die spreidbroek ook steeds....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

die spreidbroek ook steeds....

Bericht door Miranda »

Echt, ik word er zo moe van.... De spreidbroek die Jesse heeft is echt stukken beter dan die Danique had maar deze is niet berekend op kinderen die hard groeien...
We zijn onder controle in Zwolle hiervoor en daar hebben ze het beleid dat het 1x per 3 maanden beoordeeld en bijgesteld wordt. Nou, dat hebben we nog steeds niet gehaald... :?
Paar weken geleden zijn we al halsoverkop heen gegaan omdat de bandjes geknapt waren.
De afspraak was nu gemaakt voor begin december maar nee hoor, ook dat gaan we niet redden.
Het zit nu allemaal zo strak dat Jesse z'n voeding er weer uitgooit... Doordat hij zo hard groeit zijn de bandjes nu weer te kort om de spreidbroek nog fatsoenlijk dicht te krijgen.
Gisteren al zelf iets bijgesteld zodat het spugen wat minder is maar t zou verder moeten en dat krijg ik niet voor elkaar.

Dus maar weer gebeld. Mogen we gelijk langskomen. Helaas voor hen moet ik zo werken en hebben de andere kids ook nog eens vrij vanwege studiedag.
Vandaag maar even uitzingen en dan morgenochtend maar gelijk naar Zwolle....

Zouden we 't dan volhouden tot begin december?? Ik hoop het want eerlijk gezegd wordt ik hier doodmoe van.... (en ik ben al zo vreselijk moe...)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS
Berichten: 5607
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:16 pm

Re: die spreidbroek ook steeds....

Bericht door JasmijnLinde »

He, wat vervelend. Daar zou ik ook moe van worden.
Mag hij niet zonder broek in de draagdoek?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: die spreidbroek ook steeds....

Bericht door Miranda »

JasmijnLinde schreef:He, wat vervelend. Daar zou ik ook moe van worden.
Mag hij niet zonder broek in de draagdoek?
Jawel, maar hij heeft zo'n ingewikkelde constructie dat ik al z'n kleren uit moet doen voordat de spreidbroek helemaal af kan...
En dat doe ik dan toch niet steeds.
En vandaag moet ik werken, kan hem dan sowieso niet in de doek doen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
drus
J&J HAWAII
Berichten: 6301
Lid geworden op: wo aug 11, 2010 9:59 pm

Re: die spreidbroek ook steeds....

Bericht door drus »

klinkt superfrustrerend!!!!
Sterkte!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: die spreidbroek ook steeds....

Bericht door monika »

frustrerend dat het steeds bijgesteld moet worden. Maar ja, aan de andere kant doen ze dan misschien echt hun best om een goed passende spreidbroek te hebben. Schrale troost natuurlijk.

Wordt hij in december weer geevalueerd en mag hij dan misschien zonder spreidbroek? of gaat het zo wie zo door tot in het nieuwe jaar?
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: die spreidbroek ook steeds....

Bericht door Miranda »

monika schreef:frustrerend dat het steeds bijgesteld moet worden. Maar ja, aan de andere kant doen ze dan misschien echt hun best om een goed passende spreidbroek te hebben. Schrale troost natuurlijk.

Wordt hij in december weer geevalueerd en mag hij dan misschien zonder spreidbroek? of gaat het zo wie zo door tot in het nieuwe jaar?
In december wordt het inderdaad weer beoordeeld door de orthopeed. Als het dan goed is, wat wel de verwachting is van de orthopeed, mag de spreidbroek dan af.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie