraf wel mee.
Mamalon
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Boem is HO

Bericht door Ana »

Wel een stoer kereltje zeg.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2315
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Boem is HO

Bericht door Petra »

Gelukkig viel het mee.

Mijn doel in de botsauto's met een kind is zo veel mogelijk anderen ontwijken en als ik bots wat meer proberen te schampen. Dat rondcrossen vinden ze erg leuk. Het botsen maakt niet eens zoveel uit.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
ailay
J&J SANTORINI
Berichten: 2480
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 12:12 pm

Re: Boem is HO

Bericht door ailay »

Mara schreef:Oh wat sneu, gelukkig viel het mee, maar erg stoer dat hij gelijk terug wilde.
Het is een harde. Toen hij over de bank viel op de verwarming en een dikke glip in zijn hoofd had, zat hij een half uur later al weer te spelen. En toen hij een fikse longontsteking had, leek het alsof hij wat verkouden was, zo gedroeg hij zich.
De huisarts riep al dat als hij ooit echt min is, we maar meteen moeten komen, want dan was het echt niet goed met hem.

Gelukkig heeft hij zich de rest van de middag nog enorm vermaakt. En heeft hij gewoon gegeten en gedaan.
Want hij blijft wel mijn kleine, kleine manneke en ik maak me toch altijd wel een beetje zorgen na zulke fratsen van hem...
MamaMaggy

Re: Boem is HO

Bericht door MamaMaggy »

Stoere kerel! Fijn dat het uiteindelijk mee viel, maar je schrikt wel!!
Plaats reactie