Ik hou het niet meer bij..........

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik vind het knap van je dat je een poging doet om te proberen het bij te houden.
Ik heb het allang opgegeven. Lees allang niet meer alle draadjes, kijk soms niet eens naar de namen, maar reageer alleen op de inhoud van het bericht.
Scheelt zeeën van tijd... :wink:
Birthe

Bericht door Birthe »

Ik kan er ook slecht tegen Martine.

Ook vroeg ik me toevallig gisteren nog af hoe het nu zit met de criteria voor OT. Wanneer mag je daar nu op?
Gebruikersavatar
Annet
J&J MAURITIUS
Berichten: 4935
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 8:02 pm

Bericht door Annet »

Ik moet zeggen dat de avator mij meer zegt dan de namen(zegt degene die er zelf nog geen heeft, omdat ze niet meer weet hoe ze dat toen gedaan heeft :oops: )
Maar geen onderschrift is soms inderdaad wel iri, want dan weet je soms ook niet te reageren, want hoe oud is het desbetreffende kind dan bijv in basisschool.
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nog niet opnieuw had voorgesteld :oops: :oops: helemaal vergeten. Zou het zo eerst doen. :oops:
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Birthe

Bericht door Birthe »

Annet schreef: maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook nog niet opnieuw had voorgesteld :oops: :oops: helemaal vergeten. Zou het zo eerst doen. :oops:
Zeg, heb jij niet genoeg aan je hoofd?!

:)
Joos99

Bericht door Joos99 »

martineb schreef:
Marina schreef:och Martine, ik had onlangs bij iemand die terug kwam ook een 'oh was ze weg dan?'. Mijn hoofd gaat ook heel selectief om met namen en berichtjes haha.

De voor jou interessante mensen/topics onthoud je vanzelf wel weer.
Hahahaha, ja ook dát heb ik gehad ja :D

Maar vind jij het niet storend dan, dat je bijv. in basisschool ineens namen ziet staan, en geen onderschrift, niet terug te vinden in wie is wie??

Daar krijg ik niet-vriendelijke gedachten bij 8)
Maar ga jij dan echt in wie-is-wie terugzoeken wie het is en hoe oud de kinderen zijn?
Als ik het niet weet, en ik zie geen leeftijd, terwijl dit wel van belang is in het draadje, dan houdt het voor mij echt op. Ik ben geen Sherlock Holmes :lol: :lol:
Plaats reactie