Au!!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Au!!

Bericht door Miranda »

Jesse heeft sinds kort 2 tandjes en dat heb ik geweten..... :?
Tijdens het voeden (met name als hij bijna klaar is) schampt hij steeds met die 2 venijnige puntjes langs mijn tepel.
Maar vanmorgen heeft hij echt doorgebeten, tot bloedens toe.... En nu, ruim 3 uur later, is het nog steeds pijnlijk. Alleen het idee al dat hij straks weer wil drinken maakt dat ik met kromme tenen ga zitten.
Denk dat ik straks maar even ga kolven, kan hij van manlief de fles krijgen...

Maar verder is hij nog steeds lief en schattig hoor! :D Ik geniet zo enorm van hem, dit had ik niet durven dromen tijdens de zwangerschap.
Na de baby- en peutertijd van Danique met veel huilen, reflux, heupafwijkingen, operaties en fysio met voor mijzelf een depressie als gevolg had ik niet durven dromen dat ik ook nog zo zou kunnen genieten.
Depressie?? Echt niet! Ik zit nog steeds op een blauwe wolk hier en dat al bijna 7 maanden lang! :lol:
En ik blijf er nog even lekker op zitten als jullie 't niet erg vinden... (moet dat boefje alleen wel stoppen met bijten)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: Au!!

Bericht door monika »

fijn dat je nog steeds op je blauwe wolk zit. Zo zie je maar weer hoe dingen toch zo verschillend kunnen gaan.
En die tandjes, oef! hopelijk leert hij het snel af.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4279
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: Au!!

Bericht door Ana »

Oei ik voel het terwijl ik lees - kromme tenen.
Succes met weer ontspannen durven voeden - en afleren ;) En wat heerlijk dat je zo geniet.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Suuz

Re: Au!!

Bericht door Suuz »

Au ja. Snel afleren ;)
annelies

Re: Au!!

Bericht door annelies »

wat vervelend Miranda! Niet leuk....

Misschien kun je hem, als hij het toch weer doet, in je borst duwen? In een reflex haal je hem waarschijnlijk snel eraf (dat zou ik ook doen :wink: ) maar de lactatiekundige vertelde me dat juist het tegenovergestelde doen ook erg kan helpen. Misschien een idee?
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Au!!

Bericht door Miranda »

annelies schreef:wat vervelend Miranda! Niet leuk....

Misschien kun je hem, als hij het toch weer doet, in je borst duwen? In een reflex haal je hem waarschijnlijk snel eraf (dat zou ik ook doen :wink: ) maar de lactatiekundige vertelde me dat juist het tegenovergestelde doen ook erg kan helpen. Misschien een idee?
Dank je, ga ik proberen! Hij bijt nu nl elke voeding wel een keer....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie