Welke taart-boeken heb je?
Moderator: Chantal
ik heb een boek met kindertaarten, volgens mij dezelfde als sarina
een paar cupcakejesboeken
nog een taartenbakboek, vooral met recepten
en een paar chocoladeboeken.
en ik ben lid van mjam! taart.
maar... de mjam lees ik ieder seizoen, en de rest van de boeken bekijk ik nooit.
een paar cupcakejesboeken
nog een taartenbakboek, vooral met recepten
en een paar chocoladeboeken.
en ik ben lid van mjam! taart.
maar... de mjam lees ik ieder seizoen, en de rest van de boeken bekijk ik nooit.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ik heb ook 'Feestelijke kindertaarten'. Voor dat hier het taartenvirus losbarstte heb ik die een keer van de sint gekregen. Ik heb er weinig uit gemaakt. Heb wel net naar M ieke een scan gemaild uit dit boek. Ik heb een keer een nummer van de Mjam gekregen, die vond ik er eerlijk gezegd inspirerender uitzien! En verder doe ik hier en op het leukste taarten meer dan genoeg inspiratie op.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
ja allemaal poppetjes. ik vind haar stijl zo leuk.
ik ben zelf niet zo origineel, wel goed in namaken. en de klant maalt er niet om dat iemand anders ook zo'n taart heeft. dus voor mij zijn dit soort voorbeelden heel fijn.
je moet het op haar website bestellen en het duurt echt twee maanden voor je het in huis hebt. taltalim
geen com, ik moet even zoeken wat dan wel, het is israelisch.
ik ben zelf niet zo origineel, wel goed in namaken. en de klant maalt er niet om dat iemand anders ook zo'n taart heeft. dus voor mij zijn dit soort voorbeelden heel fijn.
je moet het op haar website bestellen en het duurt echt twee maanden voor je het in huis hebt. taltalim
geen com, ik moet even zoeken wat dan wel, het is israelisch.
ik heb ook geen boeken
haal alles wat ik weten wil en de nodige inspiratie van internet
laatst zag ik bij de meelmolen wat taartdecoratieboeken liggen (geen idee welke titels) leuk om even door te bladeren, maar meer ook niet
de mjam-taart zou ik nog wel eens uitgebreid willen lezen
haal alles wat ik weten wil en de nodige inspiratie van internet
laatst zag ik bij de meelmolen wat taartdecoratieboeken liggen (geen idee welke titels) leuk om even door te bladeren, maar meer ook niet
de mjam-taart zou ik nog wel eens uitgebreid willen lezen
maaike mv 3 jongens en een meisje