Jesse gevallen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Jesse gevallen

Bericht door Miranda »

Vanmorgen toen ik de jassen van de kapstok haalde om naar school te gaan hoorde ik ineens een klap met vervolgen een flink gebrul in de woonkamer. Kom ik daar, ligt Jesse met kinderstoel (Tripp Trap) op de grond. :shock:
Wat bleek: Danique had met een voet op de onderste plank geleund. Doet ze heel vaak en steeds moet ik zeggen dat ze 't niet moet doen.
Maar nu hing ze ook nog eens met haar bovenlijf op de beugel en daardoor is de stoel omgeklapt. Jesse is opzij gevallen en niet voorover op z'n gezicht. Volgens mij is hij niet met zijn hoofd op de grond gekomen maar de schrik zit er nog goed in ( en 't is al 1,5 uur geleden gebeurd). Jesse is vrij snel in slaap gevallen (doet hij altijd tussen 8:15 en 8:30) maar ik houd 'm goed in de gaten vandaag!

Danique is volgens mij nu ook wel zo geschrokken dat ze 't (hoop ik) niet weer doet....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12037
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: Jesse gevallen

Bericht door Esther »

Ai, dat zijn van die dingen... Niet te voorkomen maar heel vervelend.
Hopelijk heeft hij er straks geen last meer van!
Thuismaakmoeder van Anna (18 :shock: ), Lotte (16), Maartje (13), Roos (11) en Job (9)
Gebruikersavatar
jikke
J&J MALEDIVEN
Berichten: 14155
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:47 pm

Re: Jesse gevallen

Bericht door jikke »

sterkte. wat een harde leerschool. Hopenlijk zakt de schrik snel bij iedereen en valt de val mee.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: Jesse gevallen

Bericht door Miranda »

Jesse heeft er zoals het nu lijkt, weinig last van. Net zo vrolijk en veel praatjes als normaal.
Inmiddels wel z'n eerste (maar vast niet de laatste :wink: ) blauwe plek en bult op z'n hoofd te pakken.
Hij heeft dus toch wel de grond geraakt....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Liselotte
J&J SANTORINI
Berichten: 2129
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:07 pm

Re: Jesse gevallen

Bericht door Liselotte »

Wat ontzettend sneu, sterkte voor hem. Sommige dingen zou willen voorkomen, maar je kan niet alles voorzijn..
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
monika
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12555
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:47 pm

Re: Jesse gevallen

Bericht door monika »

Wat een schrik, gelukkig valt het een beetje mee. En ja die eerste blauwe plek op je baby.... Ze zijn maar een paar maanden zonder en dan duurt het weer jaren voor er geen blauwe plekken meer zijn.
mv Jort (juni 2004) en Nic (juli 2012)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Plaats reactie