Even slikken (fijn)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Appendix
J&J SANTORINI
Berichten: 3497
Lid geworden op: za jul 31, 2010 2:42 pm

Even slikken (fijn)

Bericht door Appendix »

Wat een week zeg...
R wordt morgen 4, N zondag 9 maanden en ik ben net voor het eerst weer ongesteld geworden (een stortvloed na 2 maanden laten we even buiten beschouwing). Ik vind het altijd fijn om terug te kijken, maar dit is nu wel veel:
* Vier jaar geleden waren we nu net thuis na een drukke dag op zoek naar een speeltuin die open was (het was toen maandag), daarna pannenkoeken in Amelisweerd en een flitsbezoekje aan de BBQ van mijn werk. Op de fiets kwam ik de bruggetjes bij Lunetten al niet meer op en moest ik steeds stoppen met trappen. Ml en ik hadden allebei niet door dat ik gewoon weeën had. Heerlijk geslapen trouwens. De volgende ochtend "aan de slag" en om twee uur 's middags is R geboren.
* Negen maanden geleden was iedereen op het schoolplein iedere dag verbaasd als ik er weer was. Man, wat was ik het zat. En weer negen maanden daarvoor zaten we in Pilanesberg in een wildpark in een safaritent. :wink:

Leuk hoor, dat terugkijken.
Doen jullie dat ook? Ik weet dat mijn moeder het wel deed. Ik heb toen ik geboren was bijna twee maanden in het ziekenhuis gelegen en op haar verjaardag mocht ik naar huis. Die tijd tussen onze verjaardagen in is voor haar nog lang bijzonder gebleven. Nu is dat geloof ik wel weg. Ik denk dat die bevallingen toch ieder jaar weer terugkomen, ik vind het ook wel fijn om te bedenken hoe stoer ik eigenlijk ben. 8)
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Greetje

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door Greetje »

Zo terugkijken als jij doe ik eigenlijk nooit. Na de geboorte van Hannah had ik het wel, na een week en na een jaar.

Ik denk er wel over na dat ik eigenlijk een boek moet schrijven om alles op een rijtje te zetten. Ik ben al wel eens begonnen, maar dat bestand ben ik denk ik verloren.
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6300
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door drus »

Ja, ik kijk wel terug, het grappige is dat A nne nu bij haar verjaardag ging vragen hoe het ging. Gaat het snel he
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Gebruikersavatar
Petra
J&J SANTORINI
Berichten: 2315
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:13 pm

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door Petra »

Myrthe en Benthe hebben bij de geboorte van Jesse toch wel wat meegekregen.
Dat hoorde ik eigenlijk dit jaar pas rond zijn verjaardag terug.

Dat ging zo snel dat ik er een beetje door overvallen werd.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Gebruikersavatar
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS
Berichten: 5432
Lid geworden op: di jul 27, 2010 2:21 pm

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door LauramvAnneenLisa »

o ja, bij elke kinderverjaardag komen ook de bevallingen weer boven. Nog steeds.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Pauwtje
J&J MAURITIUS
Berichten: 4560
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:46 pm

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door Pauwtje »

Oh ja, continu. Zowiezo bij alle verjaardagen. Maar ook vaak zomaar. En wat ik vaak heb zijn gedachtes als, toen y zo oud was als d nu, toen... En toen d zou oud was als e nu, dan....time flies!!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5054
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Even slikken (fijn)

Bericht door Hemmie »

Hier ook, hoor!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Plaats reactie